AR 164 ei lähe pöördesse

#1
Tere
jama siis 164 3.0 138kw mootoriga, auto läheb käima töötab tühikäigul ilusti kuid gaasi vajautades teeb sellist pulli nagu vool kaoks tagant ära, lõõb tahhomeetri nulli kohe jne .. üle 2500prm ei lähe :cry:
oskab keegi äkki midagi õelda selle kohta? :icon_shifty:

AR 164 ei lähe pöördesse

#2
Tasub pistikud üle vaadata... kuid peale mida selline nähtus aset leidis? kohe nagu plokkikaaned uuesti peale said? seal vist peaks olema võimalik omavahel segi ajada knock sensori ja nukkvõlli anduri pistikud... lisaks veel ka väntvõlli pöörete anduri pistik, lisaks veel ka seguklapi anduri ja teise knock sensori pistik... mille õiged asukohad on on määratavad aju pistikust mõõtes või siis ajust tulevaid volte mõõtes...

AR 164 ei lähe pöördesse

#3
Peale plokikaante peale panemist hakkas see jama pihta jah.
Pistikud asjad küik üle juba vaadatud ja kõik on õiges kohas ennem oli ära märgitud juba et meelest ei läheks kus mis käib.. Kui mootor töötab ja seguklappi pistiku küljest võtan siis ei muutu midagi .. see tundus kahtlane.

AR 164 ei lähe pöördesse

#4
Aga sellisel juhul testi kas asi toimib! seal 3 otsa, proovi nende vahelist takkistust mõõta. Neid andureid kahte tüüpi-eri ülesandeid täidavad klemmid seal... ei ole kindel kumb sellel peal on-klemmid siis 3:2:1 suletud asendis peaks olema seal number 1 ja number 3 klemmi takkistus umbes 3000 oomi ja täiesti avatud asendis peaks see muutuma 1000 oomi peale teine variant on et number 1 ja number 2 klemmiga sama asi...

AR 164 ei lähe pöördesse

#5
Halloo, noored, kui nukaanduri ja knock sensori pistikud omavahel ära vahetada, siis ei lähe ta käimagi.... :icon_hi:
(ta ei tea ju, millal ja kas üldse sädetki anda....jagaja on sellisel ju täitsa tyhi)

Samamoodi tühikäigu klapp ei mõjuta pöördes käimist - võta või üldse küljest, ikka karjub, kui gaasi anda.
Ainult kohapeal ei oska kuidagi olla...

Mina prooviks esimese asjana bensurõhu ära mõõta.
Kui see on igas asendis üle 2,5e, siis mõtleks edasi...

AR 164 ei lähe pöördesse

#9
---enn--- wrote:Rõhuga on jah kõik korras
Alul mõtlesin, et pump ei jäksa suurematel pööretel mootorit kütusega ära toita.
Aga kui rõhk korras, siis pole see viga...

Jagaja panid täpselt ikka samasse asendisse tagasi?
Ma olen kah korra ühel ML-il (ML-Jetronic, Boschi pritsevariant ikka) jagaja valesti tagasi pannud (kuigi, ta peaks süüdet ise regullima) ja samuti üle 2500p/min hakkas tõrkuma. Piisas vaid õigekskeeramisest...

AR 164 ei lähe pöördesse

#11
-nukkvõlli andur peaks asuma tal seal hammasrihmapoolses otsas!!! V- keskel! sinna alla jääb ka teine knock sensor. Süüde uuri järgi-salongipoolses reas hammasrihmapoolses otsas on esimene silinder-kui see on üleval (mõlemad klappid on kinni)peaks ka rootor asuma selle silindri suunas(jagaja kaanel) ja ega knock sensori järelt ühendamisel muutugi miskit-see suht ökonoomsuse mõttes seal...

AR 164 ei lähe pöördesse

#13
VML wrote:ega knock sensori järelt ühendamisel muutugi miskit-see suht ökonoomsuse mõttes seal...
köh köh
knocksensor peaks ikka olema pigem detoatsiooni avastamiseks ja ...
aaah aru sain - ökonoomsus ses plaanis, et aitab võimalikku mootoriremonti edasi lükata
:icon_roll:

AR 164 ei lähe pöördesse

#14
no-kui tootja juttu lugeda siis peale esimest 150 000km naq nii need knock sensorid oma tööülesandeid seal korralikult ei täida seega kuis võtta :icon_roll:
samas neid 164 3,0 mootoreid suht vähemalt 2 varianti süütesüsteemiga ja ültse see netti teel diagnoosimine suht selline mitte kõige tulusam variant auto käima saamiseks seega-ehk on keegi foorumlane sul nõus pilgu peale viskama(keegi kes asja jagab)