Üldiselt- filter üksi annab juurde ca 1kw, kui kogu sisse ja väljalase ära vabastada , siis saab ehk lausa 5 kw
Heli osas mingit tuntavat muutust ei ole (v6 oma palju paremaks minna ei saagi - v.a. roostevaba summutiga muidugi)
Probleem tekib siiski puhastamisega (kn filtrid on õliga puhastatavad, seega võib sealt mingi hulk Sodi mafile jõuda - ja seal kinni põleda)
eeliseks on see, et filter ise kestab kauem (pmst igavesti) ja laseb paremini õhku läbi (Alfa miinuseks on see, et erinevalt paljudest teistest on mootorid üsna fine tune'itud, mistõttu ainult filtri vahetus midagi olulist kaasa ei too)
Kokkuvõtteks - kui sõidad mööda kruusateid, siis on mõte olemas (seal võib mõne tuhandega filter lootusetult umbe minna ja see 8 vahetust tuleb üsna kiirelt); kui tahad rohkem jõudu saada, siis sellest ei ole just väga palju abi (v.a. juhul, kui võtadki eesmärgiks ka summuti ja chipi- siis võib sealt umbes + 10kw kombo kätte saada)