Page 1 of 1

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 02:51
by mags
tere.



jutt siis 93 aasta 1.3 33-st.



piduri pedaal vajub põhja... õhutasin korralikult pidurid ära, aga ikka vajub põhja. pumpad paar korda, siis jälle võtab, aga lõpuks vajub ikkagi lõpuni ja enam ei pidurda. põhja ega kapoti all mingeid lekkeid näha ei ole.

milles asi?



teine mure sama autoga.

teine käik läheb raksuga sisse. aga ainult sõidu ajal käiku vahetades, seistes läheb ilusti. vahetasin kõik käiguhoovastiku puksid ära ning tulemuseks on tunduvalt konkreetsem käigukangi liikumine, kuid teine käik läheb ikkagi raginal sisse. vaba käiguga mootori töötamise ajal kostab käikarist ka mingit klõbinat... kui sidur alla vajutada, siis kaob heli ära. algul arvasin, et survelaager vähe loperdab vms, aga kas on ka mingeid muid variante?



niisiis, milliste juppidega pean ennast varustama, kui käikari maha võtan?



aitäh.

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 09:34
by alfaman
kasti kohta voin oelda et kui ta laheb raginaga sissesee tahendab seda, et tuleb juba hammasrattavahetada voi otsida teist kasti. kastis on konstruktorite viga, sunkronisaatorit kuuluvad vaga kiiresti ara ja ei taida oma tood. pidurite kohta ei oska midagi oelda, see on 33 uks haigusest... *valja arvatud 16 v*

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 10:49
by Stihl
Kui pedaal vajub põhja, siis lihtsalt peab kusagil leke olema, muud varianti ei saa ju olla....

Lihtsalt tuleb see üles leida, on ta siis tagasillas, mõnes esiratta suppordis või kusiganes.



See Porschelt laenatud sünkronisüsteem on tõepoolest mitte eriti töökindel ja kulub ruttu. (kuskil max 200tkm)

Selle süsteemi eelis, seevastu, on jälle see, et 100km /h -pealt saad viiendalt teisele lülitada, ilma et midagi laiali lendaks....

Juhul, muidugi, kui kõik asjad korras on. :D

Üks kiirkulumise põühjuseid on muidugi ka autoomanike endi laiskus: need kastid tahavad pronkssünkronitega kastidest tunduvalt tihedamini hooldust ning suht kallist õli.

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 11:38
by MorzokMan
Tegelikult kõlab nagu "õhutamata pidurdid". Mõlemad on vist tõesti 33- le iseloomulikud haigused. Ka minu omal on mõlemad.. Nii, et kui leiad vea üles (pidurisüsteemis, käigukasti murega ehk saan hakkama), siis anna teada, milles viga.

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 14:51
by mags
no aitätüma.



aga ikkagi, kas seda teise käigu nussi on võimalik parandada? ja mis detaile ma otsima pean, et see kast töökorda saada?

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 16:57
by MorzokMan
Ee.. pussud sünkrod on probleemiks..



kui inglise keelt mõistad, äkki leiad sellest vestlusest miskit vajalikku..



http://www.alfabb.com/bb/forums/showthread.php?t=25691



(Midagi kindlat ise soovitada ei oska.. mul endal on teine kast olemas ja küll 2-st 1-e kokku saan.)

kaks jama 33-ga

Posted: 29 Jun 2006, 23:56
by alfaman
paranada on voimalik aga pead otsima peaulekannet ning teist kauku hammasratast, ning uued sunkrod , voi void lihtsalt ara vahetada 5kaiku sunkronisaator 2kaiku sunkroga. aga lihtsam ja kindlam on otsida teis kasti. on olemas selline arvamus, et peale kasti remonti ei toota ta nagu uus..

kaks jama 33-ga

Posted: 03 Jul 2006, 18:47
by mags
nii, pidurite vea vast leidisin üles... tagumised töösilindrid lasid räigelt läbi lihtsalt... muidugi olid ka klotsid "puudu".



käikariga tegelen varsti.

kaks jama 33-ga

Posted: 03 Jul 2006, 23:27
by VML
käigukasti remondiks on vaja ka eri tööriistu kui tahad et sellest hea asi saaks- nimelt kui endale remondi manuali alla tõmbad näed et seal vaja mõned lõtkud regullida...ja nu hammasrattaid ei tohi kunagi yksikult vahetada-see nq põhi reegel... ja alati ei pruugi olla viga systeemi lekkes pidurite puhul vaid nt ka peasilindris-lihtsalt silinder kulub ära-on ette tuld ...harva aga siiski...

kaks jama 33-ga

Posted: 04 Jul 2006, 04:55
by mags
aga VML, kas oskad soovitada, mida ma tegema peaksin selle käikariga siis?

kaks jama 33-ga

Posted: 04 Jul 2006, 10:45
by VML
oleneb...kui on 1,5 käikar siis osta uus...kui 1,7 oma siis lihtsalt raskem leida...1500ga saab kätte...osta uus valmis ja kui vanal see teine enam yltse eip tööta vaheta kast ära...muuseas...-minu omal läksid ennem sateliidid pooleks kui teine käik ära loobus...-ja kui korralikult vahetada kannatab ka ilma raksuta vahetada-lihtsalt vaja see nipp leida..-kiirendusel see eip õnnestu muidugi :lol: aga nu ehk leiad nt siis 16v käikari.. aga korraliku otsimine on keeruline..õnnemäng... 8)