10. leht 13-st

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 05 Okt 2010, 22:13
Postitas -erik-
Tahtsin juba sõnada, et jumal on vist itaallane, kuna ABS tuluke kustus ära, kui hakkasin kodu poole sõitma, aga peale paarisada meetrit süttis taas. Kontakt kalab ::itpnt::? Oskab/tahab keegi seda vaadata/uurida?

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 05 Okt 2010, 23:46
Postitas ts
::itpnt::

kontrolli pidurid üle :icon_thumbup: kui üks piduritest peal on siis võib seda juhtuda- kui need on korras, siis andurite pistikud :roll: ja hammasvööd :mrgreen: (esimesed on veovõlli otsal ning vabalt nähtavad, kui ratta välja keerad, tagumised on sellisel kohal, et sinna ligi ei pääse- piduriketta katte taga oleva laagri küljel IMHO)

ja kui ka need on korras, siis on jama suurem (aga siis ei tohiks tuli ka keset sõitu ära kustuda)

põhjus, miks tuli alles mingi aja peale tööle hakkab on tavaliselt kiiruse saavutamine (abs hakkab toimima umbes 30km/h juures, üle selle toimub esmalt testimine)

Talvel ABS-i tulukest põlema saada ei ole mingi kunst :roll: ukerdad vaid ringi sellisena, et kaks ratast liiguvad erinevate kiirustega, ülejäänud on paigas ja spido näitab üle 30-ne ... ja mingil hetkel siis juhtub see, et abs proovib aru saada, mis jama on ja lõpuks annab alla. Kõige kehvemal juhul annab alla koos relee läbipõletamisega.

dünos tasub tegelikult sellistel sõidukitel vähemalt üks pistik lahti võtta :roll:

P.S. ABS saab iga käivitamisega restardi

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 06 Okt 2010, 11:08
Postitas janart
:icon_hi: Endal oli kunagi sarnane häda 156-ga. Põhjuseks oli ilmselt ABS-i pumbas kinni jäänud klapp. Abiks olid paar maanteekiiruselt pidurdust kruusa peal, nii et ABS terve aja krõbistas ja rohkem pole probleeme olnud :icon_thumbup:. Kui andurid, juhtmed, ABS-i pumba pealne pistik jms üle kontrollitud/puhastatud võib sellest abi olla (soovitada ma seda ei saa, kui proovid, siis omal vastutusel).

Moraal: ABS-ile tuleb tema vajalikkust aeg-ajalt meelde tuletada :grandpa:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 06 Okt 2010, 12:20
Postitas -erik-
janar_t kirjutas::icon_hi: Endal oli kunagi sarnane häda 156-ga. Põhjuseks oli ilmselt ABS-i pumbas kinni jäänud klapp. Abiks olid paar maanteekiiruselt pidurdust kruusa peal, nii et ABS terve aja krõbistas ja rohkem pole probleeme olnud :icon_thumbup:. Kui andurid, juhtmed, ABS-i pumba pealne pistik jms üle kontrollitud/puhastatud võib sellest abi olla (soovitada ma seda ei saa, kui proovid, siis omal vastutusel).

Moraal: ABS-ile tuleb tema vajalikkust aeg-ajalt meelde tuletada :grandpa:
Mul kodu sellised mõnusa sirge tee lõpus, nii et kui olen õhtul/öösel koju saabunud, siis olen ennem magama minekut autol end puhtaks köhida lasknud ja äkilisema peatuse teinud ka.
Krt oli seda jama nüüd vaja. Just tekkis tunne, et.....nagu oleks kõik hästi.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 12 Nov 2010, 13:05
Postitas -erik-
Oh seda mõnusat irooniat. Minu itaallane pidi täna sõbranna masinale särtsu andma, sest aku oli tühi. Muidu koguaeg naerdakse, et mis sa sellest lagunejast pead ja et rohkem seisab, kui sõidab. P.S. ABS tuli on juba kaua aega kustu :icon_thumbup:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 13 Nov 2010, 02:06
Postitas passione
-erik- kirjutas:Oh seda mõnusat irooniat
8) :icon_thumbup: :icon_clap:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 24 Nov 2010, 01:15
Postitas -erik-
Aga minu Alfa sai oma esimesed iluuisutamise ringid tehtud. Õnneks lõppes kõik hästi ja kõik liiklusmärgid/jalakäijad/kaassõitjad on terved. Vererõhk ainul laes.

Mootoriga pidurdamine omab :icon_thumbup:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 24 Nov 2010, 12:13
Postitas haraq
ABS tuluke süttib jah alati, kui lume või muu läga seest kohalt peab võtma. Veidi aega põleb ning seejärel kas kustub sõidu ajal ise või pärast uut käivitamist.

Aastaid tagasi sai pisut iga närvitsetud, kuid nüüdseks juba põhimõtteliselt väga ei huvita enam.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 24 Nov 2010, 19:39
Postitas -erik-
haraq kirjutas:ABS tuluke süttib jah alati, kui lume või muu läga seest kohalt peab võtma. Veidi aega põleb ning seejärel kas kustub sõidu ajal ise või pärast uut käivitamist.

Aastaid tagasi sai pisut iga närvitsetud, kuid nüüdseks juba põhimõtteliselt väga ei huvita enam.
ABS on igatepidi vist kustunud mul. Nii tule mõttes, kui funktsioonina.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 26 Nov 2010, 01:16
Postitas -erik-
Punapeal talvepapud jalas ja üllatus-üllatus, pidurid tulid tagasi ja pidamine on ka vinks-vonks :mrgreen:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 26 Nov 2010, 10:35
Postitas cyber
-erik- kirjutas:Punapeal talvepapud jalas ja üllatus-üllatus, pidurid tulid tagasi ja pidamine on ka vinks-vonks :mrgreen:
Sherlock...:D

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 05 Dets 2010, 19:50
Postitas -erik-
Raporteerin. Peale mõningast mässamist pole enam autosse sisse saamisega probleeme olnud. Kõik töötab nagu õlitatult. Välja ei taha sealt ainult tulla lihtsalt :icon_thumbup:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 02 Veebr 2011, 00:12
Postitas -erik-
Kaua aega sai rahulikult liigeldud. Nüüd on mingi koterman esisilda pesa teinud. oliseb midagi ees päris koledasti kohati. Eks uuel aastal uue hooga siis ::itpnt::

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 26 Apr 2011, 14:34
Postitas -erik-
Suvekad all. Lisaks ka küsimus targematele. Juba umbes kuuaega olen täheldanud, et kohalt võtul ja aeglasemal kiirusel on eest kuulda nagu krõginat/raginat. Kolin pole, sest konarlikul teel on sild vait ja ainult salonginaginad käivad närvidele. :icon_roll: . Alguses mõtlesin, et pooltelje ots (või mis selle krdi õige nimetus on), aga eelmisel sõidukil läks too asi vahetusse, ning tookord oli ragin ikka koguaeg, eriti pöörates. Kas asi võib olla ülikulunud ketastes+klotsides? Esikettad on peale rahulikku sõitu isegi tulikuumad.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Postitatud: 26 Apr 2011, 14:48
Postitas ts
siis on pidur peale jäänud ja krigiseb/ragiseb- tõenäoliselt on ka kütusekulu suurem

Kui mõlemad, siis võib asi olla peasilindris aga ... reeglina on asi selles, et mansetid on prahti täis ja ei ligu enam tagasi.

90% tõenäosusega saad abi sellest, kui võtad sadula ülest servast lahti, lased veidi mõnda head puhastusmääret (WD40 nt) manseti juurde ja surud kolvi veidi tagasi, uuesti välja, uuesti tagasi
9% pead natuke enam vaeva nägema
0,5% on vaja mansetid maha võtte, välja vahetada ja kolb ära puhastada
0,5% on piduri peasilindril mingi mure kallal (siis peaks ka tagumised veidi peal olema)

Kui ise puhastamist teha ei taha, siis ma soovitaksin leida keegi usaldusväärne kodanik, kellele see töö usaldada :wink: