Page 1 of 1

Küsimused 166 kohta

Posted: 05 Apr 2009, 23:04
by oudeis
Tere kõik alfa omanikud!
On tekkinud plaan omale sügisel liikur soetada. Tean küll, et sinna on veel väga palju aega, aga nii on mul vähemalt aega pinda sondeerida ja kindlad margid välja vaadata. Sellega olen ma arvestanud, et samasid pakkumisi, mida ma praegu vaatan, siis enam kindlasti ei ole.

Aga nüüd teema juurde! Viimasel ajal on mulle silma hakanud alfa romeo 166 just I generatsioon. Olen lugenud siinseid postitusi juba 166 teemal ja neid on päris palju, niisamuti olen lugenud ka autolehe ülevaadet ning mõnda muud internetist leiduvat. Aga oma küsimusele ei ole saanud süvenenud vastust, mind ennast huvitab just diisel mootor 2.4 JTD, kui töökindel ning jõuline mootor see on? Kuidas ta liigutab seda suurt keret edasi?

Küsimused 166 kohta

Posted: 06 Apr 2009, 02:39
by VML
no jõudu peaks jaguma-sõbral 1,9 passat millel vähem jõudu ja rohkem keret... liigub küll. Vastupidavuselt nagu traktor kunagi-niikaua kuni käib on hea, peale seda aga nukker. Sellel ei tohiks olla mingeid 250 000km nukkvõllivahetusi naq audil ja 150 000km pihustivahetusi naq kial, aga eks asjaosalised kirjutavad vast lähemalt.

Küsimused 166 kohta

Posted: 06 Apr 2009, 20:57
by oudeis
Just selles kohas mõtlengi, et endal on olnud väga meeldiv kokkupuude prantslaste diisliga. Loodan siis, et naabrid annavad ikka head eeskuju. :icon_thumbup:

Küsimused 166 kohta

Posted: 06 Apr 2009, 22:22
by mrt
Selle mootoriga on ainult positiivsed kogemused siiani :)
Jõu pärast ei ole vaja muretseda, seda peaks ikka jätkuma.
Kütet ka see mootor eriti ei küsi :twisted:

Küsimused 166 kohta

Posted: 07 Apr 2009, 00:25
by oudeis
Mulle on hakanud kusagilt silma, et nende kered on tsingitud? Kui suur vaenlane on üldse rooste 166 jaoks ja missugustele kohtadele peaksin ma eriti tähelepanu pöörama, kui autot vaatan?

Küsimused 166 kohta

Posted: 07 Apr 2009, 00:51
by segusilm
mul on 99 aasta 166 ja ainuke koht siiani kust roostet olen leidud on ees radiaatori kandev tala, aga see ei ole kah kerega kuidagi seotud, mujalt nagu ei ole leidnud kusagilt.

üldiselt need kohad kus kivid võivad värvi maha peksta- rattakoobaste juures ja ükse alaservades, esikapott

muud seal ei tohiks roostetada- võibolla kah jalgealuse salongimati alt, aga seda ei näe nagunii.

Küsimused 166 kohta

Posted: 07 Apr 2009, 15:37
by oudeis
Kivitäkete vastu ei saa tänapäeval vist keegi.
Aga kui tõmmata paralleele mõne teise automargiga, siis millega te 166´t võrdleksite?
Muidugi alfa romeole omast sidet juhiga võib pidada ainulaadseks, seda muidugi järeldan teie jutust ja suhtumisest, kuna kahjuks endal veel siiamaani puuduvad kogemused.
:icon_hi:

Küsimused 166 kohta

Posted: 13 Apr 2009, 23:05
by oudeis
Tekkis selline küsimus, et kui tõsine probleem on see, kui konsool nõuab parooli? Kui palju selline lõbu võib maksma minna?

Küsimused 166 kohta

Posted: 14 Apr 2009, 00:26
by ts
:roll:

kallis ei ole... aga aeganõudev küll... :mrgreen:

Kui just ei joppa ning ei õnnestu kuskilt loogilise koha peale koode leida :roll:

EDIT: nimelt on koodid tehasest umbes kolme nädalaga tellitavad (mitte just eriti sümboolse summa eest)

Küsimused 166 kohta

Posted: 15 Apr 2009, 17:26
by oudeis
Mulle üteldi, Et Alfa esindusesse tuleb pöörduda ja läheb kusagil 1500 EEK maksma. :icon_wtf: