Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#18
Hilti kirjutas:Sorri poisid aga mul ei ole maja :S Ja kortermaja esist ei hakka ka pildistama, vaatepilt suht nutune :D

Mnjaa. Ei meilgi ole maja :mrgreen: , aga leidsime kena place, et saaks kauni vaate üles laadida. :icon_clap:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#21
Täna sai siis käidud ka ts- iga tartumaal hiltil külas ja toodud ära imelised asjad milleks on tagaluuk KLAASIGA ja tagumised KLAASID. Üks tagaklaasidest vahetatud ja välimus juba palju parem. Homme paneme külge ka imeilusa musta tagaluugi koos klaasiga, siis saab ka pildid mis saab, kui panna hallile 145 le must luuk külge.

Ja miks küll ei töötanud mu tagumine kojamees???

Loomulikult ei olnud sellele juhtmeid külge ühendatud :mrgreen:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#23
Hilti kirjutas:Aga äkki must luuk sobibgi. Siis värvid kapoti ja katuse ka mustaks ja stanged. Muidugi ka valged triibud peale :P :icon_thumbup:

juSt :icon_thumbup: kes seda teab, äkki ongi. ja kirjutan peale alfa viper
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#26
PS145 kirjutas:Täna sai siis käidud ka ts- iga tartumaal hiltil külas ja toodud ära imelised asjad milleks on tagaluuk KLAASIGA ja tagumised KLAASID. Üks tagaklaasidest vahetatud ja välimus juba palju parem. Homme paneme külge ka imeilusa musta tagaluugi koos klaasiga, siis saab ka pildid mis saab, kui panna hallile 145 le must luuk külge.

Ja miks küll ei töötanud mu tagumine kojamees???

Loomulikult ei olnud sellele juhtmeid külge ühendatud :mrgreen:

ja siin oleks siis "tuunitud" variant. pole ju väga paha
http://picasaweb.google.com/pavelsojev/ ... umWQ&pli=1#" onclick="window.open(this.href);return false;
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#28
Hilti kirjutas:No nii las jääbgi :D Minu oma ka siis kahe aasta jooksul esimest korda köie otsas. Nimelt mahlad väljas, kruusateepeal siis ilmselt mingi kivi on karteri lõhkunud :cry:

:icon_cop: :icon_censored: ei jää muud öelda, kui et minu siiras kaastunne
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#29
Kui temperatuur on kukkunud alla -15C siis enam korralikult ei käivitu. Hetkeks läheb käima, ajab tuurid üles ja sureb välja. Peale seda on käivitamine üsnagi mõtetu. Siis vaid lubab mõned korrad. Küünlad lähevad märjak st. tõmbab täis ja ongi kaputt. Kas viga võib olla küünaldes? Jamad on need pisut küll. :sherlock:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia

Re: Alfa Romeo 145 1,7 16V; PS145

#30
Anna inimesele sai ja ta teeb sellest Alfa :crazy:

Informational update:
umbes paar kuud peale viimast posti (jaanuar 2010) muutus õli hõredaks ja käis kolks ning nagu ikka :sick: saaledel ring peal väntvõll pees ja sinna juurdekuuluv...

auto jõudis "koju" ning jäi paika (vahepeal sai seda natuke siit-sealt kõpitsetud- proovitud käivitada korralike saaledega jne... tulemus ikka 0)

KÜLL AGA
kui kalender luges ette juuli 2013 ning PS145 võttis kätte ja vedas auto teise hoovi otsa, tõstis nina üles ja hakkas lammutama.

Praeguseks on auto:
- küljest eemaldatud 90% kogu isetegevusest,
- põhi on keevitatud ja korras,
- kõik roostesed detailid puhtad ja parandatud või vahetatud,
- roolilatt restaureeritud, -otsad uued
- kogu esiotsa pidurisüsteem uuendatud (tagumised pidurid on veel ootel); tõsi küll, torud on veel vedamata (aga on olemas)
- kapremonditud 33 pealt pärit 16V boxer on kohandatud 145 jaoks (ja värvitud, uute rihmadega varustatud, rihmakatted uuendatud jne)
- esistange on tükkidest terviklikuks muutunud
- tiibadelt on eemaldatud umbes 2 kg pahtlit ja need on uuesti päris vormis
- kapotialune lihvitud, keevitatud, pahteldatud, värvitud ja varustatud uue mürasummutusmatiga
- kõik veidi väsinud detailid veermikust on vahetatud

jäänud on veel:
- nina sirgendamine (keegi krt oli surunud kogu auto nina ühele poole cm jagu viltu ja parandanud selle cm lihtsalt pahtliga autot ühele poole viltu ajades)
- uus laepolster
- salongi puhastamine ja kokkulappamine ning mõne tüki vahetamine/parandamine
- velgede puhastamine ja värvimine
- tagasilla kontroll
- tagumised pidurid
- kogu auto uus värv ja lakk
- tagastange praod ja ebatasasused

Pilti saab veidi hiljem

Restaureerimise skaalal 8/10-st (summaarselt töötunde praeguseks vist ca 300 :wave: )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron