AR 166 2.4JTD

#1
Sai omale muretsetud juba mitu kuud tagasi aga mõtlesin, et paneks ka siia üles.
Enamuse alfa huviliste jaoks masuudipressid pole õiged alfad aga mulle nad meeldivad väga.

Autoks siis 166 2.4 100KW ja aastast 1999.
Lisasde poolest suhteliselt rikas aga jubedalt tunnen puudust püsikiiruse hoidjast.
Automaat kast võiks ka olla aga pole sellel manuaalilgi häda midagi, 6-da käigu maanteel on ikka väga mugav.
Image
Image
Image
pole viitsinud korraalikku fotosesiooni teha sellest ka nii tavalised pildid

Ostes oli auto suht räbal, käimisega olid eriti suured probleemid, sai ta siis diislikeskusesse tööse antud.
Nende meeste väitel oli see esimene alfa mida nad selles majas nägid :shock: (keegi peab ju ikka esimene olema)
Kuna nad sellist aparaati polnud enne näinud siis läks ka vea leidmise peale suti rohkem aega, aga korda ta lõpuks said. Survepumbale tehti täielik remont ja pihustid krutiti ka stendis paika, nüüd käib päris viisakalt :P

Vahepeal tekkis mõte, et ei viitsi temaga tegeleda ja võiks asja maha müüa, kuid nüüd see mõte kadunud.
Muidugi alfa müümise kohta võiks raamatu kirjutada sest sellist müüki ma ei oleks osanud ette näha.
Inimesed lihtsalt helistavad ja hakkavad rääkima et alfa s..t auto ja laguneb, et miks müüd sellist saasta :?:

Kuna tehnika poole pealt peaks nüüd masin hea olema siis järgmiseks võtan ette välimuse. Iluvigu on ikka liiga palju hetkel, mitte midagi häirivat aga keegi on üritanud midagi kõrvalistuja uksepeale kirjutada ja mõned pisikesed mõlgid vale kohapeal.Nendest töödest tuleb ka pildimaterjali.

EDIT: väike perepilt ka :)
Image

AR 166 2.4JTD

#5
Sai lastud käsipiduri trossid ära vahetada, selle tulemusel otsustas kompuuter enam mitte koostööd teha(tagus kaitset läbi) :shock:
Sai siis uuesti lahti võetud ja sama targalt kokku tagasi pandud mille tulemusel asi tööle hakkas, müstika minu jaoks, aga vähemalt töötab :twisted:

AR 166 2.4JTD

#6
:icon_hi:
mrt wrote:Sai lastud käsipiduri trossid ära vahetada, selle tulemusel otsustas kompuuter enam mitte koostööd teha(tagus kaitset läbi) :shock: Sai siis uuesti lahti võetud ja sama targalt kokku tagasi pandud mille tulemusel asi tööle hakkas
:mrgreen: see on ülimalt lihtne-> kui trosse vahetasid, siis surusid arvatavasti pistikud "kinni" (ehk siis surve alla), kui uuesti konsooli lahti võtsid, siis tuli juhtmestik surutisest lamatisse :mrgreen: ehk siis ei ole enam pinges ning ei puutu massiga kokku (kuna Alfade juures eriti juhtme pikkusega ei priisata, siis 2mm vale nurga all olev juhtmepundar võib vabalt jääda konsooli serva alla)

Kui aga keegi konsooli ei puutunud (ehk siis vahetati vaid auto all olev osa), siis soovitaks selle kiiremas korras lahti võtta, kuna mingi juhe puntrast on käsipiduri ülemise trossi vastas ning mingil hetkel võib selle täiesti läbi kulutada :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 2.4JTD

#8
mrt wrote:166-l ei saagi ainult alt trosse vahetada, kogu konsool tuleb maka kitkuda :evil:
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

kas 166-l on siis esimene kaabel viidud vaid konsooli tagaserva :icon_clap: ning sealt tagumised trossid läbi kere allapoole :roll:

:icon_shifty: mida kuradit- ma ei ole kunagi kuulnud, et mõnel autol oleks probleem esimese trossiga :mrgreen: ei tea, millega nad jälle mõtlesid :lol:

EDIT: STOP! :!: meiks senss, kaming tu sink ov itt-> niikuinii tuleb ju keskkonsool lahti teha, et esimene kaabel lahti lasta :roll: ja tegelikult on ju tegemist juba selle kategooria autoga, mida remonditakse esindustes :?
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 2.4JTD

#10
E.T. wrote:, et kui juba esinduses remontimiseks loodud, siis võis insener oma töö üle nurga teha?

164 oli omal ajal sama klassi masin ;)

meigib senssi ?
asi pole mitte masinaklassis vaid remondiloogikas (ehk siis tegelikult ei saa niivõinii vahetada selle kinnitussüsteemi puhul kaableid ilma konsooli pugemata)

164 käispidur on teise ehitusega kuid meenutama hakata, siis on samuti otsapidi salongis (seal on nimelt rullikusüsteem, mis tagumisi trosse pingutab)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 166 2.4JTD

#11
Alfa 166-l on täiesti võimalik käsipiduri trosse vahetada nii ,et ei pea keskkonsooli lahti kiskuma. Mul eile just vahetati neid. Tagumise istme ja tagumised põranda matid peab küll lahti kiskuma. Aga kui üks väike konks appi võtta on see töö ilma suurema jamata teostatav.

AR 166 2.4JTD

#12
Juhtus nüüd selle Alfaga selline õnnetus et aju põles maha.
Lihtsalt üks moment enam ei käivitunud ja diagnosti viies selgus kurb tõsiasi.
Hetkel palju mõtteid peas, eks paistab mis välja tuleb.