155 ei taha linnas sõita

#1
:icon_hi:

Veidi abi oleks vägagi teretulnud :(

minul mõistus otsas (aga ehk keegi on kunagi sellise asjaga kokku putunud)

Lühidalt siis-> linnas teise käiguga pöörates ning vahepeal ka otse sõites (praegu õnnestus ka kolmanda käiguga sama trikki korrata) kaob gaasi lisades tahho signaal lihtsalt ära :icon_wtf: [ehk siis põhimõttelsielt sureb mootor välja]

See juhtub vaid siis, kui vedu on taga, kuid ei ole seotud liikumiskiirusega; ei ole seotud gaasivajutuse tugevusega, mootori temperatuuriga, pööramisega, suunatule näitamise/mittenäitamisega ega milegi muu enamvähem loogilisega.

Katsetused koha peal on täpselt sama edukad, kui peale signaali kadumist veojõu kaotamisega: ehk siis sidur alla ja auto töötab jälle nagu loom- koha peal täpselt sama... samas peale puterdamist võib, kuid ei pruugi viga jätkuda. Vahepeal tötab mootor imeilusti edasi, vahel tahab kahte vahegaasi saada :icon_think:

esimese käiguga probleemi ei esine, neljandaga samuti mitte (rääkimata sellest, et maanteel liugleb nagu muiste).

Kõige tõenäolisem oleks loomulikult probleem pööreteanduriga, kuid siis peaks see viga tekkima olenemata olukorrast ... mootorit pealt vaadates mingit anomaaliat ei paista, alt vaadates samuti mitte :? mass on olemas, releed töötavad, code toimib... ühesõnaga auto, nagu ennegi ainult, et... ei taha linnas liikuda enam

:icon_eh: enivan? enissing? :icon_eh:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 ei taha linnas sõita

#2
:icon_moron:

mootoripadjad?
teoorias, kui padjad on läbi ja gaasiga või pöördel üle pingutada, siis võib ju tegelikult tõmmata mootori nii palju kagemale, et andurijuhe satub ülemäärase pinge alla ning proovib ennast lahti tirida (muidugi ei seleta see teooria seda, et vahel probleem ka otse sõites esineb ning tegelikult ei ole vist mootoripatjadega probleemi)

igatahes ...

To the batmobile :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 ei taha linnas sõita

#3
:icon_hi:


teema ammendatud- tänud vastamast :lol:


keegi ¤¤%&&¤&%(/&)/(%/¤&# :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :evil: :evil: :evil:
on kunagi paiganud RPM anduri... ülipädevalt :evil:

eks siis nüüd paistab, kas ja kuidas auto liikuma hakkab uuesti

ja oligi mootoripadi :icon_thumbup: mis kakkus kahekorra käänatud juhtme lahti
Tegelikult ma olen normaalne....

155 ei taha linnas sõita

#4
:roll:

ega üks ilma teiseta ei jää...

VSS (liikumiskiiruse andur) oli samamoodi paigatud :mrgreen:

seega kaks korda teele jääda :icon_think: hmmmm....... enne õhtust sõitu peab vist veel natuke ratsima, et saaks kolmanda vea kätte enne, kui liikuma hakkan 8)


Igatahes läheb nüüd nädalavahetusel jälle elektritöödeks :icon_shifty: kuna praegused "roadside" ühendused on pehmelt öeldes :icon_sick:


EDIT: loo moraal- kui teha purunenud kaablitele uusi ühendusi, siis võiks mootoriruumis ikka eelnevalt veenduda, et kaabel liiga pingesse ei jää

EDIT2: ja kui auto heast peast välja sureb :icon_shifty: siis võib elektriviga olla ka mootoripadjas (loogish ju) :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 ei taha linnas sõita

#5
ts wrote::roll:

ega üks ilma teiseta ei jää...

VSS (liikumiskiiruse andur) oli samamoodi paigatud :mrgreen:

seega kaks korda teele jääda :icon_think: hmmmm....... enne õhtust sõitu peab vist veel natuke ratsima, et saaks kolmanda vea kätte enne, kui liikuma hakkan 8)


Igatahes läheb nüüd nädalavahetusel jälle elektritöödeks :icon_shifty: kuna praegused "roadside" ühendused on pehmelt öeldes :icon_sick:


EDIT: loo moraal- kui teha purunenud kaablitele uusi ühendusi, siis võiks mootoriruumis ikka eelnevalt veenduda, et kaabel liiga pingesse ei jää

EDIT2: ja kui auto heast peast välja sureb :icon_shifty: siis võib elektriviga olla ka mootoripadjas (loogish ju) :mrgreen:

ei midagi ebaloogilist :icon_censored: loomulikult on mootoripadi seotud elektrisüsteemiga :icon_sick: :mrgreen: iga loll saab ju aru :icon_clap:
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia