Panen siia oma esimese Alfa
Emotsioonid laes nagu arvata oli. Disaini ja tehnika ideaalne combo. Masin ise avarii üle elanud, 1.9L diisel mootoriga ja 6k manu. kastiga.
Nüüd vist 3 nädalat omanud ja tehtud nina korrektsemaks (tuled,Stange,tiivad vildakalt ees).
Kasutaja TS abiga sain Airbagi vigadest jagu ja tule kustu. Mis algul tundus rooliotsa loksuna oli probleemiks hoopis lahtine roolilatt. Kuna otsad olid ostetud vahetasin need ka ära ja keerasin lati kinni.
Egr viga viskab pidevalt. Uurisin natuke ja oli katkine juhe mille ära parandasin. Kuna EGR oli juba maas tegin ka pimeda ja panin uuesti kokku. Viga korra kadus ja tuli tagasi. Jääb hetkel nii sest sellele lahendus KESS V2
Üks natuke kahtlasem mure on "Whale Mating Call" hääl kiirendamisel. Kahtlustan leket. 1 ja 2 käiguga on minek vägev aga edasi juba mõtleb.
Asjad mis puudu
Puudub iluvõre ( mõne teise mudeli võre äkki sobiks?)
Vasak esimene kõrguseandur ( võimalik et on ka asendatav?)
Parem tagumine logar ( asendatav äkki 147/156 tagumise logariga?)
Ahjaa... ostsin ju kaabli ka et airbagi vigu näha
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#2ja teisel teemal:
1. ei sobi - iluvõre on ainult GT oma
2. kõrguseandur?
3. ei ole sama - kui, siis võib olla 147 omast õnnestub sinna midagi ehitada (GT tagumine koomas on moodustatud 147 ja 156 kombineerimisel, seega kumbki ei istu täpselt
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#3Xenon tulede kõrgust reguleeriv andur. Vasak esimene vedeles mingil põhjusel autos.
Googlis paar pilti päris kenast isetehtud iluvõrest. Peab vist proovima
Logariga on siis lood kehvad. Kas alfale varuosade tellimiseks peab tõesti nüüd Unitediga konsulteerima?
Googlis paar pilti päris kenast isetehtud iluvõrest. Peab vist proovima
Logariga on siis lood kehvad. Kas alfale varuosade tellimiseks peab tõesti nüüd Unitediga konsulteerima?
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#4võid teha nii, et konsulteerid esmalt TRK-ga ja siis vajadusel United'iga (minu kogemus ütleb, et kui seda kuskil on, siis TRK leiab selle üles)
Xenon'i kõrgusregulaatorid on identsed kõigil 147/156/GT xenonitel (nii hoovad, kui andurid)
tulemootorid, kinnitused ja xenoni juhtseade on samad 147/Gt puhul (sinna 156 jupid ei sobi)
ise tehtud iluvõre on selline so-so lähenemine (kui hästi läbi mõleda, siis võibolla polegi kõige koledam ... tavaliselt ei mõelda hästi läbi ).
Uus originaalvõre maksab ca 100 kuni 130.-; blackline oma 130 kuni 170.-; B osana seda saada ei ole ; hetkel ei leidnud ka ühtegi lammutuse tükki
Xenon'i kõrgusregulaatorid on identsed kõigil 147/156/GT xenonitel (nii hoovad, kui andurid)
tulemootorid, kinnitused ja xenoni juhtseade on samad 147/Gt puhul (sinna 156 jupid ei sobi)
ise tehtud iluvõre on selline so-so lähenemine (kui hästi läbi mõleda, siis võibolla polegi kõige koledam ... tavaliselt ei mõelda hästi läbi ).
Uus originaalvõre maksab ca 100 kuni 130.-; blackline oma 130 kuni 170.-; B osana seda saada ei ole ; hetkel ei leidnud ka ühtegi lammutuse tükki
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#5
Viimati muutis AlfaRomeoItaly, 20 Okt 2019, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#6Ikka proovisin. Tulemus ei jäänud vast kõige hullem
Pigem häirib see et stange normaalselt ees ei istu. Avastasin et vasakul tulel reflektor ka lahti. Tuleb üritada need ka valutult lahti kista.
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#7Ei ole kõige koledam jah
Stange otseks seadmine on korralik ettevõtmine (eriti, kui auto on pihta saanud)
Ma ei ole täiesti kindel aga reflektorid ongi neil lahti (refletorit fikseerib vist ainult tulemootor)
Stange otseks seadmine on korralik ettevõtmine (eriti, kui auto on pihta saanud)
Ma ei ole täiesti kindel aga reflektorid ongi neil lahti (refletorit fikseerib vist ainult tulemootor)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#8Reflektor on kolme kinnitusega ( 2 Reg.varrast ja siis mootor) Minul oli siis varda ja mootori küljest lahti. Mootor tundub ise kutu olema sest ei saanud kuidagi liikuma.
Kui mõnel A.Hoolikul kasutult selline mootor vedeleb siis ostaks häämeelega
ja no kui juba tuli lahti oli siis tegin seest ka puhtaks ja natuke värvi.
Õhtune küsimus: Kas selle turbo VNT saab sõrmega liigutada või vajab see suuremat jõudu? Tundub nagu oleks kinni kiilunud.
Kui mõnel A.Hoolikul kasutult selline mootor vedeleb siis ostaks häämeelega
ja no kui juba tuli lahti oli siis tegin seest ka puhtaks ja natuke värvi.
Õhtune küsimus: Kas selle turbo VNT saab sõrmega liigutada või vajab see suuremat jõudu? Tundub nagu oleks kinni kiilunud.
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#9varraste osas- tegelikult peaks seda liigutama ja fikseerima tulemootor-> vardad peaks suunama ja paigal hoidma
võta mootor lahti ja vaata üle, mis seal kinni on (isegi sissepõlenud mootoriga peaks see ikkagi liikuma)
mul hetkel ei meenu, isegi kas see oli hammaste või tiguülekandega
võta mootor lahti ja vaata üle, mis seal kinni on (isegi sissepõlenud mootoriga peaks see ikkagi liikuma)
mul hetkel ei meenu, isegi kas see oli hammaste või tiguülekandega
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#10Õigust räägidts kirjutas: ↑24 Okt 2019, 08:55varraste osas- tegelikult peaks seda liigutama ja fikseerima tulemootor-> vardad peaks suunama ja paigal hoidma
võta mootor lahti ja vaata üle, mis seal kinni on (isegi sissepõlenud mootoriga peaks see ikkagi liikuma)
mul hetkel ei meenu, isegi kas see oli hammaste või tiguülekandega
Tegelen tuledega nädalavahetusel. Loodan et kõik tellitud pirnid jõuavad ka kohale.
Täna nägin siis esimest miinust. Kohe kõik lukud uksed aknad külmunud...jessss. Kuna mul pulti ei ole siis pean uksi võtmega avama Lukusula taskus hoidma.
Vaatasin veel et AC oli ennast välja lülinud ja aknad kohe nii udused et mitte emmmi ei näinud. Sisse ei lase ka lülida.
See ei ole ju normaalne??
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#11On ikka - temperatuuridel alla -3 kliima ei tööta (kuna tegemist on soojusvahetiga, siis pmst hakkab see ilma kütma - marellil on see piir seatud umbes nulli juurde)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#12Vahepeal siis klotsid vahetanud ja piduritele puhastuse/hoolduse teinud.
Turbo ja õhulugeja vaheline lõdvik sai uus ostetud kuna keegi oli seda silikooni ja isoleeriga parandanud. Ei maksnud ka suurt midagi (35 rutsi äkki) Vana oli ikka päris kivistunud ja ei tahtnud kuidagi välja tulla. Vahetasin ka salongifiltrid et udu probleemile lahendust saada aga ei õnnestunud viga parandada
Ostsin ka vahepeal talverehvid ja teised veljed (veljed lähevad veel värvi)
Jebaist tellitud uued Alfa embleemid said ka külge
Kuna isu kasvab on peas juba mõtted turbo upgradiks
Mis oleks enamvähem bolt-on turbo mida kasutada. 2.4jtd?
Turbo ja õhulugeja vaheline lõdvik sai uus ostetud kuna keegi oli seda silikooni ja isoleeriga parandanud. Ei maksnud ka suurt midagi (35 rutsi äkki) Vana oli ikka päris kivistunud ja ei tahtnud kuidagi välja tulla. Vahetasin ka salongifiltrid et udu probleemile lahendust saada aga ei õnnestunud viga parandada
Ostsin ka vahepeal talverehvid ja teised veljed (veljed lähevad veel värvi)
Jebaist tellitud uued Alfa embleemid said ka külge
Kuna isu kasvab on peas juba mõtted turbo upgradiks
Mis oleks enamvähem bolt-on turbo mida kasutada. 2.4jtd?
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#13Nonii.... hommikul masin soojaks ei läinud. Puhur ja temp max asendis ja ei tilka sooja. Mootori temp oli ilusti 90 kraadi aga salongi sooja ei tulnud isegi mitte leiget.
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#14Mitte kummaltki poolt ei puhunud?
Variant 1 - see mootor, mis salongiradikat juhib on kinni (võid proovida siseöhu ringlusele lülitada ja kuulata kas midagi muutub)
Variant 2- salongiradikas on umbes (seda ei juhtu ülemäära suure tõenäosusega ilma et see ülejäänud jahutust ei mõjutaks)
Variant 3 jahutussüsteemi arvuti on lolliks läinud (selle vastu aitab restart tavapäraselt - ca 15 minutit akuklemmid maas)
Variant 1 - see mootor, mis salongiradikat juhib on kinni (võid proovida siseöhu ringlusele lülitada ja kuulata kas midagi muutub)
Variant 2- salongiradikas on umbes (seda ei juhtu ülemäära suure tõenäosusega ilma et see ülejäänud jahutust ei mõjutaks)
Variant 3 jahutussüsteemi arvuti on lolliks läinud (selle vastu aitab restart tavapäraselt - ca 15 minutit akuklemmid maas)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT Jtd - AlfaRomeoItaly
#15Juhi ega ka kõrvalistuja poolt ei tulnud sooja.
Välistaks radika sest varasemalt on toiminud ja ei usu et paar päeva seismist kinni jääb.
Lõuna ajal toimis jälle ja puhub nüüd sooja. Koju sõites vaatasin et kui ikka põhjas nii sooja kui puhurit hoida ei taha mootor 90 kraadi kätte saada. Jääb sinna veerandi juurde (termostaat?) 30km sõitu peaks ilusti tempi normi saama ju? Ise kahtlustasin ka mingeid klappe.
Välistaks radika sest varasemalt on toiminud ja ei usu et paar päeva seismist kinni jääb.
Lõuna ajal toimis jälle ja puhub nüüd sooja. Koju sõites vaatasin et kui ikka põhjas nii sooja kui puhurit hoida ei taha mootor 90 kraadi kätte saada. Jääb sinna veerandi juurde (termostaat?) 30km sõitu peaks ilusti tempi normi saama ju? Ise kahtlustasin ka mingeid klappe.