Page 1 of 1
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 24 Mar 2009, 20:18
by segusilm
kuna salongiradikast on kunagi aegade jooksul sinna vaikselt jahutusvedeliku möginat peale tilkunud siis järsku ei saa ma ka oma cruise control'i seepärast tööle. Pilotist öeldi et aju ei saa kastiga ühendust, ehk siis auto aju ja kasti aju nagu ma ise arvan. Ei julge teda niisama lahti kah kakkuda, pärast jääb päris vaikseks muidu( kuna ta ei käi kruvidest lahti vai on kuidagi omavahel kokku pressitud=
Ehk oskab keegi soovitada kohta kust võiks sellise asja välja võluda. Vaevalt et matsuga aut. kastiga aparaati kuskilt leiab. Janol tartus on kah ainult manuaali juppe.
uurides väljamaa foorumeid ja Ebay'd siis suht lootusetu, kõigil on sinna aju peale tilkunud midagi ja enamusel on päris otsad andnud see.
See oli siis eelnev jutt, nüüd kui asi korras siis kerge õpetus kah lisatud lõppu
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 25 Mar 2009, 02:08
by furby
Algatuseks kontrolli aju klemmid üle.Need peavad olema piinlikult puhtad.

Ei tohi olla rohekast värvist lõhnagi :icon_sick:
Kui aju on metallist karbi sees,siis on seda lihtne lahti ja pärast kinni panna.Tõenäoline et jahutusvedelik on ikkagi sinna sisse juba pugenud.Nüüd võiksid sina sinna pugeda

Kaotada pole enam midagi.Jõudu. :icon_thumbup:
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 25 Mar 2009, 14:45
by segusilm
karbi lammutamisel on kaotada niipalju et kui seal midagi peaks katki minema siis on sõit lõppenud, praegu sõidab ilusti aga kuna auto aju ei saa kasti ajuga arvatavasti ühendust siis ei hakka ka püsikiirushoidja tööle- aga seda ma jällegi tahaks et töötaks. Muus osas toimetab ilusti - samas kahtlane et 80 sisse minevast kontaktsit on täpselt need kaks oksüdeerunud mis omavahel ajusi ühendavad, klemmid olid igatahes puhtad ja sai ka üle puhastatud
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 26 Mar 2009, 15:59
by Stihl
Miskipärast ma väga ei usu sellesse ajuvahetuse teooriasse. Aga prooviks siiski ära, siis on kindel.
Ega Sa selle piloti arvamusavalduse (aju ei saa kastiga ühendust...jms) eest raha ei maksnud?
Sest inimene ei pea maksma teenindusele mingi võimaliku vea kirjelduse eest, vaid ainult siis, kui auto on korda tehtud ja pärast on selle kohta ka arve (varuosad + töö; kõik ilusasti konkreetselt kirjas) esitatud.
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 26 Mar 2009, 16:55
by segusilm
piltoile raha ei maksnud muidugi, eks ta pani korra aparaadi taha ja luges sealt mis ette tuli, elektrikut polnud hetkel kohal
lubasin kunagi tagasi minna kui elektrik on, aga ennem pean siin raha koguma natuke, kuna ma arvan et paar tundi ikka sorgib enne kui üldse midagi teada saab ja see lõbu läheb mulle nii ~800 tunni eest.
Niipalju kui oskan proovin ikka ise kah.
Aju ja käigukasti aju vahelised juhtmed on kontrollitud ja korras
püsika enda töökord on kontrollitud
käigukasti aju võtsin lahti ja veenusin et veekahjustust ei ole- ei olnud
-veel saan kontrollida püsika ja aju vahelisi juhtmeid, eks ajan kuidagi välja eriti raske see pole sest mingi manual on olemas kah.
-piduripedaali andur vaja kontrollida, kuna püsikaga asparaadil pidi seal olema kaks paari kontakte nii tulede kui püsika jaoks
võib kah olla et mingi aju vaja üle programmeerida, aga see kahtlane
väljamaa foorumitest jäi silma et asi on siiski " plug and Play " kui juhtmed olemas, mul nad olid olemas.
aga seda manuaal kasti puhul, automaadi kohta kirjutisi ei olnud. niiet kurat teab kah.
järgmine kuu ehk võtan pilotisse mineku reisi ette jälle, eks ta mahavisatud raha ole, aga noh, mugavuse nimel.- kohe hea on sõita vaikselt nii alla 90ne teepeal ja kohe kurjaks ajab kui keegi hakkab 100ga mööda pressima, püsikaga paneks siis 100 peale ja asi vask.
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 26 Mar 2009, 17:26
by ts
automaatkastil võibolla ongi mingi teine operatsiooniloogika. manualis ilmselt koodidega on veidi pahasti kuid kui saad kuskilt ajude koodid kätte (kiirusehoidjaga ja ilma) siis on juba lihtsam - kui kood on sama, siis peaks see ka kiirusehoidjat toetama ning kui kood on erinev, siis ta seda ei tee :icon_thumbup:
Muuseas- mina kasutan sellist püsikiirusehoidjat:
peaagu kõigil on see standardvarustuses ja kuigi jahutusvedelikku ajusse sattumisel võib samuti tekkida lühis ning enam kiirust hästi hoida ei saa... on selle juhtumise tõenäosus natuke väiksem kui sellel

Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 26 Mar 2009, 20:39
by segusilm
piduripedaali andur on kontrollitud, kolm juhet läheb sisse, aga anduris kaks klemmi.- aga see ei tohiks mõjutada kuna normaalis klemmid omavahel ühenduses ei tohiks olla-vähemalt on piduritulede krempli puhul nii
-lihtsalt kui peaks püsikas tööle hakkama siis piduripedaali vajutus ei nulli seda ja tormab metslase kombel edasi sama kiirusega.
aju ja lüliti vahelised juhtmed on kah korras
ega muud üle ei jää kui ikka pilotis ära käia, aga kahtlane et sealtki abi saab
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 03 Apr 2009, 23:34
by segusilm
Õpetus teistele kes hakkavad oma alfa 166'le panema püsikiirushoidjat
automaatkasti puhul:
- rooli alt kolm polti lahti ja turvapadi välja ( tähikutega poldid )
-rooli kinnitus mutter lahti ja jõuga kangutades rool maha ( kui on tõmbitsad siis nende abil)
-kojameeste-suunatulede kangikomplekt vana välja ja uus püsikiirushoidjaga asemele
-lisaks tuleb ühendada püsikiirushoidja juhe ( peaks standardis juba olema seal tehase poolt pandud aga ripub tühjalt )
-rool ja turvapadi tagasi
-rooli alt plastik-riidest kate maha et saaks piduripedaalile ligi
-võtta piduritulede lülitilt juhe tagant ja vaadata mitu klemmi on lülitil ( sisse peaks minema kolm juhet ), kui on kaks klemmi lülitil siis on " no cruise control " variant ja lüliti tuleb asendada
-jalutada asjatundlike inimeste poolt juhitud kaubandusvõrgu müügipunkti ( autopood) ja tellida uus lüliti,
tootekood: Hella 6DF 007 665-001 , maksab ~140-170 krooni.
-vahetada lüliti ära
-võtta aku - ( miinus) klemm maha ja keerata süüde sisse ja jätta seisma vähemalt pooleks tunniks -mida kauem seda parem vist
-ühendada -( miinus ) klemm uuesti tagasi ja vaadata mis aparaat teeb
- süüte sisse keerates peab algul minema kollane cruise tuli põlema ja seejärel kustuma nagu ka teisedki hoiatustuled
-kui starterit anda ja käima panna auto peab kollane cruise korraks veel uuesti ette tulema ja siis kustuma
- kui see kõik läbitud võib minna maanteele proovima kas töötab, kiirus peab olema üle 30 miili tunnis ehk siis rohkem kui 45-50 km/h
- vastava kiiruse juures lüliti asendisse ON ja vajutada lüliti - nuppu ehk allapoole ehk RES ja peakski töötama
Mauaalkäigukasti puhul lisandub veel siduri pedaali anduri kontroll ja korrasoleku veendumine:
andur on kahe klemmiline ja on kaks varianti kas Annab Massi edasi või Ei, tööasendis EI tohi massi anda,( ehk siis testriga kontrollides peab üks klemm olema kerega ühenduses ja teine mitte) siduri alla vajutades peaks olema Siis maandus kerest edasi antud aju vastavasse juhtplokki mis tühistab cruise sätted.
Minul läks kogu ooper maksma:
1500.- Jano käest ostetud püsika kangikomplekt ( saab ka odavamalt näiteks Inglismaa EBay ~1000 )
137.- krooni piduripedaali andur
kaks nädalat iga nädalavahetus nokitsemist ja 10L bensiini testringide tegemiseks, ning sõit tallinna Pilotisse ja tagasi sama targalt
samas ma sain targemaks kust kuhu mingi juhe peab minema , ning käigukasti aju kontrollides sain jaole salongiradika läbijooksmisele,- vahetus 600.- krooni ja 2 päeva nokitsemist garaazis
lõpp hea, kõik hea
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 04 Apr 2009, 01:29
by Stihl
Ei saanudki aru, mis see point siis oli, miks ta kohe tööle ei hakanud...(osadel autodel (VW, Audi ntx) peab ka aju ümber progema, pärast seda, kui oled suunakangi ära vahetanud; siin polnud vist vaja...?)
Stopptule lüliti oli ainult erinev? ( ja Pilot ei teadnud seda?????)
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 04 Apr 2009, 06:39
by segusilm
tõenäoliselt jah oli asi siis selles stopptulede lülitis miks ta tööle ei hakanud, ei osanud seda algul kahtlustada
proovisin ju ise niisama kah juhtmeid ühendades aga siis ei hakaud tööle ju sel lülitil on ikkagi mingi takistus siis mida ta peab kindlalt välja andma, muud ma ei oska nagu kah arvata asjast.
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 05 Apr 2009, 01:23
by furby
Tõenäoline ,et eelmisel omanikul rikknes piduritule lüliti ja ta läks ostis lihtsalt uue asemele :icon_thumbup: Juhuslikult nagu ikka, suudad poest valega välja tulla. :icon_moron:
Õpetus kuidas panna Alfa 166 automaadile püsikiirushoidja
Posted: 05 Apr 2009, 10:27
by segusilm
originaalis tal ei olnudki püsikat, ja originaalis pandi ka selline lüliti peale mis ei võimaldanud cruise controli ( polnud ju vajadust ), aga õnneks olid kõik juhtmed valmis veetud.
Samas taha aknalauale tahaks kõlareid panna, aga sinna ei ole juhtmeid valmis veetud, küll on aga võimendi ja cd-boxi jaoks "valmisolek" olemas.