9. leht 13-st

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 28 Juun 2010, 18:47
Postitas -erik-
Hetkel siis masin seisab. Esistange tehakse korda ja värvitakse üle ka. Samas meistermees ütles, et näha on, et stanget on kuidagi ülepõlve parandatud ja on tehtud ka kiiruga ülevärvimine. Fuck it....rist ja viletsus mul selle esimese AR`ga ikka. Seenele mingu kõik automüüjad tekstiga "avarii ja muu huinjaa vaba" masin.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 28 Juun 2010, 22:28
Postitas heavy
Krt meele teeb ikka kurvaks jah.

Mersumeestel peaks selliseid asju juhtuma, sest neil autod eriti ei lagune - las siis värvivad vähemalt :icon_thumbup:

ps: kõik platsil olevad autod on ainult 1 asja vabad - remondivabad :lol:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 29 Juun 2010, 16:14
Postitas -erik-
Masin käes ja stange ka enam-vähem olekus. Sain siis teada, et stanget on korduvalt juba parandatud ja kinnitused on suuremalt jaolt juba pooleks jms. Ainukene loogiline samm oleks uus stange kusagilt sebida.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 29 Juun 2010, 20:08
Postitas Slicer
Nägin sind sõitmas mingi 13.45 balti jaama suunas. Ise olin just bussis :icon_thumbdown:
Niipalju kui sõidu ajal märgata jõudsin siis tundus OK olevat.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 13 Juul 2010, 21:52
Postitas Thema55
Nähtud Telliskivi tänava takistusrajal. Kaugelt kohe ilusti silmapaistev masin :icon_thumbup:

Edu ja kannatliku meelt Alfaga.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 14 Juul 2010, 00:01
Postitas -erik-
Thema55 kirjutas:Nähtud Telliskivi tänava takistusrajal. Kaugelt kohe ilusti silmapaistev masin :icon_thumbup:

Edu ja kannatliku meelt Alfaga.
Mhm...njaa...eino tore, kui vähemalt kaugeltki ilus paistab :D

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 04 Aug 2010, 12:36
Postitas -erik-
Nonii.
Teekond roheliste aedade taha on siis selline...Sõit oma AR-->võõra kolksu kuulmine-->Pilotisse aja kinni panek-->Pilotist põhjuse ja 101 muu vea teada saamine-->ajakinni panek Paldiski mnt. hullarisse.

Tegelt teemasse kah. Oleks vaja siis järgmist jubinat - 156/145/166 2.0 TS sisselaskekollektor. Loodan ennem siit leida, kui lasen mõnel romula ülesöönud umbkeelsel omanikul omal rahakotti riisuda.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 04 Aug 2010, 13:12
Postitas ts
proovi Jano'lt saada :wink:

kasutaja Jan1 ja nr oli vist viimati 58015798

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 04 Aug 2010, 17:21
Postitas -erik-
Nii sain siis õnneks Janno kätte ja isegi õige (GTV 1.8 mootori) sisselaskekollektor peaks homme minu käes olema + ahnitsesin veel terve kaitsmekarbi enale. Kaua ikka kannatab uduse tagaaknaga sõita.

EDIT: niipalju veel, et juttu oli ka mingist klapist?? mille ta lubas küljest ära võtta. Loodan, et see on praeguselt võimalik ümbertõsta. ts seleta nüüd maakeeli lahti, mis klapp?? on sisselaskekollektori juures. ::itpnt::

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 04 Aug 2010, 18:12
Postitas ts
::itpnt::

eeldatavasti on jutt EGR klapist :roll: Lisaks sellele on seal veel ka gaasisiiber, mis võiks klappi meenutada aga...

EGR on selline jubenõmevastik asi, mis "tavaliselt" ei tööta ja mille ainus funktsioon on mootori töö pärssimine (on ju EGR lühend väljendist Eriti GRRRRR)

Tegelikult siis Exhaust Gas Recirculation ning selle eesmärk on vähendada väljaheitegaase (lämmastikoksiide) juhtides osa väljalaskegaasidest tagasi sisselasketrakti ning uuesti põletada.
keskkonnakasulikkus on selles, et kuna väljaheitegaasid on soojad, siis võimaldab see ka tõsta silindritemperatuuri pluss siis muidugi see, et heitgaasidesse võibolla jäänud põlevad osakesed põletatakse siiski ära.

miks see on halb? põhimõtteliselt tähendab see mootori jaoks seda, et puhta ja külma õhu asemel tuleb põletada mingis osas juba vingusegust ja sooja õhku-> see omakorda viib selleni, et mootoril täisvõimsusel ei ole nii palju jõudu kui võimalik ning tühikäigul ja madalatel pööretel pole võimalik ideaalilähedast segu saavutada, mistõttu mootori lonkab.

Seetõttu siis on kogu EGR-i too juhitav ECU kaudu (teatud koormusel, kiirusel, temperatuuril jne) Kuna aga klapp ise on ... nooh nagu klapid ikka, siis tihtipeale tähendab selle klapikese suremine (või veiderdamine) õudsat nööki auto käitumisele (vahepeal sureb, pole jõudu, kiirendamisel lõigatakse nagu noaga jms)

Ning kuna enamik ECU toimetamisest on sellega seotud, siis sädesüütega mootoril ei õnnestu seda lihtsate meetoditega eemaldada :mrgreen: ehk siis tavaliselt ei aita see, et topid avad kinni, pistik lahti ja ongi kõik

asukoht 2,0 mootoril peaks olema vist otse gaasisiibri all :icon_shifty: ei ole kunagi huvi tundnud ausaltöeldes

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 04 Aug 2010, 18:16
Postitas -erik-
Pilt

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 03 Okt 2010, 00:06
Postitas -erik-
Kõik oli nagu ilus, töötas, särki-värki ja nüüd lambist, keset sõitu läks ABS tuluke põlema! Eelmine talv ta vilkus, viisin sellepeake ta TRK`sse, aga sealt sain vastuseks, et ABS`il pole omaette mälu, et veakooodi kätte saada (loomulikult töökojas olles käitus ta eeskujulikult ja suvatses selle ABS`i vilgutamise ära lõpetada).

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 03 Okt 2010, 10:54
Postitas passione
Mul viskas ka eile esimest korda ABS tule keset sõitu põlema aga pärast järgmist käivitust kadus sama müstiliselt nagu tekkis.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 05 Okt 2010, 11:06
Postitas ErikT
Oma 156 kogemustest võin rääkida, et mul on talvel kaks korda ABSi põlema visanud - mõlemad korrad läbi sügava lume tagurdades, "üle keskmise" pööretel. Ehk sai kuskilt lund/vett kuskile, kuhu vaja ei olnud. ABS kaduski selle peale mõneks ajaks ära, kuid tuli jälle tagasi kui auto oli seisnud tunnikese (ehk kuivas jälle vastav sistem ära, tont seda teab. Või siis aitas uuesti käivitamine).

Ei tasu tõe pähe võtta, lihtsalt jagan kogemusi, ehk on tolku.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 05 Okt 2010, 11:22
Postitas cyber
ErikT kirjutas:Oma 156 kogemustest võin rääkida, et mul on talvel kaks korda ABSi põlema visanud - mõlemad korrad läbi sügava lume tagurdades, "üle keskmise" pööretel. Ehk sai kuskilt lund/vett kuskile, kuhu vaja ei olnud. ABS kaduski selle peale mõneks ajaks ära, kuid tuli jälle tagasi kui auto oli seisnud tunnikese (ehk kuivas jälle vastav sistem ära, tont seda teab. Või siis aitas uuesti käivitamine).

Ei tasu tõe pähe võtta, lihtsalt jagan kogemusi, ehk on tolku.
Täpselt sama tulemuse saab muuseas, kui dünopingis käia autoga, millel Traction Control saab andmeid ABS anduritest..;) Vedav sild teeb tööd täie raha eest ja mittevedavad seisavad paigal. Arvake ära kas TCS ja ABS saavad kollektiivse südamerabanduse selle peale?
Kui ABS-i hammasvöö sodi täis on, siis võib ka igasugu huvitavaid asju juhtuda. Iseasi, kas see kõigil autodel jälle kusagil väga nähtava koha peal on.

EDIT: kui ma hästi järgi mõtlen, siis tegelikult saab ABS tule põlema dünos ka ilma TCS-ita autol...