Page 1 of 1

33 93 1,4boxer

Posted: 14 Apr 2006, 10:48
by ken
probleem järgmine:jahutusvedelik pruun aga õli on korras.Arvan ise,et plokikaan kutu(üx pool)Kas kohe uus mootor osta või on muid varjante? Olen terve süsteemi läbipesnud mitu korda.Jahutusvedelik ikka sama värvi ja teda läheb rohkem kui kütet!!!!!Leket silmaga näha pole!!

33 93 1,4boxer

Posted: 14 Apr 2006, 13:34
by mags
jahutusvedelik on pruun, siis pane uus jahutusvedelik... kui pruun ei sobi.

tegelikult ei tohiks see olla mingi tõsine probleem. rooste vms.

33 93 1,4boxer

Posted: 17 Apr 2006, 11:16
by K.Kotkas
sellisel juhul kindlasti ka süsteemi pesu, enne vahetust. Ära õli ka unusta lisamast / vahetamast

33 93 1,4boxer

Posted: 28 Apr 2006, 11:03
by VML
no kuulge mis nõu see selline on...tavaliselt panete ikka tarka aga seekord.... kui jahutusvedelikku kulub rohkem kui kütet ja loiku maha ei jää.... pole viga roostes... siis peaks see kuskilt läbi põlemiskambri käima....vee mis??? seega plokikaane tihend ve plokikaan kõver....samas 33-säärane eripära, et ei pruugi tähelepannagi kui vedelikku lekkib-nt ära roostetanud klambrid lõdviku kinnitustel, ja jahutusvedelik jookseb mootori ploki peale ja aurustub sealt üsna kärmelt... :roll: vee olen ma millestki valesti aru saanud??? :?: ja teema algataja võiks teada anda mis probleemiks oli?-kui selle on ikka ära saanud parandatud?

33 93 1,4boxer

Posted: 28 Apr 2006, 11:25
by ts
teeks kah noka lahti põhitõdede koha pealt:



jahutusvedelik kaob mootorisse :arrow: meeeeeeeletu valge pilv summutist

plokokaane tihedi veaga satub paratamatult jahutusvedeliiku ka õlisse (v.a. juhul, kui mootor on nii tõsiselt tihe, et kohe on :lol: mis muuseas on suht ebatõenäoline)



ILMA valge tossu ja/või plögase õlita vedelikku suure tõenäosusega mootoris ei ole... igaks juhuks saad kontrollida nuusutamise maitsimse teel :lol: (jahutusvedelikul on siuke suht magus maik man :lol: :lol: )



kui auto all loiku ei ole, tagant valget tossu ei tule ja õli korras on, siis 99% panustaks radika või peale termostaati jäävate ühenduste peale (suur ring on sõidul lahti ja kui sealt läbi jookseb, siis ei ole ka konkreetset kohta, kuhu loik jääks)



kõige kindlam variant- paak täis mootor tööle ja kuumaks kapott lahti ja leket otsima.



variant nr 2 :arrow: süsteemis kasvab (suure ringi ummistuse või mitteavaneva termostaadi tõttu näiteks) rõhk nii suureks, et vedelik pressib ennast lihtsalt välja

33 93 1,4boxer

Posted: 28 Apr 2006, 11:31
by ts
asoo- veel üks variant (vähetõenäoline et seda ei märkaks kuid siiki) :arrow: selline müstiline kadumine võib olla tingitud ka salongi soojendusradika lekkest



sel juhul muidugi ei lähe vedelikku "rohkem, kui kütust" aga siiski...