M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#2
miks peale 2 päevast kasutamist juba müüd?



jahutusvees leiduv pruun ollus ostus mootoriõliks?

mis neil esituledel viga, et vahetada vaja?

käigukastis olid 3 käigu ja millegi liikumised piiratud... ?

mis seal veel häda on?







ja noh: küta ikka pilte ka kõnealuse isendi tegelikest kasutusvõimalustest, müügikuulutuse omad suht hambutud:
Image
Image
Image
Image


PS! kui müüja varjas sinu eest vigu, siis on sul õigus auto talle tagastada ja oma raha (sinu puhul 2,5 156) tagasi paluda ;)



_



ja mis kuuldused levivad et sul olla 156 GTA ?

M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#3
Mul ei ole ole gta :lol:Sõitsin mingi aja venna tuttava gtaga ringi. Ei ma panin lihtsalt müüki kuna oli alfa kuulutuse lõppuni auto24veel kolm nädalat,siis mõtlesin et panen ülesse,ei õlid ja muu kõik normis,lihtsalt eile puhastasin ja vahedasin tosooli ära,seda tõesti ei olnud ennem vahetatud.Kuidas muidu see ostu-müüki lepingu järki auto võimalik tagasi saada oleks või mis tingimused? Audiga suht rahul muidu aga kui äkki nyyd peak veel midagi aja jooksul juhtuma. :?

M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#4
konkreetne isend oma stage 1 chipiga peaks suht OK olema...



samas



garanteerin, et 17 aastat vana auto juures juhtub asju, loomulikult väsimisest ja kulumisest.



_



on sel S4 ufopidurid veel või juba upgradetud ketastele (ufod minule teadaolevalt tootmisest maas ja varuosa laost ei pruugi ka enam saadavusega väga optimistlikud lood olla - nagu ka ntx esipampri plastrestidega ;) )

M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#5
jah ufod ,õnneks pidurid tehtud alles ja täitsa ok! jah esipampri võrega on probleeme,kuigi endal ka puksiirimis koha pealt see väike rest kadunud,otsin meele heitlikult kust saada,audi 100 oma ei lahe korralikult kuna on natuke lühem ja teistmood,ag muidu 17aasat vana auto tahab tegemist ja vaikselt nokitsen :wink:

M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#6
:roll:





ma kusjuures sügan kukalt:

ma ei ole kunagi ühtegi oma autot müünud selleks, et mul on mingis saidis jäänud 75.-eek väärtuses eksponeerimisaega



_



PS! sellest isendist peaks oma 350kW kätte saama nii, et ta on seejärel veel igapäevaselt sõidetav ;) nõuab muidugi vähe ka powerplanti kokkulahti ja uute tugevamate osadega varustamist lisaks kõigele muule - neid kõverakspaugutatud S kepse oleme enne ka näinud!

M:V:Audi S4 Quattro 2.2 20vt Turbo 169 kW

#8
stage 1 puhul polegi midagi vaja vahetada :D

võib originaaliga lasta rõõmsalt (eeldusel, et see enne chippimist oli OK korras)



_



PS! ära 4 veoga kaota reaalsusega sidet, eriti kui oled harjunud seni 1 esiratta veo abil kulgema... pidurdab see auto libedal sama sitalt ning vaatamata tekkivale uljale turvatundele kaotab ka see auto kurvis kontakti teekattega talvel... tõsi, kiirus on ilmselt siis suurem kui 1-mähkijal ja aega reageerimiseks jääb üsna napilt!