vabandan offtopi kütmise pärast
aga miks ei saa ntx FIAT ennast müüa sama hinnaga nagu ta müüb Ferrari-t?
isegi kui liini lõpus pandaks ferru märgi asemel FIAT embleem ja auto oleks 100% sama, oleks raske seda osta...
kaspole?
_
miks luuakse vahel fiati poolt mõni edevam auto... miks 8C tehti vaid limiteeritud kogus jne...
kuidas müüdi maha aasta jagu toodangut, enne kui esimene auto salongi jõudis? (bmw x6) jne
puhas trikitamine ostja ajudega...
usk
legend
usaldus
_
unifitseerimine on jah 1 suuremaid kokkuhoiu võimalusi... jääb vahele arendustöö eest makstav raha!
-
kui daewoo brandida chevroletiks on ju kohe usutavam... ehk mõni enam ei mäletagi seda ja sõidab uhkust tundes chevyga
mis käkk see subaruks branditi? see pisike jun, millel kapotil isegi veel eelmise brandi jaoks kolmnurkne süvend, mida peita pole püütudki...
kuidas vana opel sai uueks daewooks...
milliseid imesid toodetakse hiinas vanade audi 200 pressidega...
UH
_
vana a4 quattro tagumised sisemised veovõlli otsad katuvad fordiga... audi karbis maksad sama detaili eest üle 2x rohkem...
seega, kui vähegi viitsid otsida leiad kindlasti pihustid koodi alusel ja on lootust, et neid alfa märgiga brändimata saab tõele lähedasema hinnaga.