giulietta 116
#242mul pole küll maserit olnud, aga 156 gta alfa remontimine tundub olevat "kerge jalutuskäik metsas" võrreldes maseriga -vähemalt niipalju kui mina olne juppe otsinud nendele
giulietta 116
#243Maseratile on tegelikult kõiki juppe saada (nagu ka näiteks Ferrudele, ning sarnaselt RR-ile ja Bentley'le)
Ainult, et däääm.... (I gen neliuksel on küljes juppe, mis maksavad praeguseks rohkem, kui kesises seisus Biturbo )
Tegelikult ma olen normaalne....
giulietta 116
#244pean tunnistama, et pole ca 2nädalat juba alfaga sõitnud, põhjuseks oli ca 2000p/m kostuv jube kolkas põhja alt, mille põhjustajakas oli purunenud kardaani vahepukk, lihtsalt viitsimise taga oli asi kinni, aga selle pukaga on see jama (nagu ka muude päris alfa juppidega), et seda pole kuskilt osta (kalvol oli paar v6 oma aga need ei sobi) , mul ka tagavaraks üks kasutatud, aga see pole ka kõige paremas korras.
Pikka mõttetöö tulemusena selgus, et zigullil on samasugune pukk ja laager (krt kuidas ma vihkan seda fiati ja alfa ühilduvuse värki) aga kinnitus on teistsugune, igaljuhul sai täna zigulli pukk ära ostetud ja homme proovib kas saab selle kinnitusega midagi ratsida.
praegu olen nädalaega sõitnud fiat stiloga ja krt see on üks väheseid kaasaegseid autosid millega mulle meeldib sõita, kuigi on fiat nagu suuremajao foorumlaste alfadest, aga ilmselt kui veel nädala sõidan siis hakkan suust rohelist vahtu välja ajama, sest võrreldes vanakooli masinatega on kaasaegane produkt igapäeva liikurina ikka haruldane p.sk
PS nooremale põvkonnale tölge: ratisma=ratsionaliseerima, vanasti maksti selle eest lisa preemiat kui suutsid midagi ratsida tööl
Pikka mõttetöö tulemusena selgus, et zigullil on samasugune pukk ja laager (krt kuidas ma vihkan seda fiati ja alfa ühilduvuse värki) aga kinnitus on teistsugune, igaljuhul sai täna zigulli pukk ära ostetud ja homme proovib kas saab selle kinnitusega midagi ratsida.
praegu olen nädalaega sõitnud fiat stiloga ja krt see on üks väheseid kaasaegseid autosid millega mulle meeldib sõita, kuigi on fiat nagu suuremajao foorumlaste alfadest, aga ilmselt kui veel nädala sõidan siis hakkan suust rohelist vahtu välja ajama, sest võrreldes vanakooli masinatega on kaasaegane produkt igapäeva liikurina ikka haruldane p.sk
PS nooremale põvkonnale tölge: ratisma=ratsionaliseerima, vanasti maksti selle eest lisa preemiat kui suutsid midagi ratsida tööl
giulietta 116
#245igaljuhul tulevastele 116 omanikele teadmiseks, et zigulli padi sobib, kui kinnitus ringi teha, minu puhul oli siis lihtsam varjant orika küljest kinnitus lahti puurida ja zigulli oma külge keevitada, sai proovitud ka muid varjante aga see ei andnud tulemust (poltidega sinna külge kruvitav ja aretatud kronsa ei sobi, kuna siis jääb zigulli orig kronsa käigukangi hoovale ette, kui keegi teab milline zigulli padi välja näeb)
PS kuna ma ise eriti ei viitsi/oska mutreid keerata, siis luksepp vandus tulist kurja selle töö juures, aga kelle sama asja vaja võib julgesti muga ühendust võtta
PS kuna ma ise eriti ei viitsi/oska mutreid keerata, siis luksepp vandus tulist kurja selle töö juures, aga kelle sama asja vaja võib julgesti muga ühendust võtta
giulietta 116
#246kõigi vanatehnika vihkajate röömuks pean teatama järjekordsest rikkest, nimelt sai täna terve päeva ringi kärutatud ja lõpuks mõtlesin, et vaatan üle hulgaaja ka kapotti alla. Tulemus oli see, et auto enam ei käivitunud ehk starter ei teinud mitte piiksugi, vool oli ja muud aga ei midagi, seega sai jälle mahakruvitud (ca 5. kord juba 3 aasta jooksul) ning remonti viidud (kui asja ei saa ostan uue, kuigi see "jube kallis" 50.- ) igaljuhul nüüd liiklen plastmassist fiatiga ehk alfa 166ga paar päeva.
giulietta 116
#248rohelise mõttelaadi austajad, kummarduge minu ees, lasin kahest kasutatud starterist ühe teha (44euri)
PS kapotti avades (palju kordi vana alfa omanikul seda teha ei tule) avastasin ka puuduva paisupaagi korgi ning see lebas jumalarahus poolraamil
PS kapotti avades (palju kordi vana alfa omanikul seda teha ei tule) avastasin ka puuduva paisupaagi korgi ning see lebas jumalarahus poolraamil
giulietta 116
#249ai kuidas mulle meeldivad vanakooli masinad:
täna siis kell 1800 laekusin oma liikuriga ülemiste ristmiku ummikusse, osavalt ridade vahel laveerides (sõidan sealt igapäev läbi sel ajal) oli ca 1km ummikut läbinud 5 min-ga, kui ca 20m enne järvevana tartu mnt risti masin suri välja ja äsja remonditud starter ei tenud piiksugi, lükkasin siis looma, teepervele ning sõimasin starteri remontijaid. Kuna mul käivitus käib lülitiga mitte võtmest lokerdasin seda nupp ja starter äkki saabus, aga masin ei käivitunud ikka, kuigi kütet oleks pidanud nagu olema aga näidik on nagu on, siis tõin ületee statoilist natuke benssu ka, aga ikka ei midagi. Siis korraga meenus paari kuu tagune seik jagaja kontaktidega ja saigi jagakaas maha kistud ja loomulikult kontakti vahet polnud, nagu ka sädet, sai natuke nokitud, seda aga säde ei saabund, õnneks oli mul eelmisest korrast varutud uued kontaktid, mida ma loomulikult polnud viitsind auto külge kruvida, sai siis vanad kontaktid maha võetud (olid läbi põlenud ikkagi) ja uued peale, aga siis jälle starter mitte üks piuks, igaksjuhuks siis stateri nupu juhtmeid uuritud ja loomulikult olid need klemmist lahti, ehk juhe külge ja tuld - käis jälle kui kell. Mulle ikka meeldib, et vanakooli masina saab lihtsalt 20min teeääres ära remontida, ja samas lagunes ta ka mu oma hooletusest
krt mingi omapära on mu autol, et kui midagi juhtub siis langevad rivist välja kaks üksteisest mitte sõltuvat asja korraga (eelmine kord siis kapott ja starter ning üleeemine kord klaasitöstuki tross ja jagaja kontaktid)
täna siis kell 1800 laekusin oma liikuriga ülemiste ristmiku ummikusse, osavalt ridade vahel laveerides (sõidan sealt igapäev läbi sel ajal) oli ca 1km ummikut läbinud 5 min-ga, kui ca 20m enne järvevana tartu mnt risti masin suri välja ja äsja remonditud starter ei tenud piiksugi, lükkasin siis looma, teepervele ning sõimasin starteri remontijaid. Kuna mul käivitus käib lülitiga mitte võtmest lokerdasin seda nupp ja starter äkki saabus, aga masin ei käivitunud ikka, kuigi kütet oleks pidanud nagu olema aga näidik on nagu on, siis tõin ületee statoilist natuke benssu ka, aga ikka ei midagi. Siis korraga meenus paari kuu tagune seik jagaja kontaktidega ja saigi jagakaas maha kistud ja loomulikult kontakti vahet polnud, nagu ka sädet, sai natuke nokitud, seda aga säde ei saabund, õnneks oli mul eelmisest korrast varutud uued kontaktid, mida ma loomulikult polnud viitsind auto külge kruvida, sai siis vanad kontaktid maha võetud (olid läbi põlenud ikkagi) ja uued peale, aga siis jälle starter mitte üks piuks, igaksjuhuks siis stateri nupu juhtmeid uuritud ja loomulikult olid need klemmist lahti, ehk juhe külge ja tuld - käis jälle kui kell. Mulle ikka meeldib, et vanakooli masina saab lihtsalt 20min teeääres ära remontida, ja samas lagunes ta ka mu oma hooletusest
krt mingi omapära on mu autol, et kui midagi juhtub siis langevad rivist välja kaks üksteisest mitte sõltuvat asja korraga (eelmine kord siis kapott ja starter ning üleeemine kord klaasitöstuki tross ja jagaja kontaktid)
giulietta 116
#250"Ja nii nad siis tapsidgi meie Ferdinandi"
lõppes siis uunikute ööralli ja mis seal salata auto kooles nii kapitaalselt ära et tuli katkestada elus esimeset korda (krt ma olen vist kokku ca 15 talve ja suverallit sõitnud, ning nendes viimased 4a alfaga), õnneks lagunes liikur peaaegu lõpus, seega sain aja kirja ning peale kõike trahviminuteid, platseerusin 41 osaleja hulgas 25. kohal ning sõidetud sai ca 300km teedel mille katteks olid elevandi munandite suurused kivid, jurikad ja sopp
ühesõnaga, autol purunes jagajavõlli see osa mis on mootori plokis, eks mingi ca 1 nädalapärast, kui auto karup. ära toon siis saab selgust, kas klapid käisid peas ka või ei, igaljuhul mootoris mingeid kahtlasi hääli pole ringiajamisel, aga isegi see ei takista veel meie püha üritust, sest mul ju üks mootor tagavaraks
PS ehk siis eestis ei ole vist hetkel ühtegi sõitvat 116 , öömaja
lõppes siis uunikute ööralli ja mis seal salata auto kooles nii kapitaalselt ära et tuli katkestada elus esimeset korda (krt ma olen vist kokku ca 15 talve ja suverallit sõitnud, ning nendes viimased 4a alfaga), õnneks lagunes liikur peaaegu lõpus, seega sain aja kirja ning peale kõike trahviminuteid, platseerusin 41 osaleja hulgas 25. kohal ning sõidetud sai ca 300km teedel mille katteks olid elevandi munandite suurused kivid, jurikad ja sopp
ühesõnaga, autol purunes jagajavõlli see osa mis on mootori plokis, eks mingi ca 1 nädalapärast, kui auto karup. ära toon siis saab selgust, kas klapid käisid peas ka või ei, igaljuhul mootoris mingeid kahtlasi hääli pole ringiajamisel, aga isegi see ei takista veel meie püha üritust, sest mul ju üks mootor tagavaraks
PS ehk siis eestis ei ole vist hetkel ühtegi sõitvat 116 , öömaja
giulietta 116
#251hea alfa sõber "tervitusi teisestilmast, seal oodatakse sind" ehk klapid ei olnud peas, nüüd vaja otsakaan ära kruvida ja vaadata mis karul kõhus
giulietta 116
#252kaan maas
ja jagajavõlli tihvt pooleks
noh, kolm aasta juba autot omatud, aga alles teist korda treilapeal, seega ma ei taha kuulda juttu alfa ebatöökindlusest
giulietta 116
#254õnneks doonor mootori võll sobis ja masin jälle elab, natuke vaja veel süüdet sättida, miks võll purunes ei oska õleda, sest kõik liikus vabalt, igaksjuhuks läks ka õlipump doonorilt. Muidugi ma veel kindalt ei tea, aga ilmselt on sellesuvine hooaeg lõppenud (võibolla veel mõne tiiru teen linnapeal), sõidetud sai suht vähe, ca 5-6000km aga järgmise hooaja avapauk ehk uunikute talveralli pole enam kaugel (veeb lõpp ju kiviga visata), aga seoses sellega on jälle vaja uus kaardilugeja hankida, sest minu senist tabas raske, ravimatu ning krooniline kaardilugejate haigus - nimelt suutis ta omale ka mingi 70nendate väljamaa masina muredseda
giulietta 116
#255krt, uunikute talveralli läbi, sedakorda ei hakkand oma 116ga tulema, kuna üks 75 pidi ka startima, ehk alfad pidid olema esindatud, aga mina seda 75 ei näinud-mis värk on?
oleks teadnud, oles ikka alfaga rallinud, et mark saaks "silma pähe" , aga läksin siis saksa rahvaautoga hoopis:
oleks teadnud, oles ikka alfaga rallinud, et mark saaks "silma pähe" , aga läksin siis saksa rahvaautoga hoopis: