giulietta 116

#212
ma ei saa aru mis häda teil selle itaalia töökindlusega on, ainus mis ma oskan õelda on, et need ei lähe katki, lõhu või kuvaldaga. Sai see nädalavhetus osaletud öisel uunikute suverallil, päris julm seiklus, olin kokku 31h järjest üleval, sellest 14h jutti roolis, kilometraas kokku ca 800km ja otseselt ralli trassil 400km, rada ise oli vahelduv, kas põhjatu sopamülgas või varblase suuruste kividega kruusatee, aga just selleks ongi alfa ehitatud, tehnilisi probleeme 0, vanad alfad on täiesti pommikindlad liikurid
sõidu algus:
Pilt
6h sõidetud:
Pilt
sõit oli piraadi teemaline:
Pilt
lõpuks oli auto, meeldivalt porine:
Pilt
Pilt
PS pildil olev maser oli 10a garaasis seisnud ja ralliks ellu äratatud ning läbis ka ralli probleemitetta - itaalia kvaliteet, mis teha

giulietta 116

#215
nojah, sedapuhku tuli maserile allavanduda, mina 18. , maser 15. , no ma ei saa aru kus kõik alfad on, krt alfad on sõitmiseks loodud autod aga foorumist jääb mulje, et suuremjagu veedab oma aega veakoodide ning kõverate klappide lugemisega ja selleks milleks alfad loodud pole nagu üldse mahti
PS pre fiat alfad pole ju ilmast otsas veel

giulietta 116

#216
Just selle oleKS, teeKS jms kaudse kõneviisiga suhtumise pärast pani kunagi oma pillid kotti Alfasport MTÜ - huvi justkui oli olemas aga suurt kedagi enam ei jõudnud kohale ühelegi spordiüritusele... Lõpeks 2 parimat meest kes mõistavad sõita ja kellel huvi olemas leidsid tee OpenTracki. Laiemas plaanis muidugi soovitaks ka sinul kergelt küll oma ego kõditava, kuid laiemas plaanis siiski suht viljatu utsitamise asemel pigem viia ennast ja oma "romuauto" OT sarjas paaril korral vähemalt rajale... saad ka teada kui kiire või aeglane vanast "tõelisest Alfast" ja vingest mehest koosnev kombinatsioon tegelikkuses on.

Ja no for real pakuks selline teadmine mullegi huvi ;)

http://www.motors24.ee/artiklid/Autospo ... upidu.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

giulietta 116

#217
tore on, peab plaani pidama, ma pole muidugi suuremasi autojuht, aga üritan istumise all olevat tehnikat nautida ja kasutada milleks ta tehtud on. Minu posti mõte oli rohkem selles, et auto (alfa) on sõitmiseks tehtud masin ja sõitmiseks ikka suuretähega (muidu võib ju vw polo osta), aga igapäevaselt foorumit sirvides on suurem jagu poste mingi remondi jamaga seotud, no krt küll

giulietta 116

#218
täna sai siis üle hulgaaja masin üles töstetud, et tsekkata üldist teh. seisukorda ja tuvastada mis asi jubedalt koliseb, kolina põhjuseks oli mingi leegitoru kaitseplekk, mis on suure kimamise peale lahti tulnud, samas avastasin ka et minu 1.- sharniiril oli kumm puru, krt no mis sa oskad õelda, see pole just kõige odavam jupp mida iga aasta vahetada. Seda, masin esirehvide sisekülgi sööb olin ka enne märganud, aga nüüd ilmnes, et ühel koguni tükk väljas, ei teagi mida teha, kas sõita veel paar kuud enne selle hooaja lõppu selle aukliku rehviga, või panna uued ja teha sillaregull ära, samas ma loodaks ikka kevadeks uusi pukse ka masinale installida, siis oleks juba parem igast regulle ja värke teha, muuseas teistele ka teadmiseks, et 195 rehv on ette ikka liiga lai( käib koopasse aegajalt), uued panen kitsamad. Krdi spido tross nöögib ka, enne pidas kuu aega ennast kinni, nüüd juba peaaegu ülepäeva tuleb spido tagant ära, õnneks olen ma juba nii vilunud, et vaatasin kalendist aega - spido maha ja peale kruvimine koos trossi pingutamisega võtab mul aega 12 minutit. Aga muidu on nagu ikka alfa omamine - sittagi ei juhtu

giulietta 116

#219
no jah, sõnusin vist ära, polnd autoga ca 1 kuu sõinud, otsustasin jälle liikuma hakkata, kuna tuttav orgunnis täna väikse orienteerumis ralli (osalesid mõned volvod ja saabid ja mina). Paraku mõni päev varem proovisn masinat käivitada ja kõik nagu sujus, kui korraga starter enam taha ei võtnud, kusjuures nii tuimalt, et eeldasin viga mingis juhtmes - oli aga starteris endas, sai siis tagavara starter ära remonditud ja täna ca 1h nokitsedes peale pandud ja korras.Nüüd peaks vist enne järgmise nädala ürri natuke süüdet regullima, sest viimasel ajal on jõudu kuidagi väheks jääma hakanud, ahjaa sillaregull on ka tehtud

giulietta 116

#220
kuna kohe on talveralli ukseees, siis asusin just plaane tegema, et natuke masina kallal nokitseda, paraku on vanajumal alfist ning tal oli mulle üks vingerpuss varuks. eelmise nädala reedel teatas üks tuttav, et tõi endale itaaliast uue ninaga diisel 166 ja tal on hirmsasti talverehvide jaoks velgi vaja, sai siis otsitud siit ja sealt, aga mida polnud olid veljed. Nädala alguses astus jälle uksest sisse (me töötame ühes majas), et näe mul veljed olemas aga koos autoga, et kas ma autot endale ei taha, no krt mul ju usk ei luba kaasaegse autoga sõita aga kuna ta juba oli ukse ees, siis mis mul ülejäi, pidin allakirjutama. Tegemist oli siis selle vöörandamis keeluga 166, keeld saadi seal poole päevaga maha ja väidetavalt ilma oluliste lisakulutusteta.Nüüd olin siis silmitsi ilma velgetetta 166, vaatasin et volvo omad peaksid sobima ja saigi need kamraadide käest sebitud. Miks ma selle auto muredsesin, sellest mul pole õrna aimugi, aga muidu tundub suht korralik asi olevat. paar pilti ka volvo velgedega 166-st
Pilt
Pilt

giulietta 116

#221
No küll see pill ikka rändab. Kindlasti pole Eestis ühelgi 166-el nii palju omanike olnud. Alates Paldiski mnt. liisinguplatsilt on olnud 5 peremeest ja enamuses kõik on selle sõidukiga ämbrisse astunud. Veljed said sinna muidugi korralikud, kunagi paar aastat tagasi, mootor sai ka korralik ja alumised õõtsad said uued. Muidugi varustus on plank, aga hinda pole ka midagi. Edu edaspidiseks.

giulietta 116

#223
no nii kuna see nv on uuikute talveralli ja masin ca 3 kuud seisnud, siis oligi viimaneaega eluvaim sisse ajada, et laupäeval vajalikud 500km karup.ses oleval trassil läbida. Paraku oli täna ka esimene kord kui ma masinaga teele jäin. Loomulikut käivitus auto nagu kord ja kohus ilma ühegi probleemita, saigi siis 10km sõidetud ja vaja oli minna külla Sossi mäel asuvasse vanaaegsete autode töökotta, kui juba piiteri ja tartu mnt ristist tundsin kuidas tühikäik kaob (no sellisele pisiasjale ei hakanud liialt tähelepanu pöörama) , keerasin siis sossi mäest alla ja tundsin kuidas osad sil tagant ära hakkavad kaduma nii ma lõpuks auto körvaltänavsse suunasin ja seisma jäin. Kiire pilk kapotialla a silmas , et läbipaistev bensufilter on jumala kuiv - järelikult sai küte otsa, aga huvitav miks, sest kütte naidik näitab niikuinii igast jama aga tuli töötab laitmaltult, siis saigi kütet juurde toodud ja masin hakkas jälle laitmatult tööle, ning ka kütte tuli plinikma, seega saab siit teha järelduse, et alfa kütte tuli ei vilgu ainult kaheljuhul - kui paak on täis, või siis kui paak on täiesti tühi, sest vahepeal ta mul koguaeg vilgub, novot on targad need itaalased.
Igaljuhul ootame siis rallile kaasaelajaid, ralli toimub laup trassil keila-märjamaa- noarootsi ja see aasta on rekord arv masinaid ehk ca 150

giulietta 116

#225
no tavaliselt on naisekipaaze juba kümmekond
Ohh, ammu pole alfaga sõitnud (kolm kuud ja talvel juba aasta vahet), krt selle ca 20a vana tavalverehviga reibib ikka külge ette mis jube, varasemast kogemusest meenub, et kui keegi taga istub siis muutub vähe rahulikumaks. Eila kui sai masinat esimest korda üle pikaaja käivitatud olevat, pealtnägijate tunnistuste põhjal, kapoti alt ikka sädemeid loopind - ise ma mudidugi pean seda loomulikuks, sest mida rohkem välku ja pauku, seda ägedam masin. Aga täna sai tegeletud järjekordselt spidotrossi kinnitamisega (kiirus mind suurt ei huvita aga ralli sõit käib odomeetri näidu järgi ning töelised mehed gps-i ei kasuta), ning kuna töstuki peal oli sai visatud pilk ka strterile igaksjuhuks - no starteri voolujuhte mutter oli kadunud ning juhe kõlkus vabalt poldi otsas. Muuseas, kui eelmine aasta installisin spidotorssi kkasti poolse otsa ca 5 minutiga siis see täna läks ca 1h, vahepeal olin juba valmis loobuma aga siis meenus mulle super tööriist "joptvajumatt" ja küljes ta oligi
PS krt, kui ikka mitu kuud pole alfaga sõitnud, siis on ikka röömu laialt kui rooli saad, eriti veel tänase ilmaga