Page 1 of 1
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 08 Oct 2009, 19:41
by argo
Algul tühikäigul töötas korralikult, kaasi andes ei läinud pöördesse, testkordsel käivitamisel oli kõik ok. Nüüd ei aita miski, kuumalt töötab veidi paremini. Vahel kiirendades korraks hakkab õiget häält tegema.Sujuvalt kaasi lisades on minek parem. Diagnostika (erinevad) näitab, et elektroonika korras.Proovin kütusefiltrit veel vahetada. Mõistus otsas.Rihm sai ka vahetatud.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 08 Oct 2009, 21:20
by Giuseppe
näikse nagu õhulugeja viga olevat...

166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 08 Oct 2009, 21:52
by argo
Ehk kattub mõne teise masinaga, siis saaks proovida. originaali ma valgast ei leia.igatahes katsetan.

166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Oct 2009, 00:47
by Karel
Oli ka mõned korrad selline asi, aga selle vahega, et armatuuris põles ka tuli ning diagnostika ütles vea olevat lamda andurites! Vähemalt nii mulle väideti-samas ütles üks kutt, et tuleb lihtsalt natuke rohkem tuuritada puhastamaks andureid! Peale mõningast gaaasipedaali põhjashoidmist (talvel jäärajal!!!) ja uut käivitamist olid probleemid kadunud.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Oct 2009, 20:01
by argo
Panin täna uued küünlad, aga tulemuseta. Õhulugejalt pistiku eemaldades oli täiesti null. Täna külmalt paukus ja plärtsus, töötas nagu ainult pool mootorit. Kuumalt hakkas lootust andma, just täispööretel aga suht jõuetu, ratast keris vaid korraks tänasel suht libedal asfaltil. Madalatel pööretel endiselt uimane, mõtles kaua ja plärtsus.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Oct 2009, 21:10
by VML

eeldades, et tegu 24v mootoriga, siis väike variant, et rihma üle visanud. Samas, kui õhulugeja pistiku eemaldamisel päris kutu oli, siis ehk viga seguklappi anduris(deoreetiliselt peaksid suutma need kaks andurit üksteist asendada, juhul kui ühte neist küljes pole) eks stihl või TS oskavad vast lähemalt rääkida kas on nii...
samas kuis on tagant välja tuleva gaasi lõhnaga? et miskit bensukat ei käi üle( temperatuuri anduris viga äkki) samas diagnostika peaks su piinad lõppetama :icon_thumbup:
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Oct 2009, 22:21
by argo
Algul haises ikka tugevalt ja ebanormaalselt, mitte puhas bensukas,aga.... Rihm läks vanasse asendisse tagasi(enne ja pärast töötas ühtemoodi) Tea kas Tartus diagnostikat tehakse, mul siin kohalikud ei leia viga.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Oct 2009, 22:30
by ts
:icon_hi:
võiks olla ka rihm, kuid kui peale tuuritamist korda sai, siis vast ikka mitte (vähemalt ei ole kuulnud, et rihm hüppaks paar hammast edasi ja hiljem tagasi)
võib olla küünaldest, võib olla umbes katist, võib olla mittetöötavast lambdast või veel miljonist asjast.
Kõiksepealt aga kõige lihtsamad asjad

ehk siis diagnostika (vut vut vut Piloti või Trk poole- või juhul, kui Tartus on mingi tõsisem Fiati esindus siis võid ka sinna pöörduda)- kui on elektroonikaviga, siis saad vea teada
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 08 Jan 2010, 22:44
by argo
Sain lõpuks auto sõitma. Viga oli ikkagi õhulugejas, enne jõudsin aga kogu sisse- ja väljalaskesüsteemi korralikult laiali lõhkuda. sain vähemalt kindluse,et mujal kõik korras. Nüüd töötab jälle superhästi

.Peale panin Volvo s60 2,0 T õhulugeja. Kood ei olnud küll sama, aga väliselt olid identsed.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Jan 2010, 00:34
by arturASE
Väliselt olid identsed õhulugejad, aga kas istus ka kohe kenasti omale kohale või pidid seal midagi ümber tegema? AR 2,5 ja 3.0 peaks samasugeused õhulugejad olema? Endal kah suht sarnane anomaalia, aga kergemat sorti, pm sõidab ja toimetab ilusti kui lasta koahepeal mingi mõni minutit käia, kuid külmalt jama sees. Ja mis hinnaklassi see õhulugeja jäi, kui saladus ei ole (kunagi peab ta arvatavasti välja vahetama).
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Jan 2010, 02:02
by segusilm
huvipärast küsin, et kas kütusefilter on sul ise kuskile vahele padud, muidu ei tohiks nagu olla ju
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Jan 2010, 15:28
by argo
arturASE wrote:Väliselt olid identsed õhulugejad, aga kas istus ka kohe kenasti omale kohale või pidid seal midagi ümber tegema? AR 2,5 ja 3.0 peaks samasugeused õhulugejad olema? Endal kah suht sarnane anomaalia, aga kergemat sorti, pm sõidab ja toimetab ilusti kui lasta koahepeal mingi mõni minutit käia, kuid külmalt jama sees. Ja mis hinnaklassi see õhulugeja jäi, kui saladus ei ole (kunagi peab ta arvatavasti välja vahetama).
õhulugeja sobis kohe, ei pidanud miskit muutma ega aretama. Hind oli 700.- Kasutatud originaalist taheti 1200. mõlemad Bosci toodangud. Olen nüüd 5 päeva sõitnud ja pole kordagi tekkinud märke,et see lugeja ei toimiks.
166 3,0 ei lähe pöördesse
Posted: 12 Jan 2010, 15:33
by argo
segusilm wrote:huvipärast küsin, et kas kütusefilter on sul ise kuskile vahele padud, muidu ei tohiks nagu olla ju
Kütusefiltrit ei ole jah. Kuigi ma poest ostsin selle omale, erinevad kataloogid täitsa pakkusid seda

.Võtsin paagist pumba välja kontrollimaks sõela puhtust, see oli ok. Kontrollisin ka pihustipealseid sõelasid, mis osutusid samuti puhasteks.