Page 1 of 1

164 tagasupport

Posted: 22 Dec 2008, 12:41
by ts
veidi nõu oleks nüüd hädasti tarvis...

nimelt siis juhtus sihuke loll lugu, et üks tagumine piduriklotsi hõõrdosa otsustas katte küljest eemalduda ning omapäi maailma vaata minna :roll:

selle tulemusena siis juhtus see, mis juhtuma pidi (pisikesed vaod kettas jne) KUID juhtus ka see, et kolb va sindrinahk kruvis ennast pea lõpuni välja, lõhkudes ühtlasi ka tolmukatte :evil: NING jäi kinni :evil: :evil:

küsimus laiale ringile-> on kellelgi olnud kunagi kokkupuudet sellega, et kolb lihtsalt keeldub teatud piirist edasi liikumast (ehk siis praegu sisse keerates käib mingist piirist alates tühja-> välja tuleb ilusti) selline tunne, nagu oleks kolb ise lihtsalt keermestatud osast maas... samas jälle väljapoole tuleb ilma probleemita :?

peale suruda kah ei julge (kuigi käsipidur ei tohiks kohe kuidagi peal olla)...
või on siiski käsipidur peal?
või on kunagi support viletsasti remonditud?
või keeras kolb ennast sisemisest pesast välja ja väikse survega läheks tagasi?
või tuleks support tühjaks lasta?
või on support p...s (see oleks muidugi eriti lahe :mrgreen: )

enivan :?: enissing :?:

EDIT: vaadates ajalugu, siis see kordub :mrgreen: eelmise aasta massirahutused 164-l on dateeritavad samasse ajahorisonti :roll: kuna teatavasti on itaalia suht usklik riik, siis keeldub ka 164 usupühadel liikumast :lol:

164 tagasupport

Posted: 22 Dec 2008, 16:24
by Sten
Ei tea kas aitab aga 147 mel ei tahtnud tagasupportide kolvid sisse tagasi minna ei surudes, mida nad peaks tegema, ega ka keerates. Lõppkokkuvõtteks said suppordid lahti võetud, ära puhastatud ja "kreemitatud" ning töötasid peaaegu kui uued.
Põhjus miks kolb sisse tagasi ei läinud oli liigses mustuses, kuna kolb pöörleb omakorda ümber keermestatud osa ning mustus oli kolvi ja keermestatud osa vahel siis peale kolvi peale surudes blokeeris see mustus kolvi ja kolvi keermestatud osa omavahelise pöörlemise ja kui proovida keerata siis ei olnud see mustus seal nii tihkelt , et keermestatud osa ja kolb omavahel ei liiguks.

164 tagasupport

Posted: 22 Dec 2008, 16:48
by ts
makes sense... :roll:

aga kolvid keerates liiguvad vabalt... kuni teatud piirini (siis tuleb mingi masendavmüstiline stopp ja jääb tühja käima)

Muuseas-> 99% juhtudel ei pea tagumised kolvid teps mitte surumisele reageerima -> justnimelt sellesama keermestatud osa pärast. Küll aga peaksid nad sisse välja liikuma käsipidurihoovastiku abil (ehk siis käsipidur nihutab kogu keermestatud kremplit edasi tagasi)

eniveis-> kui ei saa heaga, siis saab halvaga-> poodi toekama pitskruvi järgi :roll: (mõtlema hakates siis võib olla küll, et kolb on lihtsalt tagant pesast väljas ... kuna käsipidur on võibolla kunagi "veidi kinni jäänud"-> puudujääv osa on kõigest umbes 8mm... ehk õnnestub see käsipidurihoovastikust tagasi saada )

:roll:

164 tagasupport

Posted: 22 Dec 2008, 20:42
by Alfa Romeo 33
hmmm :icon_eh:
Mina soovitaks,sul need suportid küljest võtta,ning silindri kolvid suruõhuga välja lasta!(juhul,kui sul võetud pole)
Ning siis puhastad seest ilusasti ära,kreemitad ära,kui vaja siis vahetad tihendid ka ära ja hakkavad käima nagu uued! :wink:
Enda autol tegin ka niimoodi,ennem ei käinud sõrmega üldse,kuid pärast lahti võtmist,puhastamist ja kreemitamist hakkasid käima lausa sõrme lükkega,ning toimivad väga hästi,õli ka ei lase läbi! :)
Edu monteerimisel! :P

164 tagasupport

Posted: 23 Dec 2008, 00:00
by ts
:icon_eh:

suruõhku on mul maja ees lademetes afkoorss :icon_angel:

pikem perspektiiv just selline on (kuna 155 tagumised pidurid on kah :icon_shifty: pädevad, siis tuleb hää aeg :icon_roll: varsti) -> supportid maha, uued torud ja voolikud, puhtaks, värv selga ja kõik liikuvad jupid uuendada...

aga esmalt vaja ikkagi auto niipalju liikuma saada, et kohale jõuda :lol: praegu on iga pidurdus väärt :icon_shifty: veidike kettametalli... kulukaks läheb niimoodi :wink:

:icon_shocked:

ma olen juba kunagi kuskil öelnud, et mu autodel käivad vead sünkroonis :icon_think: veidi veider aga... egas midagi... tuleb ära kannatada

164 tagasupport

Posted: 23 Dec 2008, 12:30
by VML
no mul ei ole nad kunagi niisama kergelt keerates sisse läind, alati väike pitskruvi peale ja siis keerama-aint mõistuse piires tuleb pitskruvi peale pingutada... pole veel tavalist 164 pidurisadulat lammutanud, q4 oma sai see eest küll igati pilbasteks lammutatud... ja seal on võimalik käsipiduri süsteem paigast keerata... kuid mul mõned sadulad vedelevad, mis tahaks naq nii lahtivõtmist saada...kui on mahti lahti kakkuda annan märku, mis seal sees nihu saab minna...

164 tagasupport

Posted: 23 Dec 2008, 14:48
by ts
tegelikult olen suht veendunud, et tean, mis seal sees kinni olla võib...

aga iga täiendav vihje on teretulnud :icon_thumbup:

164 tagasupport

Posted: 29 Dec 2008, 23:19
by ts
ts wrote:tegelikult olen suht veendunud, et tean, mis seal sees kinni olla võib...

aga iga täiendav vihje on teretulnud :icon_thumbup:
Teema ammendatud 8)

nagu kahtlus oligi- käsipidur hoidis veidi vastu (soovitus kõigile- enne kruvima asumist tuleks ikkagi veenduda, et käsipiduri hoovastik ei ole enne lõppu kinni jäänud - minu sõidukil näiteks oli vedru nii natuke välja veninud, et mõni mill jäi lõpust puudu)

ja teine asi veel :arrow: veidral kombel mingil tingimusel siiski täiesti ilma surveta siiski kolvid sisse ei läinud (Weerd Wärk- 1 põlve 164-l läksid, 155 samuti... ehitus peaks justnagu kõigil sama olema- kolb tuleb keermega väljapoole ning käsipiduri kantakse edasi kogu keermestatud kremplit edasi tagasi liigutades.)

ja veel meenutuseks kõigile autoremonditeemaline põhivanasõna :icon_shifty::
"Keera mis sa keerad- aga vaata, et p€r$$€ ei keera :!: "


:icon_angel:

164 tagasupport

Posted: 10 Jan 2009, 22:15
by VML
mul jälle vastupidi- et pole ükski pidurisilinder iseseisvalt sisse läind... kõiki on old tarvis pitskruviga kaasa aidata... samas võib viga peituda nt selles, et pole õhutusnipplit lahti keerand...-tegelikkuses reaalne põhjus võib olla ka pidurivoolik-mis ei lase eriti vabalt vedelikul tagasi minna, on korra esipiduritega tõsine probleem old, kus voolik toimis klappina ja ei lasknud vedelikul tagasi minna-mõlemal esimesel pidurivoolikul, olgugi et need vaid 1,5 aastat vanad olid... et igast jamasi võib ette tulla. Hea et nüüd korras!!!

164 tagasupport

Posted: 21 Jun 2009, 22:02
by AaduT
Lugu järgmine: Keerasin tagasupporti maha, tross lahti, voolik lahti, kolb välja. Vahetamist vajavad käsipiduritross, liugtappide tolmukaitsmed ja kolvi tolmukaitse. Aga ka käsipiduri hoova ja supporti vaheline tolmukaitse on ribadeks ja käsipiduri hoob kinni. Hoova sain enam-vähem liikuma, aga tahan siiski täiesti pulkadeks võtta, et saaks korralikult ära puhastada. Jama ainult selles, et "workshop manualis" pole kirjas kuidas seda teha. (Seal kirjas ainult: kolvi eemaldamise õpetus + et muu pole remonditav*.) Oskab keegi juhendada?
Teine asi veel see, et käsipiduri hoova ja supporti vaheline tolmukaitse on ribadeks. Seda oleks vist kah uut vaja, et tulemus kauem kestaks. Mis nime alt ja kust seda aga otsima peaks? Kas kellelgi pakkuda pole :lol: ?

*Overhaul of brake calpers can not be performed: operation allowed on brake calipers are limited to replacement of inner seal ring and of dust bellow.

EDIT: Kuna ma vaatasin manuali pärast kolvi eemaldamist siis tekkis kahtlus, et äkki rikkusin midagi ära. Nimelt ma mitte ei keeranud kolvi välja mööda keeret mis tal sees on, vaid logistasin torutangidega edasi tagasi ja kolb kerkis ilusti ise välja. Kas nüüd vaja uut supporti otsima hakata või käibki asi nii?

164 tagasupport

Posted: 22 Jun 2009, 01:45
by VML
kõik võiks-peaks terve olema, kuid ega jah seda sadula remonti pole just väga lihtne teostada... kaks sadulat kokku autoosadest tellides läheb maksma 2500kr kui vanad tagasi saadad-käsipiduri remondi komplekt on seal 700kr kaks poolt kokku-soovitaks uusi, on mõnda aega hooletu, ja kõik kummikatted jäävad terveks ning muud asjad toimivaks...

164 tagasupport

Posted: 17 Jul 2009, 02:38
by doOb
No jah mina läksin ikkagi uue sadula teed! http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6525/12,300 tundus kõige parem ja töökindlam lahendus, 1500.- ca , ilus ei roosteta ja toimib hästi!