Page 1 of 1

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 05 Jan 2009, 00:51
by Dialed
Tervist siis

Selline küsimus kas keegi oskab öelda kas võib koonusfiltri (Green, kopsik tüüpi)otse peale panna, või võib see õhulugeja perse keerata,kuna enne opelil oli see ja seal tuli vahetada õhulugeja ära.Muidu ei vahetaks aga originaal filtril kinnitid suht pees omadega ja ega seda uut pole eriti saada ja kodus vedeleb see koonus filter niisama..Tegu siis AR 146 1.8 ts´iga.
Sorry kui küsimus esitatud suti totralt. :icon_shifty:

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 05 Jan 2009, 10:37
by ts
:icon_roll:

HUA!

ja universaalne vastus, mida olen palju palju juba öelnud-> kui õhulugeja on AFM või MAP tüüpi (ehk siis kas liikuv labidas või kollektori survel töötav) ei ole koonuse paigaldamine vastunäidustatud; kui lugeja on MAF tüüpi, siis peaks põhjalikumalt kaaluma.

MAF tüüpi lugejatele kipub saama saatuslikuks hoogne filtri õlitamine (ehk siis osa õli kipub läbi filtri minema ning küpseb lugeja traadile kinni :wink: ) või olukord, kus sissetuleva õhu temeratuuri andur on paigaldatud originaalis enne filtrit ning see tõstetakse peale koonuse paigaldamist lugeja selja taha :icon_wtf:

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 05 Jan 2009, 13:05
by mrt
Koonusfiltriga on veel see jama et tuleb ju vahesein teha, et filter ei saaks mootorist sooja õhku (kui see kopsik tüüpi just juba millegi sees ei ole). Ja see vaheseina ehitus pole just kõige lihtsam, parem oleks kuskilt uus korpus otsida vanale filtrile ja muresid oleks kindlasti vähem.

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 07 Jan 2009, 16:21
by Stihl
See on üks tüüpilisi linnalegende koonusfiltrite ja traadiga õhulugejate kohta, et esimene keereb teise p...se.

Reeglina pannakse koonus peale siis, kui auto juba esmakasutaja käest liisingusse tagasi antud ja õhulugejale "best before" aeg anyway möödas, e. niiehknaa peaks varsti vahetama.

Loomulikult, peab pestavat õhufiltrit mõislikult hooldama, st mitte õliga üle uputama.
Traadiga õhulugejatel on reeglina enesekaitse mehhanism: mingil hetkel lastakse õhulugemistraati 12v pinge, mille tulemusena põleb kogu traadil leiduv sodi maha ja traat on taas puhas. Loomulikult pärast miljonendat korda põleb traat ise ka läbi.

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 07 Jan 2009, 18:04
by Dialed
Aitäh vastuste eest sain nüüd vähe targemaks. Eks proovin järgi ja vaatab mis saab.

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 07 Jan 2009, 18:19
by Dialed
mrt wrote:Koonusfiltriga on veel see jama et tuleb ju vahesein teha, et filter ei saaks mootorist sooja õhku (kui see kopsik tüüpi just juba millegi sees ei ole). Ja see vaheseina ehitus pole just kõige lihtsam, parem oleks kuskilt uus korpus otsida vanale filtrile ja muresid oleks kindlasti vähem.

Sellega probleemi pole kuna filter on koonse kujulise plastiku sees.

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 07 Jan 2009, 18:23
by E.T.
filter võib olla kasvõi jõulutähe kujulise plastiku sees... joob ta ikka sooja õhku mootoriruumist ilmselt, mitte ei ole varustatud värske, jaheda välisõhuga

-

samas nõnda väeti vabalthingaja juures ei ole see teoreetiline võmsusekadu mõõdetav muu kui vaid egoga...
seega viska koonus otsa ja asi tehtud... preemiaks saad "racing sondi" sisselaskel...
-

(teine jutt on tootlikumate turbomootorite juures, eriti kui neist oodatakse sportlikumaid saavutusi...)

_

IMHO

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 10 Mar 2009, 18:19
by Slicer
Esitan oma küsimuse juba olemasolevasse teemasse, kuna küsimus samalaadne.
Milline koonusfilter sobiks kõige paremini Alfa 145 2.0 TS mootorile? Milliseid nüansse arvestama peaks panemisel?
Thx. :icon_hi:

Küsimus koonus filtri kohta

Posted: 27 Jul 2009, 01:52
by doOb
Pakun et pead jälgima filtri suutlikust vajaliku koguse läbi laskmiseks!
Need on ka filtrite müüjatel variandina olemas kas 2.0L või suuremale!
Mina isiklikult soovitaks kuiva filtrit, ei riku MAF sensorit oma õli sodiga.
http://www.lkperformancestyling.co.uk/c ... 2016V.html

Sama effekt mis koonus filtril aga odavam lõbu :D