Alfa 164 3.0 V6 12v 138KW 1992 Puterdab! (korras)
Posted: 29 Jul 2009, 02:15
Ei taha teises teemas läbustada sestap teen uue teema!
Hakkan algusest pihta. Ehk toob selgust täielik kirjeldus!
Auto seisis mingi 3-4 päeva. Oli vaja sõita, istusin autosse käivitasin ja alustasin sõitu.
Kodust 100m asub Neste automaat tankla sõitsin sinna ja panin paaki 15L bensiini 95E.
Pidin 1 inimese peale korjama 1km tanklast seni kõik ok ei mingit puterdamist.
võtsin inimese peale ja alustasin sõitu sain sõita mingi 800m ristmikul auto hakkas puterdama
ja suri välja. Käivitus uuesti ja sain ristmikult minema. Sõitsin mingi 2km kui autol kadus jõud ära
ja kooles ringteel ja enam käima ei läinud! Lükkasin ristmikult ära eemal olevasse parklasse ja proovisin
uuesti käivitada, tõmbas voolud nii maha, et signa piiksus ja nii mitu korda käivitades.
Ega siis midagi helistasin auto järgi ja jätsin alfa parklasse, järgmine päev läksin parklasse ja käivitasin
esimesest korrast üllatavalt kergelt ja ei tõmmanud voolusid maha. Sain ilusti koju tagasi sõita, aga mida soojemaks mootor läks seda hullemini hakkas puterdama. Kohapeal puterdas ja tundsin sama kärsakat mis oli ka ringteel seisma jäädes. nimelt kat oli üli kuum ja põhjapigi kärssas. Soojalt auto käivitus ilma probleemidetta.
Vahetasin temperatuuri anduri mis käitus imelikult temperatuuri vahetumisel (ei parandanud viga),
Puhastasin tühikäigumootori, TB, AFM-i ja aju reset, ei mingit muudatust, ikka kui järsemalt pedaali vajutada putterdab
ja igas rpm-i vahemikus(isegi 40 kraadise temp. juures)külma mootoriga vähem. Mida soojemaks mootor läheb seda hullemaks puterdamine muutub. Tühikäigul mootor töötab ja pöörded ei kõigu, seega eeldan et vaakumi leket ei ole.
Pedaali vaiksemalt alla vajutades kogub RPM-id ilusti üles kuni piirajani ja ei puterda. Lasen vaikselt pöörded kuni 3000-ni ja vajutan järsemalt pedaalile ja ikka puterdab. Sõitmine on sidurile kurnav
. Ei ütleks et väljalaskes mingi ummistus ees oleks, kuna lööb ilusti pisemad kivid lendu suuremate tuuridel ja vett tuleb ka omajagu.
Pange nüüd helged pead kokku ja aidake vigu otsida Härrased Psühhiaatrid.
Hakkan algusest pihta. Ehk toob selgust täielik kirjeldus!
Auto seisis mingi 3-4 päeva. Oli vaja sõita, istusin autosse käivitasin ja alustasin sõitu.
Kodust 100m asub Neste automaat tankla sõitsin sinna ja panin paaki 15L bensiini 95E.
Pidin 1 inimese peale korjama 1km tanklast seni kõik ok ei mingit puterdamist.
võtsin inimese peale ja alustasin sõitu sain sõita mingi 800m ristmikul auto hakkas puterdama
ja suri välja. Käivitus uuesti ja sain ristmikult minema. Sõitsin mingi 2km kui autol kadus jõud ära
ja kooles ringteel ja enam käima ei läinud! Lükkasin ristmikult ära eemal olevasse parklasse ja proovisin
uuesti käivitada, tõmbas voolud nii maha, et signa piiksus ja nii mitu korda käivitades.
Ega siis midagi helistasin auto järgi ja jätsin alfa parklasse, järgmine päev läksin parklasse ja käivitasin
esimesest korrast üllatavalt kergelt ja ei tõmmanud voolusid maha. Sain ilusti koju tagasi sõita, aga mida soojemaks mootor läks seda hullemini hakkas puterdama. Kohapeal puterdas ja tundsin sama kärsakat mis oli ka ringteel seisma jäädes. nimelt kat oli üli kuum ja põhjapigi kärssas. Soojalt auto käivitus ilma probleemidetta.
Vahetasin temperatuuri anduri mis käitus imelikult temperatuuri vahetumisel (ei parandanud viga),
Puhastasin tühikäigumootori, TB, AFM-i ja aju reset, ei mingit muudatust, ikka kui järsemalt pedaali vajutada putterdab
ja igas rpm-i vahemikus(isegi 40 kraadise temp. juures)külma mootoriga vähem. Mida soojemaks mootor läheb seda hullemaks puterdamine muutub. Tühikäigul mootor töötab ja pöörded ei kõigu, seega eeldan et vaakumi leket ei ole.
Pedaali vaiksemalt alla vajutades kogub RPM-id ilusti üles kuni piirajani ja ei puterda. Lasen vaikselt pöörded kuni 3000-ni ja vajutan järsemalt pedaalile ja ikka puterdab. Sõitmine on sidurile kurnav

Pange nüüd helged pead kokku ja aidake vigu otsida Härrased Psühhiaatrid.