Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#1
Tervist klubilised.

sai juba kaua vaadatud neid GTV-sid ja nüüd siis sai samuti endale 1 võetud.

Tegemist on siis klubilise "Furioso" endise varaga.

Nüüdseks on autoga ca.500km sõidetud ja enamus vigasid kindlaks tehtud, et varsti saab remondiga alustada.

1. Käigukasti padi läbi (käigukang liigub gaasi lahti lastes ja peale vajutades ja järsemalt sidurit kohapeal lahti lastes käib kerge kolks).
2. Kuues käik vilistab kergelt
3. Kolmas käik läheb kolksuga sisse ja käigukang liigub üles alla (loodetavasti midagi lahti)
4. Esimesed õõtshoovad
5. tagasillas mingi pisikene kolks
6. Juhipoolne uksetihend puruks
7. Rihmad ja rullikud koos veepumbaga vahetada ( üleelmine omanik oli teinud, aga selle kohta paberit pole, seega vahetab ära)
Uued pildid tehtud pärast auto põhjalikku pesu :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis heavy, 02 Sept 2009, 18:33, muudetud 1 kord kokku.

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#2
Hea näha,et masin läks õigetesse kätesse! :icon_thumbup:
Väga kena masinaga on tegu,ning see 3.0ne mootor...kadeduseuss poeb hinge :oops: ! :icon_thumbup:
Ega muud ei oska soovida kui edu ja jaksu edaspidiseks! :)
Reijo :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#3
Kena auto, muretuid kilomeetreid :)
heavy kirjutas:Käigukasti padi läbi (käigukang liigub gaasi lahti lastes ja peale vajutades ja järsemalt sidurit kohapeal lahti lastes käib kerge kolks).
Sellel autol peaks käiguhoovastik olema trossidega, ehk käigukand ei tohiks küll nii liikuda

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#5
Nonii.

Lisaks on tulnud veel dosoolikadu välja ja ma tõesti loodan, et radika juures olevad rohelised kohad ongi lekkivad, kuna paraku ei tulnud garaazi põrandale mootorit käiates ühtegi tilkka.

Kliimapump rögiseb kah kergelt, kuid kaalun selle vahelt ära võtmist, sest sellisel autol ei ole mugavusega miskit pistmist seega pole ka kliima oluline. :icon_crazy:

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#6
:icon_hi:

kui tahad kaalujälgimisega tegeleda, siis ei ole kliimapumba vahelt väljavõtmine just eriti õige koht, kust alustada :wink:
need pagana istmed kaaluvad oluliselt rohkem kui kogu kliimasüsteem :wink:

üldiselt omast kogemusest- kliima on ikkagi pagana hea asi :icon_thumbup: (seega kui see korralikult ei toimeta, siis on lihtsaim minna kuhugi ja lasta see ära täita enne, kui pump kinni jookseb -> pakuks, et asi tuleb isegi odavam, kui pumba vahelt äravõtmine -> ma küll 100% kindel ei ole, kuid minu mälu järgi oli kõigil 24V mootoritel kliima standardis, seega võib üle mõistuse keeruliseks osutuda uue rihma leidmine)

kolksumine võib olla tingitud kasti padjast kuid võib olla ka väsivast õõtsapuksist. Mis puutub gaasi andmisel käigukangi liikumisele siis see ei näita mitte midagi (trosside või mittetrosside puhul - kui mootor edasi hüppab, siis paratamatult veetakse kast koos mootoriga kaasa ning kuna kang on kastiga ühendatud, siis see peabki veidike kaasa liikuma)

kui palju Sul praegu jahutusvedelikku kaob? kui vähem, kui liiter nädalas, siis on arvatavasti tegu "immitsemisega" -> ehk siis vanad voolikud kipuvad liitekohtadest klambrite alt vaikselt murenema (kui liitekohad rohekaks muutuvad, siis arvatavasti on asi seal)

kolmanda käigu üles alla liikumine ja kolks võivad viidata sellele, et hoovastikus on midagi ees (või eest ära)-> tüütu on sinna ligi pääseda, kuid pakuks, et probleem on keskkonsoolis, mitte kasti pool (kasti poolel oleks sama probleem vähemalt kahel käigul -lisaks siis veel kas neljandal, kui probleem oleks ühes trossis või siis esimesel-viiendal, kui probleem oleks teises trossis)

Igatahes edu ja õnne :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#11
Nonii.

Auto on remondist tagasi ja sai tehtud järgmised asjad :

1. rihmad ja rullikud
2. veepump
3. küünlad
4. dosool
5. käigukasti õli
6. pooltelje kaitsekumm
7. õõtshoovad
8. käigukasti kolks likvideeritud
9. üks nukkvõll Jaano käest saadud ja välja vahetatud, kuna oli mingil põhjusel ära kulutanud ühe nuki
10. paar hüdrotõukurit vahetatud

remont 17 000 Eek


Jääb veel teha :

1. radiaatori vahetus
2. tagumised läbilöögipuksid koos vedrutaldrikutega (kuna ei olnud õigel ajal vahetatud ja kuna neid pukse ei ole enam nüüd kuhugile kinnitada, siis nüüd lähevad koos taldrikutega vahetusse)
3. 6. käigu vile peaks uurima veel
4. sidur käib raskelt ja krõnksub kergelt (loodame, et ei pea kohe vahetama)
5.kliimapump rögiseb (tuleb proovida freooniga täita ja kui see ei aita, siis hakkab viga mujalt otsima)
6. poleerimine, sest kere peal on 1 imelik heledam laik + veel värviparandused stangel ja kapotil (üle värvimine)

Kokkuvõttes võib umbes samapalju või veel rohkem lisaks veel sisse minna.
Viimati muutis heavy, 09 Sept 2009, 01:38, muudetud 1 kord kokku.
cron