Re: Suvaline pläma 2021
#151Aga sound checki ei tehtud. Ainuüksi sellepärast võin sõita nats aeglasema autoga kui Stelvio
Ma sain omalajal väsinud vedrudega V6 156sw. Panin Eibachi -30mm koos uute Sachsi tava amortidega. Auto läks kõrgemaksAlfa Romeo 33 kirjutas: ↑25 Aug 2021, 19:27Kellelgi kogemusi 156 madaldamisel?
Huvi pakub just TI paketi madaldamine. Päris low riderit ei taha, vaid maitsekuse piires õrnalt, et meie "ideaalsetel" teedel päris asfaldit ei künnaks.
Kuna TI pakett on 15mm madalam kui tavaversioon (ka amort on teine), siis kui panna 30mm madaldusega Eibachid, siis peaks langema kokkuvõttes 45mm auto madalamaks, kuna Eibach kasutab vist vedrude baseline'na Veloce't?
MTS Technik madaldusvedrudega kellelgi kokkupuuteid? See tundub hetkel ainus, kes pakub 25mm madaldust originaal sport vedrustusega versioonile, mis tundub olema piisav. Eibachi puhul on minimaalne madaldus 30mm.
Kuna on plaan väikene upgrade olude sunnil vedrustuse näol teha ja ette veidike sportlikumad amordid panna, siis vahetaks ka vedrud välja.