AR 155 tühikäik.

#2
:roll:

kontrolli vaakumit :!:

väga suurel osal juhtudest põhjustab kõrgemat tühikäiku lahtine/katkine voolikuke kas pidurivõimendi või siis kütuse rõhuregulaatori ning sisselaskekolle vahel.

suuremalt jaolt ülejäänud juhtudel on lihtsalt lõdvik kuskilt katki või siis mõni teine voolikuke on lahti

ja vähemesinev mure on tühikäigumootoriga, mis on kinni ja ei reageeri nii nagu peab (võta maha, puhasta ära ning kontrolli, et mähis terve on ja signaal peale tuleb)

ja ülimalt haruldane on juhus, kus ECU hoiab pöördeid peal sellepärast, et autol on identiteedikriis ja ECU arvab, et keegi on sinna salaja kliimapumba installinud :mrgreen: (sellisel juhul peaksid autoga psühhiaatri juurde pöörduma)

P.S. paberil 750 pööret ei ole siiski see mis peaks olema (minul kipub juba mootor surema alla 850 pöörde, kuigi- eks mul on seda ju pisikese õllepurgi jagu rohkem kah :D )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 tühikäik.

#3
Tõstaks veel veits teemat.Asi selles,et tühjalt gaasi andes läheb mootor ilusti pöördesse(nii 7000p/min) ja ei miskit,töötab ilusti.AGA veoga ei saa kuidagi üle 4000p/min kuna miski hakkab nagu pooma,ehk tömbab mootoril hinge kinni,jaks kaob ära.Ilma veota ok. :cry:
Kes kus pidurdab???

AR 155 tühikäik.

#5
Kasutaks siis juhust ja kirjutaks probleemi siia.

Samamoodi tühikäiguga probleem.. nimelt, külma motoga kohapeal korralikult ei käi, turtsub ja ilmselt jätab üks silinder vahele.. gaasi andes on kõik okei ja sõidab ilusti.
Kui soojaks käib, siis on täiesti korras.. käib ilusti ja mitte mingisugustki probleemi.
Täielik anomaalia.
:?:

AR 155 tühikäik.

#6
:roll:

vaata küünlad üle :wink:

pakuks, et ühe silindri omad on teistest väga erineva välimusega :)

Kui on, siis vaheta need välja ja kontrolli selle silindri pihusti üle (väga võimalik, et see "tilgub" või siis ei allu korralikult käsule.)

Tulemuseks on uputus. Kuna vastavalt mootori töötemperatuurile vähendatakse pihustite lahtiolekuaega ning kõrgel temperatuuril aurustub ka kütus paremini, siis sooja mootoriga on probleem olemas, kuid mitte nii tuntav (sooja mootoriga peaks sellisel juhul Sul siiski tühikäigul vahepeal mingi ülikerge turtsumine olema)

Teine asi, mida võiks kontrollida on küünlajuhtmed (teoreetiline tõenäosus on, et mõni peksab meeletult massi)
Tegelikult ma olen normaalne....