Tere!
Sooviks nõu mis moodi saab generaatori maha võtta?
Kas sellega saaks ise hakkama või peab esindusse viima?
Autoks siis AR 156 2,5 V6 140kw 1998
Etetänades.
Genekas maha?
#3Ikka on kui nüüd just midagi erilist ei vaja.mags wrote:tööriistu on sul?
Tahaks teada mida tuleb ennem maha võtta et seda genekat kätte saada?
Genekas maha?
#4Üldine soovitus on, et kui mingit juhendit või asja ei ole, siis hakka lihtsalt otsast vaatama, mis ette jääb, et genekani pääseda. Eemalda need osad ja võta genekas ära. Nii võib küll juhtuda, et eemadald ehk mõne asja liiast, aga töö saad sellegi poolest tehtud. Ise sai talvel Maserati remontimist just sellisel viisisl praktiseeritud, kuigi ka suht korralik manuaal oli olemas, mis enamus asju lahti seletas. Mõned poldid mutrit sai kül üleliia lahti keeratud, aga töö sai tehtud.
Genekas maha?
#5Oma pilguga vaadates arvan et tuleb pool mootorit lahti kakkuma....päris seda ma kah nüüd ei soovi teha...arvan et tal siiski peaks mingi nipp olema et seda genekat maha saada...aga tänan vastuse eest. :icon_hi:Luman wrote:Üldine soovitus on, et kui mingit juhendit või asja ei ole, siis hakka lihtsalt otsast vaatama, mis ette jääb, et genekani pääseda. Eemalda need osad ja võta genekas ära. Nii võib küll juhtuda, et eemadald ehk mõne asja liiast, aga töö saad sellegi poolest tehtud. Ise sai talvel Maserati remontimist just sellisel viisisl praktiseeritud, kuigi ka suht korralik manuaal oli olemas, mis enamus asju lahti seletas. Mõned poldid mutrit sai kül üleliia lahti keeratud, aga töö sai tehtud.
Genekas maha?
#6164-l tundub genekat lihtsam altpoolt eemaldada...vb auto all näed asju teises valguses 

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Genekas maha?
#7Vaatasin ka altpoolt...aga tundus kohe et kui ta tuleb ki kuskilt siis ka ainult ylevalt ,kuna alt ei saa seda genekat käega gi katsuda.veiks wrote:164-l tundub genekat lihtsam altpoolt eemaldada...vb auto all näed asju teises valguses
Genekas maha?
#8Kurb...
aga oled sa kindel et genekas läbi on? Äkki piisab tableti vahetusest?
aga oled sa kindel et genekas läbi on? Äkki piisab tableti vahetusest?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Genekas maha?
#9Ma olen kindel et genekas ei anna mingit voolu..et nii kui ma akku pealt klemmi maha võtan siis auto sureb välja kohe...Mis moodi võiks selgeks teha mille viga see on?veiks wrote:Kurb...
aga oled sa kindel et genekas läbi on? Äkki piisab tableti vahetusest?
Ja juhtus see kõik lissalt linnasõiduga...sõitsin sõitsin ja siis lissalt suri välja.
Genekas maha?
#10
võta tester ja mõõda aku pinge ning ka laadimispinge (tühjalt ning pööretel) ära

156 kohta kindlalt ei julge väita, kuid... kuna tegelikult ei ole sissepritsega autol kunagi olnud lubatud eemaldada akut töötava mootoriga, siis on tihtipeale pandud ergutusahelasse diood, mis takistab ilma akuta töötamise.
Põhjus selles, et kui töötava mootoriga on laadimispinge 14 või 14,5, kuid allesjäänud vool maandub akuklemmidel siis ei juhtu suurt midagi-> see taandatakse seal ühtlaseks ära.... kui see aga mööda elektroonikat laiali paista, siis saab lihtsalt ampreid veidi palju... ja miskit võib "sisse põleda"
EDIT: kas armatuuris akutuluke põleb?
Tegelikult ma olen normaalne....
Genekas maha?
#11Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...ts wrote:![]()
võta tester ja mõõda aku pinge ning ka laadimispinge (tühjalt ning pööretel) ära![]()
156 kohta kindlalt ei julge väita, kuid... kuna tegelikult ei ole sissepritsega autol kunagi olnud lubatud eemaldada akut töötava mootoriga, siis on tihtipeale pandud ergutusahelasse diood, mis takistab ilma akuta töötamise.
Põhjus selles, et kui töötava mootoriga on laadimispinge 14 või 14,5, kuid allesjäänud vool maandub akuklemmidel siis ei juhtu suurt midagi-> see taandatakse seal ühtlaseks ära.... kui see aga mööda elektroonikat laiali paista, siis saab lihtsalt ampreid veidi palju... ja miskit võib "sisse põleda"
EDIT: kas armatuuris akutuluke põleb?
Genekas maha?
#12Marat89 wrote:Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...

does not comply
genekas üldjuhul ei tohiks lõpetada tegevust kõrgetel pööretel (kui seal miskit viga on, siis peab see avalduma algul tühikäigul, siis madalatel pööretel) ning kindlasti koos akutulukesega (ehk siis akutule funktsioon on teha kindlaks, kas voolu tuleb rohkem geneka või rohkem aku poolt-> kui geneka poolt, siis tuli kustus, kui aku poolt siis põlev)
kiire ja lihtne variant-> võta tester ja mõõda laadimisvool ära (isegi, kui pead poest tavalise testri ostma, siis see sada-natuke EEK on palju lihtsam ja kasulikum, kui geneka asjatu mahavõtmine) :icon_thumbup:
EDIT: teise auto akutuluke hakkab hõõguma?
Tegelikult ma olen normaalne....
Genekas maha?
#13Ma üritan nüüd siin tna või homme ära mõõta!ts wrote:Marat89 wrote:Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...![]()
does not comply
genekas üldjuhul ei tohiks lõpetada tegevust kõrgetel pööretel (kui seal miskit viga on, siis peab see avalduma algul tühikäigul, siis madalatel pööretel) ning kindlasti koos akutulukesega (ehk siis akutule funktsioon on teha kindlaks, kas voolu tuleb rohkem geneka või rohkem aku poolt-> kui geneka poolt, siis tuli kustus, kui aku poolt siis põlev)
kiire ja lihtne variant-> võta tester ja mõõda laadimisvool ära (isegi, kui pead poest tavalise testri ostma, siis see sada-natuke EEK on palju lihtsam ja kasulikum, kui geneka asjatu mahavõtmine) :icon_thumbup:
EDIT: teise auto akutuluke hakkab hõõguma?
Genekas maha?
#14mõõtsin siis voolu ära ja see näit oli algul 12 ja siis hakkas langema kui hakkasin pöördesse ajama.
mis moodi oleks siis seda generaatorit lihtsam maha võtta???
mis moodi oleks siis seda generaatorit lihtsam maha võtta???
Genekas maha?
#15:icon_shocked: veiderMarat89 wrote:mõõtsin siis voolu ära ja see näit oli algul 12 ja siis hakkas langema kui hakkasin pöördesse ajama.

hetkel ei ole ainsatki mõtet, kuidas saaks pööretel olla laadimine väiksem, kui tühikäigul [peale vigase ühenduse s.t.]
muidugi võib olla, et geneka rootor on nii kõver või kulunud, et pööretel "tõmbab kinni" Igatahes oleks pidanud akutuluke koheselt põlema hakkama [kui hakkas, siis proovi meenutada kuskohas sõitsid ning mis vahetult enne seda toimus (ja kas ehk mingi määratult suur killustikuga täidetud basseid juhtumisi ette ei jäänud)]
Kõige lihtsam?Marat89 wrote:mis moodi oleks siis seda generaatorit lihtsam maha võtta???

Tõstad auto üles, võtad väljalaske lahti, lased poolraami alla.... ning umbes 5-8 tundi karjud koledaid sõnu, sest õige koha peale ikka ei pääse...

teine variant- tõstad esiratta üles, keerad plastid maha, võtad sisselaske lahti, kasvatad käele kaks lisaliigest ja proovid pealt ja küljelt ligi pääseda


kolmas variant- vii kuhugi, kus see kellegi teise probleem on :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....