AR 155 õli-ja piduri andurid.

#2
tohoo wrote:Kus asub õli temp.andur,mis andur asub õlifiltri korpusel(kas signaal tuli)?
Mis juhe jookseb vasak esimese ratta piduri juurde(klotside ülekulumise häire)?
Autoks AR155 1,7 -97a.Puudub ABS.
Kui see andur mis õlifiltri korpusel asub on suuremat tüüpi,siis on tegu õlirõhu anduriga,kuid kui väiksem siis on õli signaaltule andur. :wink:
See juhe seal pidurite juures on arvatavasti jah klotside kulumise häire jaoks. :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#3
ja juhul, kui Sinu sõidukil juhtub olema armatuuris õlitemp kell siis võib see ka temp andur olla :roll:


aga esiratta juurde jookseb küll klotsi andur jah (kui Sul abs-i pole, kuidu jookseb ABS-i oma kah...)

EDIT: ma ei tea ühtainumasti autot, kus mõõdetakse õlirõhku filtris... selleks on siiski mootoriplokk palju sobivam :wink: ei tasu unustada, et mootor on pooleldi pees siis, kui plokis õli ei ole... :wink: ja täiesti pees siis, kui enam karteris kah pole :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#4
Aftermarket õlirõhu andureid pannakse filtri alla. Ma pean jälle SAAB-i näiteks tooma, sest muid ma ei tunne..:) 9000-de tehases külge pandud õlirõhu andur on väga hädine. Kui seal midagi särama hakkab, siis on asi juba nii paha, et suurt midagi pole teha. Kui ikka korraliku manoka tahad panna, siis on selle jaoks järgnev vidin... Selle külge saab ka õlitemperatuuri keerata jms. Speedpartsi toode.
Image
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#6
tohoo wrote:Lisaks nii palju,et,armatuuris on õli ;survekell,temp.kell ja signaaltuli.
kui ma nüüd väga ei eksi (mälu järgi)

siis->

Õlirõhu märgutuli on ploki allservas
Tasemeandur on karteris
Õlirõhu andur on mootori ülaosas näoga vastu salongi (paistab, kui vaadata juhi poolelt sisselaskekollektori alla-> õudsalt loll koht kontrollimiseks btw)
Õlitemperatuuri andur on sealsamas filtri juures (kuna sealt läheb edulisematel versioonidel voolik ka õliradikasse 8) )

EDIT: ma olen 1,7 kapotialust näinud vaid korra ja sedagi pimedas (mags'i sõidukil nimelt) seega ei ütle 100% kindlusega, et need täpselt sellistel kohtadel asetsevad; küll aga olen selles 99% kindel :P
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#7
ts wrote:ja juhul, kui Sinu sõidukil juhtub olema armatuuris õlitemp kell siis võib see ka temp andur olla :roll:


aga esiratta juurde jookseb küll klotsi andur jah (kui Sul abs-i pole, kuidu jookseb ABS-i oma kah...)

EDIT: ma ei tea ühtainumasti autot, kus mõõdetakse õlirõhku filtris... selleks on siiski mootoriplokk palju sobivam :wink: ei tasu unustada, et mootor on pooleldi pees siis, kui plokis õli ei ole... :wink: ja täiesti pees siis, kui enam karteris kah pole :lol:
Fiat 124 mõõdetakse õlirõhku filtri juurest! :wink:
Võimalik,et tänapäevastel autodel nii enam ei mõõdeta,sest 124 on päris vana liikur,ning ajad on muutunud! :roll:
Kuid Alfal ma pakun,et see koht seal filtri juures on siiski õlitemperatuuri anduri jaoks. :roll:
Krat ts jõudis ette. :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#9
tohoo wrote:Noo seejuures on keegi filtri juures oleva anduri ära vahetand kuna seal on surveandur(ühe juhtmega) mite temp.andur.
Kui on ikkagi asi õige siis kurask temp.kell ja märgutuli ei tööta(pirn terve ja andur on ühend massiga).
:icon_think:
Toon siis näite!
See on Õlirõhunäidiku andur:
Image
Ja see peaks olema Õlitemperatuuri andur:
Image
EDIT: Need mõlemad on Alfa Romeo 155 1.7 omad! :wink:
EDIT2: Mõlemad on ühe juhtmega! :wink:
Loodan,et oli abiks! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#11
:roll:

temp andur ongi ühe juhtmega :wink:

ehk siis temp mõõtmisel saavutades vähendatakse-suurendatakse plokist võetava massi najal takistust :wink:

sellepärast ei näita seda ka armatuuris, kui mass otse peale panna või andur üldse lahti ühendada

kui vaatad, siis peaks olema min rõhu andur (umbes samasugune nagu pildil viidatud temp andur) filtrist veidi ülevalpool mootoriploki küljes-> see peaks igatahes lahti ühendades tulukese sirama panema

kui ei pane, siis on kas armatuuris või juhtmestikus viga külges ning mass sõidab kuskilt küljepealt sisse :icon_hi:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 õli-ja piduri andurid.

#13
Anthrax wrote:Keegi teab muidu mis suurusjärgus on hinnad nendel aftermarket rõhuanduritel?
Need konkreetsed andurid mis ma postitasin siia teemasse,nende (Alfa Romeo 155 1.7) hinnad on järgmised: Õlirõhunäidiku andur maksab 568 eeku ja Õlitemperatuuri andur maksab 47 eeku.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.