:icon_angel:
ju siis ka 1,3 sai kunagi kuidagi ju sellesama vinge IAW pritse, mis on 1,4 peal :icon_thumbup: (kuigi olen kohanud, et 1,3 kipub olema Bosch'i ning 1,4 IAW pritsega- siiani eeldasin, et see ongi nende vahe... ju siis ikkagi mitte)
IAW pritse on selles osas tänamatu- seal on tõepoolest ECU "hot at all time" (erinevalt Boshist, kus ECU funktsioonid äratatakse koos süütega) ning osa tegevusi toimub siis, kui neid üldreeglite järgi enam toimuma ei peaks
samuti on sellel mingi suht totakas tühikäigumootor, millel ei ole mitte üks vaid on kaks eraldi solenoidi (üldse ei kahte, et sellel on tükk tegemist ka siis, kui auto omanik on juba kodus ja magab)
üldiselt siis soovitaks esmalt kontrollida, kas pihustid toimetavad ning kui toimetavad, siis kas säde on
aga esmalt proovi, kas pumbale tuleb vool peale :icon_thumbup: