Page 1 of 1
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 06 Sep 2009, 22:40
by paikas
alfahoolik wrote:Tere!
Otsin doonorautot 155-le. Toon vajalikud jupid ka eraldi välja: Korralik mootor, soovitatavalt 2.0, võib ka koos käigukasti ja siduriga; kliimapump; radiaator; Poolnahkpolster; Juhipoolse esimese ukse töötav klaasitõstuki süsteem, juhipoolne ukselink. Võib pakkuda ülalpool mainitud varuosi ka eraldi või ka korralikku Alfat hinnaga kuni 25000
Samas võite ka ostupakkumisi minu 155-le teha. Vead: kliima ei tööta, paar väikest mõlki, mõned roostetäpid, esisillas klõbiseb midagi, istmed väheke kulunud, mootor jätab tühikäigul vahele ja teeb imelikku häält, ilmselt variaator, esistange vajab värvimist ja summuti sukk läbi. suka ja värviga tegelen ise kohe kui aega on.
http://www.alfaromeoforum.info/viewtopic.php?f=3&t=1438
tühikäigul puterdab selle pärast sul, et sõidetud madalakvaliteedilise gaasiga.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 06 Sep 2009, 22:45
by alfahoolik
Mis see gaas ära keerab mootorile täpsemalt?
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 07 Sep 2009, 13:07
by paikas
gaasi põlemisel kaasneb auto mootorisse rohkem vett, Vett aga ei saa kokku suruda ja see pikapeale väsitab ära pihustid, ning tekitab klappidele liigse tahma peale ning need ei slge enam korralikult.
kvaliteet gaasiga see mure on õneks tänapäeval vähendatud, kuid siiski kui gaasiseade on juba peal pikemat aegaja pidevalt gaasiga õidetud siis karta on, et võib viga sellest otsda. elektronilised osad ei tohiks tegelikult kül kahjustada saada, kiuid samas kui pihusti ei tööta koralikult siis ei oska ka aju juhtida mootorit korralikult, sest tema arvestab, et saab niipalju kütust peale aga seda kahjks ta enam ei saa.
peaks piisama sellest ka su autol kui gaasist auto võõrndaks, ehk sõidaks rohkem bensiini pealt ja lisada kütusesüsteemi puhastajat kütusele lisaks.(oma preludel sain nii seda jama vähemaks enne kui ootorile kapitaali tegin kapitaali tegin aga teistel põhjustel)
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 07 Sep 2009, 14:09
by tohoo
Kurams, paikas.
Lugesin sinu jutukest ja ........3kl. laps kirjutab ka korralikumalt j a selgemalt.Enne kui postitad likvideeri kirjavead ja nõme släng. :icon_censored: :icon_hi:
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 07 Sep 2009, 14:51
by paikas
sry polnud oma aruvuti taga ja selle arvuti klaviatuur ei toimi korralikult millega trükitud oli.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 07 Sep 2009, 18:50
by alfahoolik
Tegelikult ma likvideerisin selle gaasiseadme juba paar kuud peale auto ostu ära. Paak võttis liigselt ruumi ja levisid ka jutud, et gaas võib klapid ära võtta. Peaaegu kaks aastat on nüüd ainult bensu pealt sõidetud.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 07 Sep 2009, 22:41
by ts
kui paagi likvideerisid, kas siis veendusid, et kõik ülejäänu on nii nagu peab
puterdamine-tuterdamine võib tulla ka sellest, et gaasisüsteemi siiber on kehvasti jäänud (sõltuvalt asukohast võib see hakata tühikäiku piirama)
iseenesest muidugi ei teeks paha korraks Pilotist läbi käia

gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 08 Sep 2009, 12:04
by tohoo
Ja,kas sa ka gaasiseadme aju eemaldasid.Kui enda autolt selle eemaldasin hakkas auto tunduvalt paremini tööle.Juus gaasi aju oli pooleldi töös.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 08 Sep 2009, 18:27
by paikas
kui gaasi sead peal ja selle eemaldad siis ongi, et kui aju peale jääb siis auto aju ja gaasiseadme aju hakkavad omavahel koostööd tegema ja see samahe koostöö kui anda kuradile sõrm.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 08 Sep 2009, 23:43
by alfahoolik
Gaasipihustid kakkusin maha ja voolikud. Eks ma otsin aju ka ülesse, ei tea kuhu nad selle paigaldanud on, esinduses pandud seade paberite järgi. Vialle.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 09 Sep 2009, 12:29
by paikas
gaasiseadme aju enamasti juhipoolel armatuuri all.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 09 Sep 2009, 12:52
by ts
paikas wrote:gaasiseadme aju enamasti juhipoolel armatuuri all.
sekundeerin
olen näinud gaasiseadme aju paigaldust keskkonsoolis, kapoti all kilekotis, pagassis, kõrvalistuja jalgade juures...
ja ma olen üldse näinud vaid nelja gaasiseadmega autot
kõik sõltub sellest, kuskohas kui palju ruumi on (ja 155 armatuuris juhipoolsesse ossa mahub kõige paremal juhul aftermarket signaplokk...)
mina alustaksin otsimist esmalt mootoriruumist, siis vaataks kojameeste katte alla ning siis kiikaks pagassi-> kliimaautomaatikaga 155 armatuur ei ole koht, kuhu üldiselt eriti palju asju mahub (keskkonsooli ei mahu aga suurt mitte midagi)
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 09 Sep 2009, 13:09
by paikas
aga tegelikult on see ju ostuteema seega võiks seda teemat jätkata auto teemas, ma pole küll õige inimene seda nõudma, kuid oleks viisakas vähemalt.
gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel
Posted: 09 Sep 2009, 13:52
by ts
:icon_roll:
vanad head ajad....
oftoppi tuleb, mis mühiseb
SPLIT: tehnilistesse probleemidesse