sellel sai pidevalt juhtmete sudimisega vigu leitud.

itaalia autod
üldiselt isegi juhtmeid/klemme sudinud ja puhastanud- üllatavalt palju asju hakkab niimoodi remontides tööle
äsja sai armatuuris tester/kruvikeeraja/tinutuskolb/tangid tööriistakomplektiga ringi mütatud ja tulemusena sain korralikult tööle kella ja nuppude valgustuse ning üle veidra lülitiga näidiku (mis kuskil peale tehast "monteeritud"

) mis mind ostmisest saati vaevanud on ja nüüdseks ilusti töötab- tulukesed põlevad ja puha-> kui nüüd vaid teaks, mida need näitavad
tagaakna soendus keeldub jälle töötamast

lüliti jama ilmselt, ning jahtutsventikaga miskit imelikku toimub (ventika mootorisse läheb kaks otsa, mis mingil põhjusel lühises tunduvad olema

minu teadmiste juures vajab igasugune elektrimootor ikkagi +/- otsi, mitte kahte - otsa...)
jälle põhjus autosse kaevuda (loe värskes õhus natuke õlut libistada

)
kokkuvõte- itaalia auto kestab imehästi, kui kõik juhtmed korras

(ärge kunagi laske "osavat remondimeest" auto elektrisüsteemi kallale- mul südamejuhtmestik niimoodi kokku keeratud, et sealt ei suuda ilmselt keegi midagi leida

)
Tegelikult ma olen normaalne....