147 Selespeedi omadused-käitumine
Posted: 19 May 2009, 19:08
Kuna antud teemal enda küsimusele siit vastust ei leidnud, sooviks natuke head nõu selespeedi omanikelt/kasutajatelt.
Hetkel siis minu käes tuttava 147 selespeed, millel praegu küljes 156 selespeedi aju. Kastis mudu õlid jms vahetatud, vana aju hakkaski segast panema, selle 156 oma praegu. Sidur veel kalibreerimata. Küsiks järgnevat:
1. Kas selespeedile ongi omane selline jõnkslik käiguvahetus? (hetkel esimeselt teisele tuleb päris kõva jõnks), teiselt kolmandale väiksem ja edasi ei saa nagu aru enam
2. Kas kalibreerimisel on võimalik ka programmeerida käiguvahesid? (praegu vahetab enamus ajast 3000-3500 pealt alles, (esimeselt-teisele ja kolmandale)kui Cityga sõita, või on see normaalne?)
3. Kas on mõistlik 156 aju peale jätta? (kuna minu arust väike eelis sellel, sest tuttav rääkis, et esiteks 147'l kui auto seisma jätta ei jäta ta käiku sisse, st lükkab neutraali peale ja ainus mis autot paigal hoiab on käsipidur; ja teiseks kui praegu City'ga sõita jätab seiskamisel käigu sisse ja laseb ka käsitsi käike vahetada, kui tahan, 147 aju seda ei lubavat)
Kuna endal tõsine plaan see auto endale osta siis ootaks asjalikke nõuandeid ja soovitusi ka üldiselt selespeedi korrashoidmisest jms. Siinsed foorumlased vist enamus Selespeedist ei taha kuulda midagi :icon_roll: , (ise eelistaks ka hetkel käsikasti, kuna eelmise autoga läks juba kehvasti) kuid kuna tuttav müüb ja autot vaja siis julgen osta. Seega tahaksi kuulda ka teiste arvamusi, et silmaringi ja teadmisi Alfa maailmas laiendada.
Pikk segane jutt aga loodan, et keegi aru ikka saab
Hetkel siis minu käes tuttava 147 selespeed, millel praegu küljes 156 selespeedi aju. Kastis mudu õlid jms vahetatud, vana aju hakkaski segast panema, selle 156 oma praegu. Sidur veel kalibreerimata. Küsiks järgnevat:
1. Kas selespeedile ongi omane selline jõnkslik käiguvahetus? (hetkel esimeselt teisele tuleb päris kõva jõnks), teiselt kolmandale väiksem ja edasi ei saa nagu aru enam
2. Kas kalibreerimisel on võimalik ka programmeerida käiguvahesid? (praegu vahetab enamus ajast 3000-3500 pealt alles, (esimeselt-teisele ja kolmandale)kui Cityga sõita, või on see normaalne?)
3. Kas on mõistlik 156 aju peale jätta? (kuna minu arust väike eelis sellel, sest tuttav rääkis, et esiteks 147'l kui auto seisma jätta ei jäta ta käiku sisse, st lükkab neutraali peale ja ainus mis autot paigal hoiab on käsipidur; ja teiseks kui praegu City'ga sõita jätab seiskamisel käigu sisse ja laseb ka käsitsi käike vahetada, kui tahan, 147 aju seda ei lubavat)
Kuna endal tõsine plaan see auto endale osta siis ootaks asjalikke nõuandeid ja soovitusi ka üldiselt selespeedi korrashoidmisest jms. Siinsed foorumlased vist enamus Selespeedist ei taha kuulda midagi :icon_roll: , (ise eelistaks ka hetkel käsikasti, kuna eelmise autoga läks juba kehvasti) kuid kuna tuttav müüb ja autot vaja siis julgen osta. Seega tahaksi kuulda ka teiste arvamusi, et silmaringi ja teadmisi Alfa maailmas laiendada.
Pikk segane jutt aga loodan, et keegi aru ikka saab
