Kõik suuremad probleemid mis tekkinud on just tänu sinu vedrustusetükkidele ära lahendatud.
Pidurisadulad - vanadel oli tappides lõtk, sinu omad olid üldsegi liugurite peal :icon_thumbup:
Sisemise poolteljeotsa kumm ja kaks polti - keset tartus otsustas pooltelg tänu poltide iseeneselikkule lahtikeerdumisele alt kukkuda. Niisiis ma lükkasin ta foori alt kõrvaltänavasse ja tuttava garaažis panin tagasi külge, kodus vahetasin veel katkiläinud kattekummi ja lisasin kaks kaduma läinud polti.
Amordid - Avastasin, et Imola ja sinu 33 omad on erinevad(ühel on tugilaager üleval, teisel amordi ja alumise vedrukausi vahel. Kasutasin natuke loomingulist mõtlemist ja nüüd ma sõidan topelttugilaagritega :icon_sick:
Siiani on kõik OK.
Lisasks sain taastamiseks kaks sarniiritoorikut. Ja üks puks oli ka okei.
Hetkel on suuremad vead lambda, nukkvõlli otsatihend, õliga koos peaks ära vahetama. Äkki keegi teab kas sinna läheb mingi tavaline simmer, mida saab kuskilt laagripoest või peab spetsiaalselt tellima?
Käigukasti parempoolne veovõllitihend laseb läbi ja käigud ragisevad kui keegi võõras sõita üritab:D Olekski hea kui saaks teise kasti kõrvale taastamiseks. Aga ma arvan, et see on suure koguse õllede küsimus
Taga ketas on minuteada vaid neliveolisel. See et ma vahest poeskäimise asemel mõne jupi ise valmis trein ei tähenda, et ma taha kettaid aretama hakkan, nii hulluks pole veel läinud. :icon_hi: