Page 1 of 1
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 20:40
				by AaduT
				Plaanis on varsti hakata autot kokku laduma. Aga 1 peavalu tekitav pisiasi on millele ma lahendust pole veel välja mõelnud ja mis segab kokkupanemis. Nimelt Termostaatklappi vahetama hakates jäi 1 kolmest poldist sisse, see kõige ploki poolsem 

. Kas oskab keegi head nõu anda, mida teha? Kas peaks välja puurima ja suurema keerme sisse lõikama? Äkki on mõni vilunum mees kes ise selle asja julgeks ette võtta?
Kõik nõuanded oodatud 

 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 21:33
				by VML
				kui kõrgelt ää murdus? muidu seal see vahepealne osa vabalt eemaldatav, et kui kõrgemalt murdunud on siis saad torutangidega välja keerata, kui keskmise osa maha võttad, kui sisse on murdunud, siis tuleb hoolikalt välja puurida...
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 21:39
				by cyber
				Selliste asjade jaoks on olemas väljakeeramise komplekt. Peene puuriga poldile keskele auk sisse ja siis spetsvidina keerad sinna auku. Too on vastupäeva vindiga ja imeb end sinna auku kinni ja lõpuks keerab kogu poldi välja. Proovitud, testitud, töötab. Ühe teise auto täpselt sama asja küljes..

 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 22:21
				by AaduT
				Tundub, et siiski selle alumise korpuse sisse jäi poldi ots. Kui raske seda alumist osa eemaldada on? (loe: mida veel vaja enne selle kättesaamist eemaldada). Muide mootor on põrandal, nii et ligipääs igakülgne 
Ma siin eile proovisin just üht väljakeeramiskomplekti.. kogemus pold nii hea kui sinul cyber  

 mul läks see keeraja koguni pooleks - jama kui palju. Kuigi jah, see polt oli ikka reaalselt kinni kah, praktiliselt tuli täies pikkuses välja puurida.
 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 22:46
				by Jarmo
				Mina olen ka nende väljakeeramise jubinatega koku puutunud. Puurisin augu ilusti puruks läinud poldi keskele.. keerasin selle junni sinna sisse.. kuid välja ma seda polti ei keerand. Keeras lihtsalt sellel junnul keerme maha. Mõttetu kapitalistlik rämps. Nagu iga teine toode tänapäeval... lõpuks lõin tavalise lapiku peaga kruvikeeraja sinna poldi sisse ja keerasin välja. Minul olid puruks amordikannu poldid  kümmaltki poolelt üks. 
Teemasse...  Mina ei oska midagi öelda   :icon_problem:  Küll kuidagi kätte saad  :icon_shifty:
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 11 Oct 2009, 22:55
				by H.E
				Jagan jarmoga kogemust. Mina murdsin selle poldi sisse ära. Pärast oli ilge peavalu seda välja puurida.
Äärmisel juhul saab selle poldi kätte, kui polt on lahti, kuid miskil põhjusel pinnapealt ära murtud. Kui on kinni roostetanud, pole selle mänguasjaga midagi peale hakata.
Mina puurisin samuti ettevaatlikult poldi välja ja sain ta tükkhaaval kätte.
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 12 Oct 2009, 00:24
				by AaduT
				Vaatasin workshopmanuai ja sealt jääb mulje, et veepump tuleb maha võtta, et ligi pääseda selle kerepoolsele poldi pesale. See tähendaks minuteada mõlema rihma mahavõtmist  

. 
PALUN öelge keegi mulle, et on olemas ka lihtsam viis!? 
 :icon_shocked:
 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 12 Oct 2009, 00:47
				by VML
				
 kannatab välja puurida, ilma et miskit maha kakkuks... alumiinium jubinaga peab aint täpne käsi olema, sest naq mööda puurid nii on :icon_censored:  olen võtnud polte välja nii et originaal keere alles jääb, vahest kiirustades kippub nihu minema. Omal ajal sai suht tihedalt AR 33-mel väljalaske kolle polte välja puurida... mul asjalikkud puurid olemas muidu ja akutrell ka, kuid ajaga on veidi kesine... samas peaks tuleval nädalal võibolla ka tartu sattuma...
 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 24 Oct 2009, 14:12
				by AaduT
				Lahendasin asja nii, et võtsin kogu termostaadi korpuse maha kuni veepumbani välja (need 3 osa). Lauapeal oli palju lihtsam välja puurida polti ja sai korralikult keerme sisse lõigata ja uue poldiga kinni. Silikoon vahele ja vast jääb pidama kah. 

 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 24 Oct 2009, 23:27
				by kypsa
				Teinekord proovi polt või mutter otsa keevitada. Kuuma anda ja siis vett. Aitab alati ja igasuguses olukorras.  :icon_hi:
Puurimine võib valusalt kätte maksta. Oli kord üks mees kes ka kodus hakkas plokikaande murdunud sisselaskekollektori polti välja puurima ja puuris vähe viltu  ja otsapidi veesärkki. Nende vastupidi vindipulkadega ei ole ikka midagi teha, kui polt juba lahtikeeramise ajal juba sisse murtakse mida se pulk peaks siis suutma.
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 26 Oct 2009, 20:59
				by AaduT
				Tundub hea nõuanne, kahjuks aga pole ma veel kunagi keevitanud  

 . Plaanis ongi lähitulevikus end sel teemal veidi harida. Iseasi ka kui hästi see kuum seal ümbritsevatele asjadele mõjunud oleks 

 pole ju hammasrihm termostaadist teab-mis kaugel. :grandpa:
 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 26 Oct 2009, 23:18
				by VML
				no tulega tuleb täpselt ringi käia... hetkel olen autoteeninduses tööl ja gaasipits on iga nädal kasutusel 

  ja enamus asju hakkavad keerama nii kuis vaja... aga hea, et asja korda said!
 
			 
					
			
				164 termostaadi korpuse polt sees
				Posted: 31 Oct 2009, 18:16
				by AaduT
				Hmm.. tundub, et pean kah võimaluse korral endale pitsi ja palloonid hankima.  
 
Aga tänud kõigile nõuannete eest. See teema on vist lõppenud.
 :thanksspin: