Genekas maha?

#1
Tere!
Sooviks nõu mis moodi saab generaatori maha võtta?
Kas sellega saaks ise hakkama või peab esindusse viima?
Autoks siis AR 156 2,5 V6 140kw 1998
Etetänades.
Last edited by Marat89 on 20 May 2009, 23:01, edited 1 time in total.

Genekas maha?

#4
Üldine soovitus on, et kui mingit juhendit või asja ei ole, siis hakka lihtsalt otsast vaatama, mis ette jääb, et genekani pääseda. Eemalda need osad ja võta genekas ära. Nii võib küll juhtuda, et eemadald ehk mõne asja liiast, aga töö saad sellegi poolest tehtud. Ise sai talvel Maserati remontimist just sellisel viisisl praktiseeritud, kuigi ka suht korralik manuaal oli olemas, mis enamus asju lahti seletas. Mõned poldid mutrit sai kül üleliia lahti keeratud, aga töö sai tehtud.

Genekas maha?

#5
Luman wrote:Üldine soovitus on, et kui mingit juhendit või asja ei ole, siis hakka lihtsalt otsast vaatama, mis ette jääb, et genekani pääseda. Eemalda need osad ja võta genekas ära. Nii võib küll juhtuda, et eemadald ehk mõne asja liiast, aga töö saad sellegi poolest tehtud. Ise sai talvel Maserati remontimist just sellisel viisisl praktiseeritud, kuigi ka suht korralik manuaal oli olemas, mis enamus asju lahti seletas. Mõned poldid mutrit sai kül üleliia lahti keeratud, aga töö sai tehtud.
Oma pilguga vaadates arvan et tuleb pool mootorit lahti kakkuma....päris seda ma kah nüüd ei soovi teha...arvan et tal siiski peaks mingi nipp olema et seda genekat maha saada...aga tänan vastuse eest. :icon_hi:

Genekas maha?

#7
veiks wrote:164-l tundub genekat lihtsam altpoolt eemaldada...vb auto all näed asju teises valguses :wink:
Vaatasin ka altpoolt...aga tundus kohe et kui ta tuleb ki kuskilt siis ka ainult ylevalt ,kuna alt ei saa seda genekat käega gi katsuda.

Genekas maha?

#9
veiks wrote:Kurb...

aga oled sa kindel et genekas läbi on? Äkki piisab tableti vahetusest?
Ma olen kindel et genekas ei anna mingit voolu..et nii kui ma akku pealt klemmi maha võtan siis auto sureb välja kohe...Mis moodi võiks selgeks teha mille viga see on?
Ja juhtus see kõik lissalt linnasõiduga...sõitsin sõitsin ja siis lissalt suri välja.

Genekas maha?

#10
:roll:

võta tester ja mõõda aku pinge ning ka laadimispinge (tühjalt ning pööretel) ära :wink:

156 kohta kindlalt ei julge väita, kuid... kuna tegelikult ei ole sissepritsega autol kunagi olnud lubatud eemaldada akut töötava mootoriga, siis on tihtipeale pandud ergutusahelasse diood, mis takistab ilma akuta töötamise.

Põhjus selles, et kui töötava mootoriga on laadimispinge 14 või 14,5, kuid allesjäänud vool maandub akuklemmidel siis ei juhtu suurt midagi-> see taandatakse seal ühtlaseks ära.... kui see aga mööda elektroonikat laiali paista, siis saab lihtsalt ampreid veidi palju... ja miskit võib "sisse põleda"

EDIT: kas armatuuris akutuluke põleb?
Tegelikult ma olen normaalne....

Genekas maha?

#11
ts wrote::roll:

võta tester ja mõõda aku pinge ning ka laadimispinge (tühjalt ning pööretel) ära :wink:

156 kohta kindlalt ei julge väita, kuid... kuna tegelikult ei ole sissepritsega autol kunagi olnud lubatud eemaldada akut töötava mootoriga, siis on tihtipeale pandud ergutusahelasse diood, mis takistab ilma akuta töötamise.

Põhjus selles, et kui töötava mootoriga on laadimispinge 14 või 14,5, kuid allesjäänud vool maandub akuklemmidel siis ei juhtu suurt midagi-> see taandatakse seal ühtlaseks ära.... kui see aga mööda elektroonikat laiali paista, siis saab lihtsalt ampreid veidi palju... ja miskit võib "sisse põleda"

EDIT: kas armatuuris akutuluke põleb?
Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...

Genekas maha?

#12
Marat89 wrote:Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...
:icon_think:
does not comply

genekas üldjuhul ei tohiks lõpetada tegevust kõrgetel pööretel (kui seal miskit viga on, siis peab see avalduma algul tühikäigul, siis madalatel pööretel) ning kindlasti koos akutulukesega (ehk siis akutule funktsioon on teha kindlaks, kas voolu tuleb rohkem geneka või rohkem aku poolt-> kui geneka poolt, siis tuli kustus, kui aku poolt siis põlev)

kiire ja lihtne variant-> võta tester ja mõõda laadimisvool ära (isegi, kui pead poest tavalise testri ostma, siis see sada-natuke EEK on palju lihtsam ja kasulikum, kui geneka asjatu mahavõtmine) :icon_thumbup:

EDIT: teise auto akutuluke hakkab hõõguma?
Tegelikult ma olen normaalne....

Genekas maha?

#13
ts wrote:
Marat89 wrote:Armatuuris akutuluke ei põle,kuid kui võtta voolu teise auto pealt ja anda pöördeid siis akutuluke hakkab õrnalt vilkuma...
:icon_think:
does not comply

genekas üldjuhul ei tohiks lõpetada tegevust kõrgetel pööretel (kui seal miskit viga on, siis peab see avalduma algul tühikäigul, siis madalatel pööretel) ning kindlasti koos akutulukesega (ehk siis akutule funktsioon on teha kindlaks, kas voolu tuleb rohkem geneka või rohkem aku poolt-> kui geneka poolt, siis tuli kustus, kui aku poolt siis põlev)

kiire ja lihtne variant-> võta tester ja mõõda laadimisvool ära (isegi, kui pead poest tavalise testri ostma, siis see sada-natuke EEK on palju lihtsam ja kasulikum, kui geneka asjatu mahavõtmine) :icon_thumbup:

EDIT: teise auto akutuluke hakkab hõõguma?
Ma üritan nüüd siin tna või homme ära mõõta!

Genekas maha?

#15
Marat89 wrote:mõõtsin siis voolu ära ja see näit oli algul 12 ja siis hakkas langema kui hakkasin pöördesse ajama.
:icon_shocked: veider :shock: üldiselt kõrgetel pööretel peaks pinge tõusma võrreldes tühikäiguga.

hetkel ei ole ainsatki mõtet, kuidas saaks pööretel olla laadimine väiksem, kui tühikäigul [peale vigase ühenduse s.t.]

muidugi võib olla, et geneka rootor on nii kõver või kulunud, et pööretel "tõmbab kinni" Igatahes oleks pidanud akutuluke koheselt põlema hakkama [kui hakkas, siis proovi meenutada kuskohas sõitsid ning mis vahetult enne seda toimus (ja kas ehk mingi määratult suur killustikuga täidetud basseid juhtumisi ette ei jäänud)]
Marat89 wrote:mis moodi oleks siis seda generaatorit lihtsam maha võtta???
Kõige lihtsam? :cry:

Tõstad auto üles, võtad väljalaske lahti, lased poolraami alla.... ning umbes 5-8 tundi karjud koledaid sõnu, sest õige koha peale ikka ei pääse... :|

teine variant- tõstad esiratta üles, keerad plastid maha, võtad sisselaske lahti, kasvatad käele kaks lisaliigest ja proovid pealt ja küljelt ligi pääseda :roll: after all... kõik on võimalik :wink: umbes teadmata arvu tundidega


kolmas variant- vii kuhugi, kus see kellegi teise probleem on :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....