jahutusventilaator võib esinduses maksta miljon krooni näiteks
aga mis sul tal viga on? (ehk siis tegelikult tõenäosus, et jahutusventikas läbi põleb on suht pisike-> selleks peab midagi väga mehist sinna vahele jääma-> tuvastamine on lihtne võtad testri, määrad takistuse mõõtevahemiku puhastad venikaklemmid ära ning mõõdad- kui takistust ei ole siis on kas ventikapoolsed juhtmed lahti või mähis täielikult läbi põlenud- kui takistus aga on siis probleem eespool)
tavaline probleem (enda autodega lahendatud probleemide najal-> pistik oksüdeerunud või lülitusahel katkenud- kusjuures nii corollal kui 164 esines olukord, kus pisitk lihtsalt ei lasknud enam ühtki volti läbi 164-l oli lisaks veel keegi miskipärast kuskil ühe kontakti esiotsast lahti lasknud.)
samamoodi lülitab ventilaatorit ju andur, mis võib väsida jne...