M: 4X100 auguvahega veljed

#3
jep 164-2,0TS miski 91a...ja nu veljed peaks olema kah 4X98 auguvahega..... sest need algselt on 164-le ostetudki... minu kogemused näitavad et suurt vahet pole, mul olid need veljed žiguli all ja isegi ilma tasakaalustamatta 150ga eip saand sittagi aru.. samas pidi rattalaagritele mõjuma...-aga sellele pole ma veel tõestust leidnud... kui keskelt ava on täpne siis eip mängi rolli eriti... sest poldid hoiavad ju ainult ligi...aga flants keskel kannab... nu..see minu arvamus asjast... oleneb autost ja oleneb veljest...ning ka tyybist kes need alla kruvib....

M: 4X100 auguvahega veljed

#5
Ma ise sõitsin terve eelmine aasta ja ka selle aasta sõidan 4x100 velgedega. Nimelt siis detsenter poltidega Fiatil all ja kõik kestab hästi. Punasel 33 on kah 4x100 auguvahega veljed all ja kõik tiptop, samuti siis detsenter poltidega ja tsentreerimisrõngastega.
Brera 3.6 Q4

M: 4X100 auguvahega veljed

#6
nq ma aru saan oled sa mags sama probleemi ees nq mul vendki... vaja normaalse hinnaga 5X98 velge....mida väga vähe liikvel... samas arvan et 5X100 sobib ka... kui vend raha saab siis ilmselt proovime järgi... :twisted: samas siin netis oleva sobivustabeli järgi on keskmised avad teistel autodel veidike peenemad....kuid lootust on...

M: 4X100 auguvahega veljed

#7
ma õnneks sain ühed ilusad veljed 5x98.



keskava ei hoia midagi, kui on koonuspeaga poldid.

nende detsenter poltide puhul võibolla isegi mängib mingit rolli, aga siis ei saa ju turvapolti panna.



mul oli kunagi mazda 626, millel olid valud oma sentimeeter suurema keskavaga. 6 aastat sõideti (minu käes muidugi ainult aasta) ja mitte midagi ei juhtunud.



keskava on ainult paigaldamise hõlbustamiseks... mõelge loogiliselt, mida see plastmassist rõngas seal hoiab? kui auto toetaks mingi plastvõru peale, siis ma leian, et see läheks kohe ribadeks.

M: 4X100 auguvahega veljed

#8
nu..ple just eriline ekspert...aga jah-egas ml siksil olid kah aind poltidepeal ja käis ilusti... siiski...eksperdid on mulle väitnud et ilma selle plast rõngakeseta...pidi rattalaagreid nagu leiba minema... eks oleneb laagrisysteemist ja ka veljest... ning mehest kes alla kruvib... :) -aga seda rõnga vajalikkust väitsid rootsi proffesionaalid, ja nu mul tuli meelde et tädipoja fordil läks ka ilma selle rõngata rattalaagreid tihedalt-kui selle vahele ostis, siis oli asi korras....siia maani sama rattalaager... :D

M: 4X100 auguvahega veljed

#12
mags wrote:laagreid hävitab ikka vale offset.
mismoodi, loogiliselt võttes, saab see tsentreerimisrõngas mõjutada rattalaagri kulumist?

ei, see on loll jutt.
velje asend ju ei muutu nanomeetritki selle plastsõõriga.


ei tasuks nii kindel endas olla. velg ikkagi toetab ju randile. ilma rõngata on poltidel mängimisruumi ja velg liigub paigast ja hakkab viskama. järgi proovitud variant.
Brera 3.6 Q4

M: 4X100 auguvahega veljed

#13
ragz wrote:järgi proovitud variant.




mul ka.

ei hakka viskama, kui poldid on kinni keeratud.

koonuspeaga poldil ei jää mängimismaad.



seda ma mainisin küll, et selle detsenter poldiga võib mängida rolli, aga normaalse valuvelje koonuspoldiga kindlasti mitte.

M: 4X100 auguvahega veljed

#14
kle et räägi asjast millised need teised poldid välja näevad...ja mis autodel neid kasutatakse... ja olgem ausad, kujuta ette eesti augulisi teid...kas sa tõesti arvad et asi ei anna liikuda...90km tunnis auku sõites on seal ikka sitaks tonne taga... ja eesti teedel on augus kah veel auk.... aga jah, kui velg ja tema poldi avad on kulumatta siis ei ole tõesti miskit hullu, kuid kui velg on juba päevi näind siis annab liikuda ja natsa viltu alla minna ka...

M: 4X100 auguvahega veljed

#15
no eks ma ole kuulnud mõlemapidiseid arvamusi.



üritasin kunagi otsida veebist mingeid välismaiseid foorumeid või lehti kus 100% keegi kindlalt oskaks ühe või teise variandi ümber lükata, kuid ei leidnud.



aga eks ikka kindlam on, kui keskava on õiges mõõdus. mugavam igaljuhul.



aga nende detsenter poltide kohta oskab ragz ilmselt täpsemalt rääkida.

streetrace'i pani ta mingi pildi ka kunagi.
cron