M: Suverehvid 215/45/17

#1
Kaks paari:
2x Marangoni Mythos XL (korralik muster :icon_thumbup:, tõsisem high-perfomance rehv)
2x Dunlop MAXX (üheks suveks piisab küll :icon_angel: )
Hiljem lisan ka mustride sügavust ja pilte. Asukoht Tartu/Tallinn.
Paaritada eriti ei viitsi, kogu kraami eest tahaks saada 1400eek.

M: Suverehvid 215/45/17

#5
Ohoh, et siis meil vist 3mm oli suverehvi jaoks miinimumiks :) Tähendab on sul 5-6mm (2mm kulumisklots + 3mm minimaalne protektor, kui su juttu järgi mõõta) rehvi peal ja otse prügikasti? Kui uus suverehv on 7mm?
Mõlemad rehvid on veel kulumisklotsidelt kaugel, kui sa seda mõtlesid. :icon_hi:

PS Võib olla Saabi 900 sõitjad on VÄGA rikkad inimesed mis viskavad paari suve pärast kallid 17" balloonid kohe prügikasti, meil riigis aga kriisi ajal on palju BMW omanike kes on õnnelikud osta mõistliku hinna eest rehve suveks. :icon_hi:

M: Suverehvid 215/45/17

#6
hee..:) Vaata, see märk ongi seal selleks, et saaksid ilma suurema vaevata hinnata, mis seisukorras on rehv..:) Suverehvil muuseas 1.6 mm ehk see klotsi kõrgus sisuliselt..;) Talverehvil on lubatud 3mm. (https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13117818" onclick="window.open(this.href);return false; , Grupp 5 Rattad (Rehvid ja veljed), Kood 501 ja 503. Seal ei ole kulumismärgist mingit juttu..;) Seal on absoluutne sügavus..;) )

5-6 mustri põhjast (ja 3-4 märgist) on täitsa ok. Lihtsalt tasuks märkida, kas mõõdud on põhjast või märgist.

Ma olen ise harjunud just märgi järgi vaatama, kas on veel asja või ei ole. Minu jaoks on kuidagi lihtsam võimalikku sõiduiga arvestada. 5-6 üle märgi on sisuliselt uus rehv. Vabandust kui nüüd kaika sipelgapessa torkisin...
Eesti Saabiklubi ja foorum

M: Suverehvid 215/45/17

#8
ar2r/33 wrote:kriisi ajal on palju BMW omanike kes on õnnelikud osta mõistliku hinna eest rehve suveks. :icon_hi:
siis läks küll valesse foorumisse kuulutus üles
:icon_think:



-

aga kulumisklots ongi üsna mugav indikaator hindamaks ilma mõõtmiseta rehvi suutlikust vastu panna vesiliu ohule. isiklik kogemus olemas kus terve suvi oli üks pikk põud ja kuum ning päikseline ilm - kulumisklotsini (või veidi enam) kulunud rehvid näitasid end heast küljest kuni esimese paduvihmani, kus järvevana liikumiskiirusel oli mõõdukalt tegemist auto suunavaiku ohjamisega...

võimaluse korral soovitaks rehvid vahetada koos kulumismärgini jõudmisega
kellel kuidas siis rahakott kannab, osta kasutatud kuid veel mustrit omavad või uued.
(uus mitte premiumbrandi rehv omab rohkem pidamist vihmas kui lõpunikulunud premiumbrand)

uusi ei pea tingimata poest ostma, saab ka veebist, näiteks:
http://www.reifendirekt.co.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
suht mõistlikud hinnad koos kojutoomisega.

-

saigi kõik ära öeldud mida tean teemast - loodan, et sain abiks olla.