Page 1 of 2

O: alfa33 4-veoline

Posted: 05 May 2006, 02:44
by VML
et on kellelgi pakkuda??? oleksin huvitatud,-ennem oli yks pikalt auto24-jas myygis aga nyyd pole näha...tehke pakkumised....

O: alfa33 4-veoline

Posted: 05 May 2006, 03:55
by mags

O: alfa33 4-veoline

Posted: 05 May 2006, 13:04
by VML
see ta vist on jah...Zender tuuninguga oli igaljuhul... ja kirjade järgi pidev nellikveoga... aga mootor pold 2,0 turbo-minumäletamist mööda... aga ilmselt mäletan valesti...

O: alfa33 4-veoline

Posted: 05 May 2006, 21:47
by ragz
see on ikkagi 1.7... kaksnull turbokonet ei olegi sellel autol. kui just omanik vähe vallatlenud ei ole.

O: alfa33 4-veoline

Posted: 06 May 2006, 05:53
by VML
minu arust kah.... see suht mõttetu jama.... mis aetakse,.... agas kas kellelgi on myya???

O: alfa33 4-veoline

Posted: 08 May 2006, 11:19
by ts
irw@2.0 turbo :lol: :lol: :lol:



eriti armas on seal veel see 95kW :lol: :lol:

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 13:04
by Alexey83
Minu käes see auto praegu on. Näeb ta praegu niimodi http://www.zone.ee/alexey/alfa/ Kuna varsti lähen välismaale tööle, pean autost lahti saada.Mootor tal ikka 1,7 ja neljaveoline ta on.

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 13:32
by MorzokMan
Ja hind? Seest oleks ka huvitav mõnd pilti näha..

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 19:14
by Alexey83
Tegin paar pilti seest http://www.zone.ee/alexey/alfa/

Auto on siis 92a,1.7 95kW,Zender spoilaring, valukad,katuseluuk, toonklaas.,2x el. akn. tõstuk.,nahksisu(must-kollane), Cd-makk.

Ja raha tahaks ~20k

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 20:49
by alfistiman
oot, a kas ta on siis pidev nelivedu või lülitatav?

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 21:33
by mags
permanent nagu tähendaks, et pidev.

O: alfa33 4-veoline

Posted: 13 May 2006, 22:37
by Alexey83
Pidev!

O: alfa33 4-veoline

Posted: 14 May 2006, 14:09
by alfistiman
Väga hea :lol:

O: alfa33 4-veoline

Posted: 15 May 2006, 00:45
by VML
originaalis ple ta nii pidev midagi...-vähemalt mingi ingliskeelse teksti järgi mis alfa nellikveo ajalugu puudutas... enamus töö teevad ära esi rattad, kui tekivad MÄRGATAVAD erinevused esi ja tagarataste pöörlemis kiiruses siis lülitatakse järgi ka tagasild... kui tegu masinaga kus on miskit ise aretatud on siis on aga kõik võimalik... samas Q4 on pidev nellikveoga kuna seal on systeem juba palju kiirem-nellikveo lylitus toimub nii kähku et ei saa arugi et enamus tööd teeb jällegi ära esi sild... need siis yhel välismaa saidil kirjas olnud teoorjad