Autol läbisõit ca 167000km, üldiselt on koguaeg natuke rohkem õli võtnud, aga tänaseks on see kulu minu arust natuke liig ehk a la 7liitrit 11000km. Tiba palju?!
Üks viga on küljes ja plaan lähemal ajal korda teha ehk siis tagumise simmerlingi tihend lekib, aga ainult sellepärast ei tohiks ometi nii suur kulu olla.
2 x on juhtunud, et järsul pidurdamisel olen õlitulukese vilkuma saanud ja siis muidugi kohe ka õli peale valatud.
Kasutan õli Mobil Rally Formula 5W-40.
Pakutud diagnoosid järgmised:
TRK - mootor õhtal ehk siis hõre või ongi normaalne, et tallan ja põlebki mootoris kõik pihuks ja põrmuks.
Pilot - kompressioon ühtlane, kaob simmeka tihendi vahelt välja.. Väidetavalt oli kompressioon 6 (mis iganes see number näitab). Samuti soovitas Pilot minna kontrollima COd, et kui see korras, siis pole mootoril häda midagi.
Niih, nüüd info Pilotist (5 minutit peale selle teema postitust), et surveaste oli ikkagi 12 .


Variaator teeb ka külmast peast natuke häält. Jano arvates näitab see madalat survet motooris, mis on jälle jama.
Ühesõnaga, ma olen totaalses segaduses, et mida siis nüüd autoga peale hakata? Kust otsast ja mida remontida?
Emexisse ja Kuusakosisse viimise soovitusi tõsiselt ei võta

Palun avaldage oma arvamust!
Tänud!
Külli