Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#137
::itpnt::

kontrolli pidurid üle :icon_thumbup: kui üks piduritest peal on siis võib seda juhtuda- kui need on korras, siis andurite pistikud :roll: ja hammasvööd :mrgreen: (esimesed on veovõlli otsal ning vabalt nähtavad, kui ratta välja keerad, tagumised on sellisel kohal, et sinna ligi ei pääse- piduriketta katte taga oleva laagri küljel IMHO)

ja kui ka need on korras, siis on jama suurem (aga siis ei tohiks tuli ka keset sõitu ära kustuda)

põhjus, miks tuli alles mingi aja peale tööle hakkab on tavaliselt kiiruse saavutamine (abs hakkab toimima umbes 30km/h juures, üle selle toimub esmalt testimine)

Talvel ABS-i tulukest põlema saada ei ole mingi kunst :roll: ukerdad vaid ringi sellisena, et kaks ratast liiguvad erinevate kiirustega, ülejäänud on paigas ja spido näitab üle 30-ne ... ja mingil hetkel siis juhtub see, et abs proovib aru saada, mis jama on ja lõpuks annab alla. Kõige kehvemal juhul annab alla koos relee läbipõletamisega.

dünos tasub tegelikult sellistel sõidukitel vähemalt üks pistik lahti võtta :roll:

P.S. ABS saab iga käivitamisega restardi
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#138
:icon_hi: Endal oli kunagi sarnane häda 156-ga. Põhjuseks oli ilmselt ABS-i pumbas kinni jäänud klapp. Abiks olid paar maanteekiiruselt pidurdust kruusa peal, nii et ABS terve aja krõbistas ja rohkem pole probleeme olnud :icon_thumbup:. Kui andurid, juhtmed, ABS-i pumba pealne pistik jms üle kontrollitud/puhastatud võib sellest abi olla (soovitada ma seda ei saa, kui proovid, siis omal vastutusel).

Moraal: ABS-ile tuleb tema vajalikkust aeg-ajalt meelde tuletada :grandpa:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#139
janar_t kirjutas::icon_hi: Endal oli kunagi sarnane häda 156-ga. Põhjuseks oli ilmselt ABS-i pumbas kinni jäänud klapp. Abiks olid paar maanteekiiruselt pidurdust kruusa peal, nii et ABS terve aja krõbistas ja rohkem pole probleeme olnud :icon_thumbup:. Kui andurid, juhtmed, ABS-i pumba pealne pistik jms üle kontrollitud/puhastatud võib sellest abi olla (soovitada ma seda ei saa, kui proovid, siis omal vastutusel).

Moraal: ABS-ile tuleb tema vajalikkust aeg-ajalt meelde tuletada :grandpa:
Mul kodu sellised mõnusa sirge tee lõpus, nii et kui olen õhtul/öösel koju saabunud, siis olen ennem magama minekut autol end puhtaks köhida lasknud ja äkilisema peatuse teinud ka.
Krt oli seda jama nüüd vaja. Just tekkis tunne, et.....nagu oleks kõik hästi.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#140
Oh seda mõnusat irooniat. Minu itaallane pidi täna sõbranna masinale särtsu andma, sest aku oli tühi. Muidu koguaeg naerdakse, et mis sa sellest lagunejast pead ja et rohkem seisab, kui sõidab. P.S. ABS tuli on juba kaua aega kustu :icon_thumbup:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#143
ABS tuluke süttib jah alati, kui lume või muu läga seest kohalt peab võtma. Veidi aega põleb ning seejärel kas kustub sõidu ajal ise või pärast uut käivitamist.

Aastaid tagasi sai pisut iga närvitsetud, kuid nüüdseks juba põhimõtteliselt väga ei huvita enam.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#144
haraq kirjutas:ABS tuluke süttib jah alati, kui lume või muu läga seest kohalt peab võtma. Veidi aega põleb ning seejärel kas kustub sõidu ajal ise või pärast uut käivitamist.

Aastaid tagasi sai pisut iga närvitsetud, kuid nüüdseks juba põhimõtteliselt väga ei huvita enam.
ABS on igatepidi vist kustunud mul. Nii tule mõttes, kui funktsioonina.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#149
Suvekad all. Lisaks ka küsimus targematele. Juba umbes kuuaega olen täheldanud, et kohalt võtul ja aeglasemal kiirusel on eest kuulda nagu krõginat/raginat. Kolin pole, sest konarlikul teel on sild vait ja ainult salonginaginad käivad närvidele. :icon_roll: . Alguses mõtlesin, et pooltelje ots (või mis selle krdi õige nimetus on), aga eelmisel sõidukil läks too asi vahetusse, ning tookord oli ragin ikka koguaeg, eriti pöörates. Kas asi võib olla ülikulunud ketastes+klotsides? Esikettad on peale rahulikku sõitu isegi tulikuumad.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#150
siis on pidur peale jäänud ja krigiseb/ragiseb- tõenäoliselt on ka kütusekulu suurem

Kui mõlemad, siis võib asi olla peasilindris aga ... reeglina on asi selles, et mansetid on prahti täis ja ei ligu enam tagasi.

90% tõenäosusega saad abi sellest, kui võtad sadula ülest servast lahti, lased veidi mõnda head puhastusmääret (WD40 nt) manseti juurde ja surud kolvi veidi tagasi, uuesti välja, uuesti tagasi
9% pead natuke enam vaeva nägema
0,5% on vaja mansetid maha võtte, välja vahetada ja kolb ära puhastada
0,5% on piduri peasilindril mingi mure kallal (siis peaks ka tagumised veidi peal olema)

Kui ise puhastamist teha ei taha, siis ma soovitaksin leida keegi usaldusväärne kodanik, kellele see töö usaldada :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron