M/V: GTV TS 2002
Posted: 19 Aug 2009, 13:42
Tere,
soovin vahetada GTV 2.0 TS soovitavalt manuaalkasti ning V6 mootoriga 166 vastu.
Auto on aastal 2002 Eestist uuena ostetud, punast värvi ning kollase nahksisuga (Lusso). Autot on eelnevalt kasutatud pere teise sõidukina, viimane poolteist aastat aga igapäevaautona. Kahjuks ei ole kohemaid viisakaid pilte lisada, kõik muu olulise saab vast TM-i aasta vanusest artiklist.
Läbisõit on hetkel 58000 km, hammasrihma vahetus on tehtud millalgi 56000 km juures, kogu veermik 44000 km lähedal. Tagasillas said originaalpuksid asendatud Powerflex´ga, esisillas vahetati õõtshoovad uute vastu. Endalegi üllatuseks ei ole esinenud ainsatki puudust elektri- ega mehaanilise poole pealt, küll ja küll on aga esinenud avastamisrõõmu itaalia insenerikunstist sõiduki omanikuna algusaegadel.
Auto on täielikult originaalkonditsioonis, pidevalt hooldatud ning näeb välja piisavalt klanitud. Lisasid ei ole mõtet üles lugema hakata, olemas on kõik, mis tollele mudelile saada oli (automaatne kliimaseade, elektriistmed jms mittevajalik kraam), väljaarvatud katuseluuk.
Antud GTV omanikuks saamise eelduseks ei ole 166 olemasolu, võin sõiduki ka müüa, kuid seda siiski vaid tõsisele alfistale. GTV-st loobumise ainus eesmärk on saada 166 omanikuks.
Lisainformatsiooni saamiseks helistada teleefoninumbril 520 5987 või saata meil aadressil haraq@hot.ee
Martin
soovin vahetada GTV 2.0 TS soovitavalt manuaalkasti ning V6 mootoriga 166 vastu.
Auto on aastal 2002 Eestist uuena ostetud, punast värvi ning kollase nahksisuga (Lusso). Autot on eelnevalt kasutatud pere teise sõidukina, viimane poolteist aastat aga igapäevaautona. Kahjuks ei ole kohemaid viisakaid pilte lisada, kõik muu olulise saab vast TM-i aasta vanusest artiklist.
Läbisõit on hetkel 58000 km, hammasrihma vahetus on tehtud millalgi 56000 km juures, kogu veermik 44000 km lähedal. Tagasillas said originaalpuksid asendatud Powerflex´ga, esisillas vahetati õõtshoovad uute vastu. Endalegi üllatuseks ei ole esinenud ainsatki puudust elektri- ega mehaanilise poole pealt, küll ja küll on aga esinenud avastamisrõõmu itaalia insenerikunstist sõiduki omanikuna algusaegadel.
Auto on täielikult originaalkonditsioonis, pidevalt hooldatud ning näeb välja piisavalt klanitud. Lisasid ei ole mõtet üles lugema hakata, olemas on kõik, mis tollele mudelile saada oli (automaatne kliimaseade, elektriistmed jms mittevajalik kraam), väljaarvatud katuseluuk.
Antud GTV omanikuks saamise eelduseks ei ole 166 olemasolu, võin sõiduki ka müüa, kuid seda siiski vaid tõsisele alfistale. GTV-st loobumise ainus eesmärk on saada 166 omanikuks.
Lisainformatsiooni saamiseks helistada teleefoninumbril 520 5987 või saata meil aadressil haraq@hot.ee
Martin