Page 1 of 1

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 01:16
by alfahoolik
Tere!

Omaarust nägin mootorite sobivuse teemat siin kunagi aga ei leidnud ülesse, vabandan kui mu küsimus on juba ennem küsitud. Küsimus siis järgmine: Kui suur töö on panna 155-l 1.6 16v TS mootori asemele 2.0 8v mootor. Kuidas juhtmestik klapib ja käigukast? kas midagi kuskil kitsaks ei jää? Kuidas on toitesüsteemi ja ajuga, andurid jms?

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 01:55
by VML
:icon_roll: koos aju ja kapote aluse juhtmestikuga pole vast probleemi... ilma juhtmestiku ja ajuta...paras porno.. lisaks see 8 klappine vist ketiga mootor? 1,6 16klappi aga rihmaga... seega ka süütesüsteemi vahe peaks olema... +veel hunnik pisi asju, mis paistavad väliselt ehk samad, aga ei ole seda. vahetus 2,0 16 klappilise mootoriga oleks vast mõne võrra lihtsam...

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 10:24
by ts
:icon_hi:

8V ja 16V vahetamiseks ei ole vaja rohkem, kui 8V mootorit koos süütesüsteemi, andurite, juhtmestiku, jahutuse jne jne jne

ehk siis sisuliselt on vaja õmber tõsta peaaegu kõik, mis kapoti all v'i salongis leidub (kast peaks siiski sama olema) :wink:

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 11:23
by alfahoolik
...ehk siis targem on oodata kuni mõni 16 v mootor saadavale ilmub. Aga kui ikkagi vahetuseks läheb, kas piisab vaid aju ja mootori vaheliste juhtmete vahetusest? Ja code on ka ajuga seoutud vist? Mootori ja sidurikorvi vaheline ühendus täpselt sama?

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 11:50
by ts
Code on seotud ajuga-> ehk siis, kui saad uue mootori, siis code jääb kehtima juhul, kui aju välja ei vaheta.

iseenesest oleks muidugi oluliselt ägedam, kui leiad täiskomplektse 8V mootori-> sellisel juhul saad code'st kah lahti

aju ja mootori vaheline juhtmestik 8V puhul Sind ei päästa-> Sul on vaja ka uut ECU-d ning kogu mootoriruumi mudru (elektrilist poolt vaadates on mootorid erinevad nagu öö ja päev (8V kasutab lihtsat ja suht miinimumini viidud elektroonikat -> ei mingit egr-i, ei mingit järjestikpritset jne)

on Sul kuskil 8V mootor olemas või saadaval (kui on siis millise auto pealt see pärit on?)

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 13:08
by alfahoolik
Alfatari kollase 155 mootor oleks võimalus. Aju saaks ka ja kogu vajaliku ma arvan, kõige suurem teadmatus ongi, et kui suure osa juhtmestikust peab välja vahetama.

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 19:17
by Jarmo
aga käigukasti sa ikka ei saa, ja kas 16 klapilise mootori käigukast istub otsa sinna?

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 18 Sep 2009, 22:52
by alfahoolik
Käigukastide sobivus vaevabki hetkel kõige rohkem. Manuaal ka teises arvutis.

1.6 155-le 2.0 mootor?

Posted: 20 Sep 2009, 14:20
by alfahoolik
ts wrote: :icon_hi:

eper vihjab, et neil on sama kood (ehk siis 8V mootorile asendati kasti korpus- või siis vahetükk 1994; vana toote asemel soovitatakse uut)
samuti ei erista manual 8V ja 16V kaste (küll aga... on 1,6 mootori ülekandearvud 2,0 omast erinevad- käigud on veidi lühemad :icon_thumbup: )

seega ma ei ole 100% kindel, kuid 99,9% tõenäosusega on see 1-1-le vahetatav (kindluse mõttes võid muidugi enda mootori kinnitused üle mõõta :) mõnus töö küll aga.. ning siis küsida 8V mootori kinnituste mõõte)

Sain siis Ts-lt PS kaudu niipalju teada, kui keegi on vahetanud võiks teada anda. :icon_roll: