nikolai wrote:Õlipump on selle 2 liitrise oma peale pantud, mitte see 1.8 oma mis kottis on. Kui reaalne see asi on et mõlematel mootoritel õlipumbad õhtal??
Garantiid ei ole kunagi,et see teinegi õlipump terve võiks olla,eriti kui ta on kasutatud!
Ma ise kahtlustan ikkagi õlipumpa,ning soovitaks selle üle vaadata/välja vahetada.
No võimalik,et andurid peedistavad,kuid kõige reaalsem on ikkagi õlipump,sest seal muud sellist polegi,mis võiks niimoodi jamada!
Niipalju kui ma jagan ja aru saan,siis esimene kord jooksis mootor kotti just sellepärast,et õli tuluke vilkus mis viitab sellele,et õlipump ei andnud enam korralikult õli üles,õlisurve puudus,mootor ei saanud enam määret,võimalik et ka mõned andurid olid omadega läbi,seepärast tuli kolin sisse ja õhtal ta oligi
Järelikult on selle mootoriga samad lood,kuid võimalik et seekord on heal juhul andurid hulluks läinud!
Kõige lihtsam ja odavam seda teada saada on,rõhukellaga mootori surved üle mõõta,kui surved paigas,siis on arvatavasti viga andurites,kuid kui surved si*ad,siis peab kindlasti õlipumba ära vahetama.
Ühesõnaga 2 asja mida soovitan kindlasti üle vaadata-välja vahetada!
Esiteks:Õlipump!
Teiseks:Õli andur ja muud andurid,mis on seotud õli märgutulega ja mootori pööretega!
Edu igaljuhul,ning hoia meid kursis,kui veast lahti said!
P.S Eriti juhul,kui sa auto kavatsed EMEXI toimetada

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.