
Veidi lähemalt ka siis tehtud töödest, selle 3 aasta jooksul sai päris palju asju üle käidud. Kuna mootori eemaldamisel ilmnes, et mul pole ühtki mootori patja ning lammarist ei olnud kellegil huvi mulle seda ka müüa, sai keevitatud sinna kronstein, kuhu kinnitatud ford transiti padi, mis ajab oma asja seal üsna hästi. Mootori eemaldamisel selgus ka tõsiasi, et roolilatti kattekummid on puru ja latt lekkib, see sai asendatud korraliku latiga,kuhu said peale ka uued kattekummid. Rooli süsteemi kallal mässates avastasin ka jubedalt logiseva žarniiri, mille vahetamisel selgus, et olin poest saanud 2,0 mudeli oma, mis sinna ei sobinud, kuid teise korra tellimise peale sain ka selle. Põhja alla sattudes avastasin katalüsaatorit uurides, et selle esimene kärg on ära pudenenud, õnneks oli mul üle katuse käinud toonor autolt see korralik olemas. Peale pikka üritamist ei saanud originaal esi stanget ikkagi nii paika nagu oleks tahtnud ja sai värvitud ära toonor auto stange ning üksiti sai tehtud ka mõned värviparandused mujal auto juures. Hetkel sai alla kruvitud 15 tolli 5 kodaraga valuvelg, millel on peal uued nexen rehvid(autolehe testivõitjad

Mõni pilt siis ka:




