ts wrote:1 kui mootoris on 10W40 õli, siis hoolimata margist on käivitumine alla 20 kraadise külmaga natuke raskendatud
2 kui auto jääb soojana seisma, siis hoolimata autost on hommikuks klaasid jääs
3 kui termostaat on tuksis või sooja kliima oma või siis ventikas on järgi vms, siis on auto maanteel külm
4 kui ukselukud/hoovastik jms on määrimata siis tekib niikuinii avamisprobleem (kuigi -> tõsi tan'd on... 156 puhul on asi :icon_roll: tõenäolisem)
1 Mul masinas 0w-60, mis see külmaga teeb?

2 Kui masin seisab väljas tuulte meelevallas, siis jääs, aga ma hoian autot varjuall, mis on 2 küljest lahti ja sellest juba piisab, et aknad poleks hommikuti jääs. Ja kui silmas peeti seestpoolt jäätumist- siis selle vastu aitab ainult pikad otsad. Linnas autosse sisse/välja ja alati kannad natuke saapaga lund/vett sisse ja ongi sees aknad alati udused ja ööga tõmbab jäässe. Ja siseõhku ärge küll kunagi talvel kasutage- garanteeritud, et aknad hakkavad uduseks minema. Mul gta tahab alati miskipärast, kui sõidan maanteel mõne reka sabas ja ootan võimalust möödumiseks- paneb siseõhule? MIKS?
Muidu nupud "auto" peal ja suunab ilusti klaasidele ja jalale. Ja kui nüüd passida veoka taga, suunab jalgadele ja paneb siseõhule? Saab kohe aru- tagaaknad lähevad uduseks ja siis ka vaikselt esiaken, kuni sensori vaateväljani ja siis suunab taas aknale, aga selleks ajaks on tagant juba udune kõik. Miks ta kiusab mind?
3 Mul vist vale termostaat sees, kui siin suvel oli masin kogu aeg ülikuum, sai vist pandud teine termo. Nüüd hommikul soeneb kiirelt, st paar km sõitu ja soe, aga maanteel üle miski 60 ei tõuse, ainult linnas. Vale termo?
4 156 puhul eriti valuline tagaukse väljast avamine, peab meelitama, hooga tõmmates võib see plastmassist vidin näpu vahele jääda.
Üldine reegel aga, mida olen tähele pannud- kui auto on igapäevases kasutamises, ei vaeva teda igasugused külmumis probleemid. Kui aga sõita vähe ja lühikesi otsi, siis ongi need aknad udused ja jääs, nii seest kui väljast. Uksed ei pruugi hästi käia ja autosse korjab muidugi mega niiskuse sisse. Auto on mõeldud ikkagi sõitmiseks
Edit: kässerist- see sõltub palju ka selle kasutus sagedusest. Kasutan seda alati parkimisel ja pole veel kinni jäänud. Kui aga tross ikka liigub aind 3x aastas ja siis talvel korra tõmmata, siis korras ta ongi. Paistab, et need kummist lutid, mis trosside otsas on, et tee tegelt oma tööd korralikult, vesi koos tolmuga ronib sisse ja liikumisava jääb suht väikseks.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
