Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#106
Nii. Täna siis tekkisid kahtlased asjad mu tuppa, mis käivad vist auto külge/sisse :icon_think:
Pilt
Pilt
Pilt


Esimese ilusa ilmaga hakkan legotama ja külge pookima kogu tavaari.

Küsimus kah: oskate äkki soovtada mõnd nahahooldus vahendit. Turgutaks natukene istmeid.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#107
Ma soovitan nahkistmete jaoks Prismas müüdavat nahkistmete konditsioneeri aerosoolis, tootjaks on Hi-Gear, ning pärast seda soovitan teha mesilasvahaga istmed üle, seda on müüa ka Prismas või siis Laagri Maksimarketis, ning asub see seal kus kingalett on.
Mõeldud on ta kingadele, nahkjopedele jne, kuid sobib ka ideaalselt istmete jaoks, soovitatav on jätta 12 tunniks peale, ning siis lapiga puhtaks hõõruda, peale seda jääb nahk ilus pehme ning ei võtta vett ega muud keemiat ligi ja jääb ka kaitse päikese eest. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#108
Hetkel käib siis agar nahkistmete küüsimine/töötlemine/vandumine. Samuti mässan kunstnahaga ja tõmban koledad ja kriibitud tagaistmete vahepaneelid üle.
Sai ka Pilotis käidud, kust tulin tagasi 5+ emotsiooniga teeninduse osas ja 2- emotsiooniga auto suhtes. Oskab keegi öelda ehk mis läbimõõduga toru läheks GTV katalüsaatori asemele. Tundub, et on saba andnud ja nüüd on tropiks ees. Käisin ka Laki Autos, kus on müügil universiaalsed katalüsaatorid, aga seal sain moka otsast vastuse, et neil on kõik ainult mõõtude järgi ja kogu moos.
Nädalavahetusel tahaks juba uue sisu sisse laduda, aga kardan, et ei saa kõigega valmis. Piloti teenindusjuhist saaks :icon_thumbup: võõrustaja, suutis külmad ja kõrgid eestlased omavahel ära tutvustada :icon_clap:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#110
Nädalavahetus oli väga tegus. Masin sai omael siis uue sisu sisse, 1 korraliku uduka (tänud Jannole) :icon_hi: , terve ja töötava küljepeegli. Sisu peaksin arvatavasti uuesti puhastusvahendiga üle käima, pole ju mõistust peas, et ennem peaks käed puhtaks pesema ja siis kokku laduma kõik. Mõned pildid siis tegevusest.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#111
Masin läbi TÜ esimesel korral. Üks tagumine kabariit+pidurituli tegi ainult trikke. Kontrollis ei põlenud, kodus peale väikest nokitsemist põleb jälle. Samas on endiselt päevakorras tühikäigu pöörded. Fooritaga hakkavad kõikuma ja langevad väjasuretamise piirile ja siis lööb jälle ülesse tagasi. :icon_wtf:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#112
Samat asja tegi ka minu käes üks massin. Pöörded kõikusid. Viga oli õhus. Lugeja oli küll korras, aga viga seisnes hoopis selles voolikus millest õhku peale tuleb. Oli mõranenud ja sai sealt lisaõhku
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#113
No kui auto ostsin, siis oli õhuvõtu toru teibitud. See läks esimese asjana vahetusse. Täielik krdi anomaalia. Ja muidugi parim on see, et Pilotis lükati juhtmed sappa ja tehti proovisõitu ja siis oli kotermann kadunud :icon_problem: . Sihuke tunne tõesti, et varsti annetan masina Pilotisse.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#114
Ma ei ole nüüd kindel kas sel masinal vaakumvoolikud on, kuid ühel teisel masinal millega kokku olen puutunud oli üks vaakumvoolikutest läbi ja seetõttu masinal pöörded tühikäigul kõikusid. :roll:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#115
-erik- kirjutas:No kui auto ostsin, siis oli õhuvõtu toru teibitud. See läks esimese asjana vahetusse. Täielik krdi anomaalia. Ja muidugi parim on see, et Pilotis lükati juhtmed sappa ja tehti proovisõitu ja siis oli kotermann kadunud :icon_problem: . Sihuke tunne tõesti, et varsti annetan masina Pilotisse.
Me tegime ikka natuke rohkem kui lihtsalt juhtmed sappa ja sõitma. :oops:
Kui sa järgmine kord paaki kütust ka ikka jätad, siis saaks testida ja proovida põhjalikumalt :roll:

Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#116
PilotMotors kirjutas:
-erik- kirjutas:No kui auto ostsin, siis oli õhuvõtu toru teibitud. See läks esimese asjana vahetusse. Täielik krdi anomaalia. Ja muidugi parim on see, et Pilotis lükati juhtmed sappa ja tehti proovisõitu ja siis oli kotermann kadunud :icon_problem: . Sihuke tunne tõesti, et varsti annetan masina Pilotisse.
Me tegime ikka natuke rohkem kui lihtsalt juhtmed sappa ja sõitma. :oops:
Kui sa järgmine kord paaki kütust ka ikka jätad, siis saaks testida ja proovida põhjalikumalt :roll:

Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Ei mõelnud midagi halba selle lausega, lihtsalt see kõikumine tuleb ja läheb millal ise tahab. Varsti palgapäev tulemas, siis saab paaki rohkem, kui 10l võtta ja teile kasvõi terveks päevaks selle masina kärutamiseks anda :wink:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#117
Masendus. Tuttav ostis omale Toyota Yarise (1.3 64kw) ja kärutan sellega praegu natukene ringi. Ja no löö või maha, aga masinal on tunduvalt parem minek, kui minu omal. Peaks kusagil kati maha kiskuma ja uurima, kas on umbes või asi millegis muus.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#118
tagumikudüno ei ole piisavalt usaldusväärne mõõtmisvahend :roll:

muidugi- ei vaidle vastu linnakiirusel on pisike (pea 400kg kergem ju) auto käbedam (1,8TS tahab palju enam mürada, kui see õnnetu 1,3VVT :roll: )

ma arvan, et kui maanteel torusid puhtaks köhida, siis on pilt veidi teistsugune :P muidugi kui pöörded vahepeal jonnivad siis on osaliselt asi tõenäoliselt ka sinna peidetud (või siis on tühikäigumootori tatine ja poob kinni vahepeal]

P.S. aeg ajalt foori taga pöörete kõikumine viitaks justnagu pidurivõimendi kaudu tulevale lekkele :roll: või siis mingile poollahtisele pistikule [kui TÜ puhtalt tuli, siis jätaks kati rahule- äärmisel juhul teeks mõnekümne km pikkuse sõidu vahemikus 3000-5000 rpm]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#119
Täiesti :icon_censored: . Tulen koju ja vaatan, et stange esiserv on kapoti alt väljas. Surusin paika ja nägin, et ühest kohast on mõra sees. Keegi on sõbralikult otsa tagurdanud ja siis minekut teinud. Õnneks oli "sõbralikust" masinat minu masina külge jäänud musta metallikvärvi. Jään nüüd luurama tumedaid masinaid maja lähikonnas ja punaseid täkkeid otsima.

Oleks ka väga tänulik, kui keegi oskaks soovitada kohta, kus saaks stange maha kakkuda ja mõra kokku liimida. Ühesõnaga mingid mõistlikku keretööde kohta.