Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#48
Tänud. Eile just sai linnas jaurates oma sõbrale selgeks teha, miks on Alfa tore auto. Tal endal buumer ja uhkustas, et tagasilla puksid läksid 500.- raha ainult. Kui kuulis, et mul läks tagasilla pukside vahetus ~7000.- ringi, siis küsis, et mis selles masinas siis nii krdi erilist on. Sai kiire vastuse mult, et ennem ei saagi sa seda teada, kui endale ühte ei osta ja ei proovi. Järgnes vaikus.
Edu masinaga :icon_hi:

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#50
Täpselt.
Näidake aga mulle mõni nii hea juhitavuse ja kiirendusega buumer, millel silla detailid 500 maksaks - 6,7 sek 0-100km/h käivad vast enam-vähem 540 bemmid ja uued 330 bemmid.
Juhitavuse koha pealt aga ei tea, millised buumerid oleksid juba stockis juhitavuselt nii head - pole ka eriti bemmidega sõitnud.
540 bemmil on aga samas nivooamordid, millede maksumus on ca. 10 000 Eek/tk
Lõivu tuleb maksta iga autoga :icon_problem:
ps: vabandan, kui mingite numbrite või andmetega pisut eksisin :icon_cop:

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#52
eks ta tõsi ole kohati, kuid tahtsin vaid välja tuua, et ei ole kiireid ja odavate varuosadega buumereid.
Kui tahad, et auto vastavalt jõule ka teel püsiks, siis peavad sillad ja ülekanded ka vastavad olema ma arvan.
250kw ja primitiivse vedrustuse autodega võib ainult heal juhul otse sõita (ntks enamus usakad).
Kidlasti on ka tableti buumereid, mis väga kiired, kuid kas ka originaalsildadega? - vaevalt
Kui, siis juba on all koni reguleeritavad vms - need aga vaevalt vähe maksavad.
Aga las ta olla :icon_hi:

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#54
Oehh - ei saa te minu postitamise mõttest aru, seega kirjutan suurte tähtedega seekord :

EI OLE OLEMAS VÄGA KIIREID, HÄSTI TEEL PÜSIVAID JA VÄGA ODAVATE VARUOSADEGA AUTOSID OLGU NAD SIIS BEMMID, ALLFAD, MERSUD VMS!!!
ja nüüd panen ma :icon_silent:

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#55
Ei tea jah. Mulle näiteks meeldib Alfa roolitunnetus ülekõige. Need bemmid mida olen proovinud on küll suht tuimad. Alfaga on selline tunne, nagu oleks kardi taga. Liigutad rooli mõne millimetri ja auto kuuletub. Samas ei ole proovinud mõnda bemmi M seeria masinat, et tõeliselt võrrelda. Aga mis see ütleb Alfade kohta :) Keskmine Alfa on võrdne bemmi M seeriaga ? :lol:

PS. Mina sain küll aru mis sa sellega öelda tahtsid. Ei ole odavat kiiret autot!

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#56
Kallan õli tulle :D

Pidevalt vaidlus õigeveduline ehk tagavedu vs esivedu. Küsiks siis nii, kui tagavedu on see "õige"vedu, siis miks see "õigevedu" pole tegija jäärajal, ta ju õige? Sama küsimus ka kereautode kohta rinkal. 147gta autodelta oli ka kiirem rajal kui m3, peaks olema ju suht võrdsed motod (ei viitsi hetkel otsida). Mind ajab alati närvi, et on ÕIGEvedu ja esivedu. Olen nõus, et puhtal drag-il on tagavedu üle. Aga kui sinu jaoks on tähtis fun-faktor, siis on jah tagavedu "AINUÕIGE"vedu. Muidugi erandiks on superautod- natuke koom oleks, kui panna miski 500hp esiratastesse, kui nad ei suuda seda jõudu tagarattaid põletamatagi realiseerida.

Tegelt seda esi vs "õige"vedu on a24 foorumis oma 15 lehte juba vist ja selgusele ei saada. Erinevate vedude pooldajad ei saa kunagi kaubale, kumb parem.

Lisaks- miks hobune veab, mitte ei tõuka? :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a

#59
Slicer kirjutas:Aga hea oleks kui saaks seda nelivedu vastavalt ümber lülitada nagu Skyline'idel :D
:roll:

mis point on omada neliveolist sõiduautot, millel on lülitatav nelikvedu?

õige- polegi pointi :mrgreen: maasturil on see oluline, sõiduautol mitte (pooldan täielikult pidevat jagamist või siis fikseeritud jaotust).

ja valaks veel õli tulle- minu jaoks on valeveolise kategooria piiratud suht rangelt sellega, kui autol on taga kirjas 4x4 ning tegelikult on seal haldex vms mille puhul on 4x4 tegelikult saavutatav vaid 2% kogu sõiduajast :mrgreen:

ja mis puudutab hobust, siis on ka teisiti proovitud

P.S. ja mis puudutab BMW ja Alfa roolide võrdlust- seal on väga lihtne vahe :grandpa: bmw puhul keeratakse veetavaid rattaid, 145 puhul vedavaid rattaid (sellest ka reaktsioonikiirus ja tunnetus)-> minu kogemus 162-ga ütleb, et seal on pilt umbestäpselt sama nagu bemmi puhul (ehk siis keerad rooli ja mingi hetke pärast reageerib). See on puhtalt harjutamise asi.

P.P.S. kogu auto juhitavuse poolelt - on olemas kahte sorti "juhitavust" hea ja mugav (BMW-l on reeglina kombinatsioon nendest, uued Alfad see eest on jube hea reaktsiooniga, ülitäpse rooliga aga :captain: meie "teedel" on tükk tegu, et seda realiseerida :| )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron