masendav lugu
soojalt mittekäivitumine on üldreelina tingitud sellest, et ECU ei reageeri sellele, et mootor soe on (kuna külmal mootoril uhatakse süüde varaseks ja pihustid pikemalt tööle, siis sooja mootoriga lõpeb see tavaliselt sellega, et küünal upub ja :icon_censored: )
esimese asjana soovitaks peale mittekäivitumist küünal maha keerata- kui küünal on märg siis tähendab, et küte on olemas, kui seejärel küünal ära kuivatada ning vaadata klassikalisel kombel sädeme olemasolu. Kui ka säde on olemas, siis on asi :icon_censored: -tõenäoliselt viskab kas väntvõlli andur villast (juhtub vana anduri puhul- temperatuuri tõustes annab mingi kontakt natuke järgi ja bingo... mootori pöörlemist loetakse valesti ja...) või siis on temp andur massis

või siis on ECU poolel mingi teine elektroonikaviga (seda saab muidugi lugeda)
Kui tegemist on kuue süütepooliga mootoriga, siis on võimalik kontrollida süüte olemasolu pooli pistikusse ühendatud 1,2W pirniga- sama pirn muuseas sobib ka pihustite kontrolliks, juhul kui küünlad ei ole märjad- iga pirni vilksatus tähendab "töötakti". Samuti elementaarne probleem (kui küünlad märjad ei ole) on kütusepump- ülekuumenenud pump vajab natuke jahtumist
asju on veelgi
aga esmalt kontrolli siiski ära temp andur
temp anduri näidud suures pildis:
töötemperatuur 250-400 oomi
toatemperatuuril - 2,000-3,000 oomi
alla 0 välistemp juures 7,000-10,000 oomi
kui sooja mootoriga on takistus üle 1 kilo-oomi, siis on viga käes
