Page 1 of 1

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 20:40
by AaduT
Plaanis on varsti hakata autot kokku laduma. Aga 1 peavalu tekitav pisiasi on millele ma lahendust pole veel välja mõelnud ja mis segab kokkupanemis. Nimelt Termostaatklappi vahetama hakates jäi 1 kolmest poldist sisse, see kõige ploki poolsem :(. Kas oskab keegi head nõu anda, mida teha? Kas peaks välja puurima ja suurema keerme sisse lõikama? Äkki on mõni vilunum mees kes ise selle asja julgeks ette võtta?

Kõik nõuanded oodatud :)

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 21:33
by VML
kui kõrgelt ää murdus? muidu seal see vahepealne osa vabalt eemaldatav, et kui kõrgemalt murdunud on siis saad torutangidega välja keerata, kui keskmise osa maha võttad, kui sisse on murdunud, siis tuleb hoolikalt välja puurida...

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 21:39
by cyber
Selliste asjade jaoks on olemas väljakeeramise komplekt. Peene puuriga poldile keskele auk sisse ja siis spetsvidina keerad sinna auku. Too on vastupäeva vindiga ja imeb end sinna auku kinni ja lõpuks keerab kogu poldi välja. Proovitud, testitud, töötab. Ühe teise auto täpselt sama asja küljes..:)

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 22:21
by AaduT
Tundub, et siiski selle alumise korpuse sisse jäi poldi ots. Kui raske seda alumist osa eemaldada on? (loe: mida veel vaja enne selle kättesaamist eemaldada). Muide mootor on põrandal, nii et ligipääs igakülgne :)

Ma siin eile proovisin just üht väljakeeramiskomplekti.. kogemus pold nii hea kui sinul cyber :lol: mul läks see keeraja koguni pooleks - jama kui palju. Kuigi jah, see polt oli ikka reaalselt kinni kah, praktiliselt tuli täies pikkuses välja puurida.

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 22:46
by Jarmo
Mina olen ka nende väljakeeramise jubinatega koku puutunud. Puurisin augu ilusti puruks läinud poldi keskele.. keerasin selle junni sinna sisse.. kuid välja ma seda polti ei keerand. Keeras lihtsalt sellel junnul keerme maha. Mõttetu kapitalistlik rämps. Nagu iga teine toode tänapäeval... lõpuks lõin tavalise lapiku peaga kruvikeeraja sinna poldi sisse ja keerasin välja. Minul olid puruks amordikannu poldid kümmaltki poolelt üks.

Teemasse... Mina ei oska midagi öelda :icon_problem: Küll kuidagi kätte saad :icon_shifty:

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 11 Oct 2009, 22:55
by H.E
Jagan jarmoga kogemust. Mina murdsin selle poldi sisse ära. Pärast oli ilge peavalu seda välja puurida.
Äärmisel juhul saab selle poldi kätte, kui polt on lahti, kuid miskil põhjusel pinnapealt ära murtud. Kui on kinni roostetanud, pole selle mänguasjaga midagi peale hakata.
Mina puurisin samuti ettevaatlikult poldi välja ja sain ta tükkhaaval kätte.

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 12 Oct 2009, 00:24
by AaduT
Vaatasin workshopmanuai ja sealt jääb mulje, et veepump tuleb maha võtta, et ligi pääseda selle kerepoolsele poldi pesale. See tähendaks minuteada mõlema rihma mahavõtmist :evil:.

PALUN öelge keegi mulle, et on olemas ka lihtsam viis!?

:icon_shocked:

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 12 Oct 2009, 00:47
by VML
:icon_think: kannatab välja puurida, ilma et miskit maha kakkuks... alumiinium jubinaga peab aint täpne käsi olema, sest naq mööda puurid nii on :icon_censored: olen võtnud polte välja nii et originaal keere alles jääb, vahest kiirustades kippub nihu minema. Omal ajal sai suht tihedalt AR 33-mel väljalaske kolle polte välja puurida... mul asjalikkud puurid olemas muidu ja akutrell ka, kuid ajaga on veidi kesine... samas peaks tuleval nädalal võibolla ka tartu sattuma...

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 24 Oct 2009, 14:12
by AaduT
Lahendasin asja nii, et võtsin kogu termostaadi korpuse maha kuni veepumbani välja (need 3 osa). Lauapeal oli palju lihtsam välja puurida polti ja sai korralikult keerme sisse lõigata ja uue poldiga kinni. Silikoon vahele ja vast jääb pidama kah. :)

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 24 Oct 2009, 23:27
by kypsa
Teinekord proovi polt või mutter otsa keevitada. Kuuma anda ja siis vett. Aitab alati ja igasuguses olukorras. :icon_hi:
Puurimine võib valusalt kätte maksta. Oli kord üks mees kes ka kodus hakkas plokikaande murdunud sisselaskekollektori polti välja puurima ja puuris vähe viltu ja otsapidi veesärkki. Nende vastupidi vindipulkadega ei ole ikka midagi teha, kui polt juba lahtikeeramise ajal juba sisse murtakse mida se pulk peaks siis suutma.

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 26 Oct 2009, 20:59
by AaduT
Tundub hea nõuanne, kahjuks aga pole ma veel kunagi keevitanud :oops: . Plaanis ongi lähitulevikus end sel teemal veidi harida. Iseasi ka kui hästi see kuum seal ümbritsevatele asjadele mõjunud oleks :) pole ju hammasrihm termostaadist teab-mis kaugel. :grandpa:

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 26 Oct 2009, 23:18
by VML
no tulega tuleb täpselt ringi käia... hetkel olen autoteeninduses tööl ja gaasipits on iga nädal kasutusel :twisted: ja enamus asju hakkavad keerama nii kuis vaja... aga hea, et asja korda said!

164 termostaadi korpuse polt sees

Posted: 31 Oct 2009, 18:16
by AaduT
Hmm.. tundub, et pean kah võimaluse korral endale pitsi ja palloonid hankima. :icon_think:

Aga tänud kõigile nõuannete eest. See teema on vist lõppenud.

:thanksspin: