Re: giulietta 116

#287
Võiks jätkata seda teemat siin iseenesest, siin vaikselt aegaajalt nokitsen selle kallal.

Praeguseks tegin karpade remondi ära, üritati ka paika keerata aga pole ikka see õige,
süüte poolega sai ka tegeletud kontaktid, rootor, kaas ja küünlad vahetatud.

Standart hooldus, filtrid - õlid.

Nüüd kuuajajooksul veel pidurid, salongivent, kojameeste süsteem, käigukast, klapivahed ka kontrollida, kardaan ja mõned simmerid vahetada.

Paigaldatud oli kardaani esimeseks leevendiks sigulli oma see ilma tsentreeriseta ja vibra oli ikka kohutav, pilbasteks ka juba.

Kk on 2-3 sünkro tõenäoliselt kulunud siis sai toodud see 75 ja sealt saab kasti, vana kasti teeb ka aja jooksul korda.

75 küljest terve kardaan ka. Ehk saab inimlikumaks seda asja.

Käiguhoovastik on ka igavene lambajalg, eest puksi asemel panen laagrid ja teen uued tagumised vardad ehk saab selle osa tihedaks.

Kerega praegu tegelema ei hakka, enne on teised autod järjekorras.

Üritan üldmuljet viisakana hoida ja tehnikat timmis :)

Re: giulietta 116

#290
esimeseks leevendiks ei ole zigulli oma (see ei sobi sinna mitte) vaid sama alfa keskmine
täna helistasin karpa regullijale kes seda viimati ca 7a tagasi või millal ma teema tegin regullis, ja mainisin, et toon alfa varsti regulli, karpa vana plahvatas; "krt, just käisid ja juba katki"

PS miks ma kõike nii hästi tean, sest uus omanik töötab minuga samas ruumis sisuliselt, kkasti hooavastiku rem oli nn kustom made

Re: giulietta 116

#291
spark kirjutas:
RaZ kirjutas: Käiguhoovastik on ka igavene lambajalg, eest puksi asemel panen laagrid ja teen uued tagumised vardad ehk saab selle osa tihedaks.
kui sa seda kõike teed siis äkki annad teada, mis maksab analoogse komplekti hind?

tegelikult oli ka mul 2 käik kehvake ... :)
Esimene puks siis asendatud laagriga mõõduga 22x8x7 ja neid kõrvuti kaks, treial tegi laagripesa, istuga, välisläbimõõt 30 ja siis vahele läheb kaks õhukest seibi.

Uskumatu kui hea see on :D ristlõtk puudub ja liigub nagu unistus :D

Tagumised väikesed vardad teen ma arvan nendest uniballidest, mis würth'is ja tööriista marketis müüakse, peab proovima.

See siis praegu kuidas see laager kangi otsa istub:
Pilt

Re: giulietta 116

#294
Täna oli siis alfa õhtupoolik, maadlesin selle neetud kardaaniga, 75'l käib see ikka tunduvalt lihtsamalt :D , kasti ots oli eelneva ratsi tõttu otsast veidi ära neetinud aga viiliga sain originaal osa külge. Praegu tundub parem kuid osad liigendid tahaks vahetust.

Sellega seoses ehk on kellegil 116/75 kardaani erinevaid osasi võib märku anda.

Marko lasi alla teha sellele veel roostevaba summuti, mis tegi ikka korraliku mürglit siis panin praegu lihtsalt põhjalla prooviks vähe suurema simonsi püti, hääl kohe mahedam ka.

Videost muidugi munagi aru ei saa aga vähemalt käigukang on timm praegu :)

https://youtu.be/AKH4dOTWfkU

Re: giulietta 116

#295
Nii - nii, salongivent otsustas süttida, täpsemalt reostaat, mis asub vendi korpuses, ajasin auto garaaži sisse ja suretasin välja, tossu hakkas tulema armatuuri alt, õnneks oli üks co kustuti käepärast, mitte pulber.
Pilt
Pilt
Pilt
Hetkel tegin siis uue süsteemi salongivendile olemasolevatest vahenditest, niikauaks kui see teine vent välja tuleb, lauapeal töötab kenasti, oi mis prahti sealt ventikast välja tuli, imestan, et üldse töötas ja ringikäis.
Pilt
Pilt



Ja sai ka tuuningut tehtud, talveralli 2 nädalapärast siis, leedvendust kehvadele tuledele ja rallivälimust :D
Pilt
Piduritega sai ka alustatud, üks support kinni siis lammutasin laiali tellisin osad ära. Varsti ehk täitsa sõidetav.
Pilt

Re: giulietta 116

#296
Hei - hei taas,

Sai siis Talevrallil käidud, kilomeetreid kokku kusagil 500 ringis rallil, 24. käisin ka jäärajal tiiruramas, et miskit ära ei kukuks.

Üks remonditud support hakkas lekkima kässari poolse kolvi pealekeeramismehhanismi kambrist, selle sain korda, kõik kaitsmed vahetasin välja. Uus käsipiduri tross ja ka klotsid taha, käsipidur võtab nagu unistus aga jalapidur on poolik, kuna kuskil õhku pole siis proovin peasilindrit vahetada.

Rallil tuli ka välja paar nõrka kohta, tagavedrud on ikka mega pehmed, autol veidi raskust peal siis tagumik vajub ikka täitsa alla, et amort hakkab konarlustel põhja taguma.
VL kollektor ikka ei kannata üldse kriitikat, kuna see enne oli juba katki, siis keevitasin seda kahtlast materjali, sain heaks, aga kuna pükste osa tuleb põhjaalla välja ja pm kõige madalam osa seal, paar kopsu maastikult ja see ühenduse koht jälle pekkis. Siis sinna tuleb raudselt mingi teine kollektor teha ja veidi paremini see asi lahendada.
Sammuti on suur mure selle juhtmestikuga, seal susser - musser tehtud süüteluku juhtmetega, see siis otsustas ralliajal õrnalt süttida, kohapeal sai siis likvideeritud ajutiselt see mure, aga seal olid ühendused tehtud lihtsalt juhtmeid kokku keerates ja need olid kehvad.

Ehk siis pikale jutule lisaks ka mõni värviline pilt. Nüüd puhkan veidi sellest autost, aga ehk varsti jälle :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: giulietta 116

#298
Heipa hei,

Talveralli jälle tulemas, sai siis alfa jälle ette võetud, suvel sõitsin ûhe korra tööle ainult sellega :D , kuna see mootori töö on ebaühtlane olnud koguaeg ja supp ütles, et esimeses silindris pole survet, mis praeguseks on tagasi tulnud ja aasta möödas ja kõik on alles. Kui auto karpa regullist tagasi sain siis öeldi, et klapi vahed on paigast, et seepärast ei käi hästi ja paika ei saa korralikult, siis vaatasin selle ka üle, kõik on normi piires. Siis sai praegu otstatud auto toitesüsteemi muuta ehk siis ITB - individual throttel bodies, Elektroonilised sissepritse pihustid ja 4x süütepoolid ning ka nende juhtimiseks siis juhtaju. Midagi otseselt niipalju ringi ei tee, et kui vaja originaaliks tagasi teha siis saab ;)
Kui jõuan teen ka selle vl kollektori uue.

Varsti siis pilte ja täpsemat juttu.

Re: giulietta 116

#299
Ajaga on nii nagu sellega ikka aga pusin nii palju kui vähegi võimalik, praeguseks siis on saanud alfa rattale trigger külge, juba mitmendat korda teen ringi kolleflantside mudelit ehk saab nüüd selle lõpuks paika, aga sellel VL kolle flantsil puudub sümmeetria ja see sellise lolli nurga all, et see võtab päris palju aega :)
Vaikselt hakkab looma. Kõik jubinad enamvähem olemas, VL kolle jupid võtsin Roostevabad, natuke ikka edevat asja ka :D

Mõned pildid ka :
Alfa vändaratas ristatud bmw triggeriga.
Pilt
VL flants
Pilt
SL flants
Pilt
ITB veel venna auto küljes, aga ideeliselt, süütesüsteem tuleb ka sama.
Pilt
cron