mõõtmine - võtad testri, ühendad pistiku lahti, paned testri otsad isastele klemmidele ja kui takistus on siis on mähis korras

nii lihtne see ongi
juhul, kui tahad veel täiesti kindel olla - keera variaator välja anna talle 12V peale ja vaata kas toimib või mitte.
kui eelnevad testid on positiivse tulemina, siis võib olla probleem selles, et lihtsalt ei saa variaator vajalikkupinget- jällegi tester emaste klemmide peale ning gaasi andes peaks umbes 2krpm pealt korraks 12V peale tulema. Kui tahad aga täiesti kindel olla, tõsta auto esiots üles , käik sisse, tester klemmidele ning gaasi (Variaator iseenesest toimib korralikult alles spidoimpulsiga- vähemalt 164-l, sinu oma võib reageerida ka abs-ile)
teine variant- ühendad 12V tulukese variaatoriga, tood selle salongi ning jälgid lülitamist sõidu pealt...