Page 1 of 1
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 01:40
by maiuspala
Tere!
Sai ostetud 145 diisel, ühe võtmega. Ja nüüd on see ainuke võti juba mitu kuud kadunud. Mis edasi? Esindusest öeldi, et vaja vahetada immo (ja aju ka vist). Kuid kas kuidagi odavamalt või muud moodi ei saa? Et võtaks üldse immo vahelt ära või...?
Ette tänades,
Märt
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 09:52
by PS145
maiuspala wrote:Tere!
Sai ostetud 145 diisel, ühe võtmega. Ja nüüd on see ainuke võti juba mitu kuud kadunud. Mis edasi? Esindusest öeldi, et vaja vahetada immo (ja aju ka vist). Kuid kas kuidagi odavamalt või muud moodi ei saa? Et võtaks üldse immo vahelt ära või...?
Ette tänades,
Märt
Immo ja master võtme teemal on siin foorumites päris pikad jutud. Seni ei paista väga paremat lahendust keegi pakkuma, kui pakub Sulle esindus :icon_cop:
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 10:41
by mrt
Aga sa saad ju tellida omale uue võtme esindusest (156-l vähemalt saab), siis ei pea aju ja muud jura vahetama hakkama.
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 12:45
by ts
:icon_hi:
üldiselt on probleemi lahenduseks kolm varianti:
1. nõustuda sellega, mida pakub esindus
2. otsida kuskilt lammutusest 145/146 diisel, millel on olemas võtmed ja immo plokk ning aju (ei mäleta praegu kas käivitustakistit eraldi on samuti vaja
3. on kah tegelikult olemas- kuna diislil on käivitusblokeering mehhaaniline (erinevalt bensukast, mis halvab kogu ajutegevuse viies auto koomasse), siis ehk leiad kellegi, kellel on piisavalt pädevust ning tahtmist sellest mööda minna (kuna see aga eeldab väga ulatuslikku toitesüsteemi ümberehitust, siis pigem prooviks esimest või teist varianti- kuna vastava sõiduki juhtmestiku ning komponentide torkimine võib suht õnnetult lõppeda)
EDIT: 156 ja co kasutab teistsugust süsteemi

145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 15:11
by Hilti
Ma kunagi uurisin seda võtme asja pilotist siis mulle öeldi võtme innaks mingi 1800.-
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 17:01
by ts
parandage mind nüüd, kui eksin aga võtmekomplekt on võimalik küll saada umbes 1800.- eest, kuid ilma koodideta pole sellest kasu (ehk siis kui tellid võtme, kuid Master-it pole, siis ei ole seda siiski võimalik kasutada)
145 võtmed kadunud
Posted: 10 Jul 2009, 19:48
by alfaland
Võti koos koodikaardiga kuskil 1500 eeku ja muud võimalust sul pole.
145 võtmed kadunud
Posted: 11 Jul 2009, 00:30
by maiuspala
no esinduse variant maksab 19k, selgelt liiga palju.
niisama võtmete tegemisest ei ole jah midagi kasu, kui immo vahel.
diislit samasugust autot pole leidnud, millelt immot+võtmed võtta. bensiin ei sobi ju?
aga kas piisab siis immo+võtmetest (kui leian teise auto) või vaja ka aju vahetada?
ja sellist varianti siis ei leidu, et immo lihtsalt vahelt ära võtta ja lasta võti teha?
145 võtmed kadunud
Posted: 11 Jul 2009, 00:38
by ts
alfaland wrote:Võti koos koodikaardiga kuskil 1500 eeku ja muud võimalust sul pole.
:icon_hi:
sellega aga pole midagi peale hakata, kui plokke pole nimelt
graveeritakse läbi immoploki kiipi sisse masteri jälg- see talletatakse immoplokki ning peale kodeerimist saadetakse kahe kuni kaheksa võtme tuvastatud kombinatsiooni abil ajusse.
diisli puhul on pilt enamvähem sama, kuid kui bensuka immo on seotud aju kiibiga, siis diisli puhul on see seotud otseselt käivitusblokeeringuga.
diisli puhul on möödaminek oluliselt "odavam", kui bensukal. Samas on bensuka puhul võimalik kiibi ning ploki vahetusega sellest kordi lihtsam määda hiilida.
145 võtmed kadunud
Posted: 11 Jul 2009, 09:11
by alfaland
Pöördu Pilot Motorsi poole,nemad annavad kindlasti head nõu.Minu 146 istub koomas,code tuluke põleb ja ei mõtlegi käima minna,Pilot lubas teisipäeval hinge sisse puhuda.

145 võtmed kadunud
Posted: 11 Jul 2009, 12:33
by ts
maiuspala wrote:diislit samasugust autot pole leidnud, millelt immot+võtmed võtta.
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=277456" onclick="window.open(this.href);return false;
145 võtmed kadunud
Posted: 12 Jul 2009, 23:59
by oscar58
Renault Masteril oli sama lugu et võtmed kadunud sai kyll miski 4oo kr käima pandud,kõigepealt luku järgi uued võtmed et lukud värgidtöötaksid ja siis pumbale mehhaaniline blokeering elektroonilise asemel peale ja töötabsiiamaani probleemideta. Esindus ajas samuti seda juttu mis tavaliselt kõigile.
145 võtmed kadunud
Posted: 13 Jul 2009, 15:46
by maiuspala
no seda minagi, et alati ei ole esinduse lahendus kõige parem kliendile. neil ju ka vaja raha teenida.
aga oskate äkki soovitada mõnda piisavalt pädevat, kes pumba blokeeringu mehaaniliseks?
145 võtmed kadunud
Posted: 16 Jul 2009, 21:13
by oscar58
Minul tegi pumba osa Kattel diisel ja elektrilise osa ise.