156 kellade valgustus

#1
Nii... Nüüd siis kustus tahhomeetri valgustus, muud lambid samal plaadil töötavad, aga konkreetselt tahhoka nr ei näe. Kuidas seda asja sealt kätte saab? Lihtne? Pirn vahetada ja kõik?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 kellade valgustus

#3
JAh, paluks siis juba fotoreportaaži kellade lahti võtmisest. :lol:

Tegelt vist ju tuleb kuidagi eestpoolt kogu see jama kätte saada, aga kuidas- kruvikas vahele ja.... või saab ka kuidagi valutumalt.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 kellade valgustus

#4
kahjuks pean siinkohal magsi ootusi petma- ei ole mul siukest skeemi :(



:lol: prroovib siis seletada....



KINDLASTI-> võtta maha akuklemm, kuna armatuuri lahtikakkumisega, vool taga kipuvad bagi ajud suuremal osal autodel lolliks minema.... ei julge eeldada, et 156 siin teistsugune on...



seejärel kruvi lahti- mälu järgi oli 156-l üks kruvi tahho osas üleval (mis katet kinni hoiab,) seejärel kate ära, aravatavasti on seal veel kolm/neli kruvi taga, mis näidikut ennast hoiavad- need kah lahti, näidik välja, juhe tagant, seejärel jõuad pirnini (peaks olema keeratava pesa sees 1,2 W)



pirn käib pesast välja ning igast vähe mõsitlikumast poest leiad selle prinikese kärmelt üles 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 kellade valgustus

#5
ah jaa- 156 on pirnivahetuse jaoks nagu loodud- nii nagu ka teised eraldi kelladega autod.



164-l peab oluliselt rohkem vaeva nägema



ja veel 156 kruvikoha peaksid leidma kõige kergemini, kui silitad käega tahhopesa sisepinda...



P.S. bäägiaju läheb lolliks seepärast, et tal on otseühendus märgutulega, kui ahel katkestada, siis tema jaoks on padjad juba lahti olnud ja akuklemmi restart mooduse kasutamine ei pruugi aidata - bäägiaju restarti saab vist teha vaid esinduses (ja meie esindajatest kuuldud juttude põhjal kuskil teises riigis :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

156 kellade valgustus

#6
ka mul kustus tahhoka valgustus... korda sai nagu nõukogude tehnikal



räme rusikahoop armatuurile saadetuna hüüatusest VITTU (olin just maksnud tuhandetesse küündiva remondiarve eelnevalt)



nüüd on 1,5 aastat põlenud ilma tõrgeteta... ilmselt makaronimaa ajudega loodud tehnikale omaselt oli miski pistik vms pask oksüdeerunud ja rusikahoop kohendas asja piisavalt, et taas ühendus luua.



PS! seega ei soovita seda remondimeetodit kui kuulikindlat :P