Page 1 of 1

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 12:02
by ottokas9
niisisiis puudub minu autol õliröhk(näidiku järgi )on vahetatud mootor aga kus see andur asub saaks äkki ära vahetada või on kellegil mingeid arvamusi milles viga on. eelmise mootoriga oli ama jama näidik ei näitab ainult 0,2 või midagi taolist!

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 12:09
by ts
andur asub sisselaskekollektori all näoga salongi poole



aga kui sul eelmisel ega ka selle mootoril see midagi ei näita siis võibolla on armatuur kustus...

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 14:24
by Stihl
Kui Su autol puuduks õlirõhk, siis ta üle kilomeetri omal jõul ei sõidaks.



Vanemate alfade õlianduritel kipub olema kõigil üks ja seesama viga: anduri kummimembraan laseb pisut õli läbi ja andur ise töötab täpselt niikaua, kui membraani tagune ala täitub õliga, rõhud ühtlustuvad ning seade ei saagi enam õiget rõhku näidata...



Lahenduseks oleks:

1. Uus andur

2. Vanal anduril puurida õigesse kohta väike auk, et vales kambris olev õli saaks lihtsalt maha voolata. Tekib taas rõhuerinevus ning andur hakkab õigesti tööle...

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 18:38
by ottokas9
õlirõhk ei puudugi aga näidik lihtsalt ei näita. seier tõuseb maximum 0,5 peale kui gaasi anda aga see on ju natuke vähe? tuleb siis uus andur osta

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 19:09
by oscar58
Kui ainult gaasi andes 0,5 läheb siis peaks hoiatustuli ka värelema või põlema. Kui sooja mootoriga käivitades tuli kustub peaks surve iseenesest korras olema. Omajaol kustub tuli mootori käimaminnes kohe ja seejärel kerib näidik kuskil viie kuue vahele.

164 õlirõhk

Posted: 10 May 2006, 23:14
by ottokas9
tuli küll põlema ei lähe aga arvatavasti tuleb uus andur osta! mis muud seal ikka teha ilma on ka natuke nadi!

164 õlirõhk

Posted: 11 May 2006, 19:24
by oscar58
Sellises olukorras ma kontrolliks võimaluse korral mehhaanilise manomeetriga surve ära. siis on selge mis nöögib. Niisama sõita on tõesti nadi ja rikub närvid ära.

164 õlirõhk

Posted: 12 May 2006, 11:45
by ts
164-l on hoiatustuli olulisem, kui manomeeter... ja tegemist on erinevate anduritega.... seega-> kui tuluke ei põle ja manomeeter ei näita on viga manomeetri kandis (või anduris või pistikus jne)

kui tuluke põleb ja manomeeter ei näita ei saa viga olla õlis (kuna tõenäoliselt seda seal ei ole :lol: )



kuna minu autol ei näita ükski õliga seotud andur (v.a. tasemeandur) mitte midagi, siis isiklikult kasutan vana head, äraproovitud ja 100% kindlat meetodit-> paari päeva tagant kapott lahti, varras välja ja visuaalne vaatlus kas on õli või mitte (tõenäosus et sul lambist 100-ga sõites järsku kogu õli ära kaob on muuseas suht pisike)

164 õlirõhk

Posted: 15 May 2006, 10:56
by ottokas9
ega mul enam vähem nii ongi pean õli jälgima pidevalt! ei taha uuest mootorist ka eriti emexi kaupa teha :lol: